Strona główna Credit Agricole
Bezpieczeństwo
Zastrzeż kartę
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
na infolinii CA24 Infolinia
Zadzwoń do nas lub napisz na czacie w aplikacji CA24 Mobile po zalogowaniu. To najszybszy sposób, by się z nami skontaktować, bo nie musimy przeprowadzać z Tobą długiej identyfikacji i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
Czat z doradcą
Placówki
Bankomaty i wpłatomaty
Napisz do nas - Zadaj nam pytanie
Poprzez ten formularz możesz zapytać nas o ofertę lub ogólne zasady korzystania z produktów.
FormularzAktualizacja dokumentu tożsamości lub adresu
Zgłoś nam dane z Twojego nowego dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu - dokumentu, którym potwierdzamy Twoją tożsamość.
FormularzOświadczenie majątkowe i aktualizacja danych
Poprzez ten formularz możesz złóżyć nam swoje Oświadczenie majątkowe i zaktualizować swoje dane.
CA24 Infolinia
Numer telefonu
Pamiętaj, nigdy nie dzwonimy z numerów: 19 019, 71 35 49 035
Ktoś dzwoni do Ciebie z takiego numeru? Nie odbieraj, to oszust. Jeśli już odbierzesz, skontaktuj się z nami.
Sprawdź, z jakich numerów dzwonimy
Sprawdź, w jakich godzinach najszybciej połączysz się z doradcą
Czas oczekiwania
Najkrótszy czas oczekiwania
Zadzwoń lub napisz w aplikacji CA24 Mobile
Jeśli jesteś naszym klientem firmowym i masz aplikację CA24 Mobile, skorzystaj z niej, aby się z nami połączyć.
Po zalogowaniu, skorzystaj z opcji kontaktu - od razu będziemy wiedzieć, że to Ty - dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.
Rozmowa w języku migowym
Na naszej infolinii skorzystasz ze zdalnego tłumacza języka migowego - Tłumacz Migam.
Z usługi skorzystasz od poniedziałku do soboty, od 8:00 do 18:00.
Z rozmowy w języku migowym skorzystasz również w dowolnej placówce, w godzinach pracy placówki.
Adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław
NIP
657-008-22-74
REGON
290513140