Jak zamówić kartę do konta firmowego?

Kartę do konta firmowego możesz zamówić samodzielnie w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile, jeśli masz rolę właścicielską i spełniasz jedno z poniższych kryteriów:

  • nie masz jeszcze karty do swojego konta firmowego lub wszystkie twoje karty są przeterminowane lub zostały zastrzeżone
  • jeśli już masz kartę, ale potrzebujesz nowej z powodu zmiany danych na karcie lub uszkodzenia

Kod PIN do karty zostanie dostarczony do Ciebie pocztą.

Zamówienie karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:

  1. Zaloguj się i wybierz Moje produkty i Konta
  2. Z listy po lewej stronie wybierz rachunek firmowy, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij Zamów nową kartę
  3. W kolejnym kroku możesz wybrać:
    • użytkownika, np. pełnomocnika do konta;
    • typ karty
    • limit dzienny, czyli maksymalną kwotę, którą chcesz dysponować podczas płatności kartą każdego dnia. Domyślna wartość zależy od typu karty.
  4. Potwierdź adres korespondencyjny, na który chcesz dostać kartę. Jeśli chcesz zmienić adres, zmień go w sekcji Dane kontaktowe i powróć do procesu zamawiania karty.
  5. Zatwierdź operację zgodnie z wybraną metodą (SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem)

Zamówienie karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Rachunki
  3. Wybierz konto, do którego chcesz zamówić kartę
  4. W szczegółach wybierz zakładkę Karty
  5. Kliknij Zamów kartę
  6. Zatwierdź operację

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia