numer NIP, REGON, dane na temat Twojej działalności sami pobierzemy z CEIDG
To co? Zaczynamy!
PIERWSZY ETAP – opowiedz nam o sobie
Po uruchomieniu aplikacji kliknij kafelek Rozpocznij, następnie Rozwijaj biznes, a następnie kafelek Konto firmowe i wybierz jaki rodzaj działalności prowadzisz.
Podaj nam swoje dane osobowe i dane swojej firmy, abyśmy mogli ją zidentyfikować w bazie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Zaznacz zgody, które potrzebne są do otwarcia konta w aplikacji oraz do potwierdzenia Twojej tożsamości. I zatwierdź je kodem SMS, który otrzymasz na swój numer telefonu.
Ustaw tymczasowy PIN mobilny, dzięki temu możesz wyjść z aplikacji i wrócić do niej w dowolnym dla siebie momencie i dokończyć zakładanie konta.
DRUGI ETAP – weryfikacja tożsamości
Przygotuj swój dowód osobisty. Wybierz metodę odczytania danych i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.
UWAGA! Jeśli masz dowód wydany między 4 kwietnia 2019 r. a 16 sierpnia 2019r., możesz mieć problem ze zeskanowaniem swoich danych z warstwy elektronicznej. Zalecamy zrobienie zdjęcia dowodu.
Ostatnim krokiem weryfikacji tożsamości jest skanowanie Twojej twarzy. Robimy to, aby upewnić się, że nikt się pod Ciebie nie podszywa.
Upewnij się, że dane, które odczytaliśmy są poprawne. W razie potrzeby kliknij Edytuj dane i je popraw. Jeśli wszystko się zgadza przejdź do kolejnego kroku.
TRZECI ETAP – poznaj naszą ofertę i wybierz konto dla siebie
Na tym etapie wybierzesz dla siebie odpowiedni pakiet konta. Możesz również skorzystać z aktualnych promocji oraz wybrać produkty uzupełniające, takie jak terminal płatniczy.
CZWARTY ETAP – podpisanie umowy
Po wybraniu oferty konta oraz produktów uzupełniających, poprosimy Cię jeszcze o podanie kliku informacji o sobie i swojej firmie.
Zapytamy Cię o źródła Twoich dochodów oraz pokrewieństwem z osobami na eksponowanym stanowisku politycznym. Jest to związane z ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2018 r., poz. 723, ze zm.). Jako instytucja finansowa musi spytać Cię o takie dane.
Po uzupełnieniu wszystkich danych, pozostało już tylko podpisać umowę. Zrobisz to za pomocą kodu wysłanego na Twój numer telefonu. Wszystkie dokumenty i umowę otrzymasz również na swój adres email. Witaj w Twoim nowym banku! Cieszymy się, że jesteś z nami :)
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Asia to wirtualna doradczyni
Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy
jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes