Przeglądasz kontakt dla:
Małych i średnich firm
Szybkie podpowiedzi
Bezpieczeństwo
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
na infolinii CA24 Infolinia
Zastrzeż kartę
Kontaktuj się szybciej w aplikacji CA24 Mobile
Zadzwoń do nas lub napisz na czacie w aplikacji CA24 Mobile po zalogowaniu. To najszybszy sposób, by się z nami skontaktować, bo nie musimy przeprowadzać z Tobą długiej identyfikacji i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.

Inne wygodne sposoby kontaktu
Czat z doradcą

- Na czacie na stronie WWW dopytasz o naszą ofertę dla firm, ale nie o szczegóły Twoich produktów
- Na czacie w eBanku i aplikacji porozmawiasz już o swoich produktach i ofercie specjalnie dla Twojej firmy
Placówki

- Porozmawiasz z naszym doradcą o swoich produktach firmowych i zlecisz niektóre operacje
- Możesz umówić się na spotkanie w terminie, który Tobie odpowiada
- Sprawdź godziny pracy i zlokalizuj najbliższą placówkę
Bankomaty i wpłatomaty

- Znajdź najbliższy bankomat i wpłatomat
- Bankomaty umożliwiają wypłatę gotówki z konta
- Wpłatomaty pozwalają na wpłatę gotówki na konto, spłatę rat oraz kart kredytowych
Formularze i pomocne treści

Napisz do nas - Zadaj nam pytanie
Poprzez ten formularz możesz zapytać nas o ofertę lub ogólne zasady korzystania z produktów.

Aktualizacja dokumentu tożsamości lub adresu
Zgłoś nam dane z Twojego nowego dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu - dokumentu, którym potwierdzamy Twoją tożsamość.

Oświadczenie majątkowe i aktualizacja danych
Poprzez ten formularz możesz złóżyć nam swoje Oświadczenie majątkowe i zaktualizować swoje dane.

Rozmowa przez telefon
CA24 Infolinia
- 24 godziny na dobę możesz odblokować lub zablokować serwis CA24 eBank, Strefę Biznesu, aplikację CA24 Mobile oraz zastrzec lub odblokować kartę
- W dni robocze od 8:00 do 18:00 porozmawiasz z naszymi doradcami o każdej sprawie
- Identyfikacja odbywa się po numerze PESEL oraz Twoich danych indywidualnych, nie firmowych
- Zanim zadzwonisz, sprawdź szybkie podpowiedzi - może tam znajdziesz rozwiązanie Twojej sprawy
Numer telefonu

Pamiętaj, nigdy nie dzwonimy z numerów: 19 019, 71 35 49 035
Ktoś dzwoni do Ciebie z takiego numeru? Nie odbieraj, to oszust. Jeśli już odbierzesz, skontaktuj się z nami.
Sprawdź, z jakich numerów dzwonimy
Sprawdź, w jakich godzinach najszybciej połączysz się z doradcą
Czas oczekiwania
Najkrótszy czas oczekiwania

Zadzwoń lub napisz w aplikacji CA24 Mobile
Jeśli jesteś naszym klientem firmowym i masz aplikację CA24 Mobile, skorzystaj z niej, aby się z nami połączyć.
Po zalogowaniu, skorzystaj z opcji kontaktu - od razu będziemy wiedzieć, że to Ty - dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.
Rozmowa w języku migowym
Na naszej infolinii skorzystasz ze zdalnego tłumacza języka migowego - Tłumacz Migam.
Z usługi skorzystasz od poniedziałku do soboty, od 8:00 do 18:00.
Z rozmowy w języku migowym skorzystasz również w dowolnej placówce, w godzinach pracy placówki.

Adres i dane rejestrowe
Adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław
NIP
657-008-22-74
REGON
290513140