Strefa Biznesu
Co jeśli zapomnę zapłacić abonament za pakiety medyczne?
Spokojnie, takie rzeczy się zdarzają. Otrzymasz przypomnienia na swój adres e-mail, sms i telefoniczne. Na opłacenie faktury masz 30 dni.
Jeśli nie opłacisz jej w tym terminie, stracisz dostęp do swojej opieki medycznej.
Co to jest Biała lista podatników VAT?
Jest to wykaz wszystkich firm zarejestrowanych jako podatnicy VAT. Jeśli chcesz sprawdzić czy Twój kontrahent jest zarejestrowany.
- Wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka
- Wpisz numer konta lub NIP lub Regon lub nazwę firmy
- I kliknij Szukaj
Swojego kontrahenta, sprawdzisz również, gdy będziesz płacić fakturę kosztową na platformie księgowej w Strefie Biznesu. System automatycznie powie Ci czy Twój kontrahent jest płatnikiem VAT czy nie.
Co to jest Księgowość dla Biznesu?
Księgowość dla Biznesu to kompleksowa usługa, którą znajdziesz w Strefie Biznesu. Ułatwi Ci prowadzenie księgowości oraz zarządzanie swoimi firmowymi finansami.
Co to jest SimplySign?
SimplySign jest to aplikacja mobilna, dzięki której podpiszesz na telefonie wszystkie dokumenty funkcjonujące w wersji elektronicznej. W ramach aplikacji masz również generator kodów OTP, który jest potrzebny aby uwierzytelnić Cię do usługi zdalnego podpisu.
Co to jest Strefa Biznesu?
Strefa Biznesu to platforma internetowa, w której znajdziesz produkty i usługi banku Credit Agricole i EFL oraz naszych partnerów biznesowych takich jak Elavon czy Cash Director. Strefa adresowana jest do przedsiębiorców i rolników.
Możesz mieć do niej dostęp, nawet gdy nie korzystasz z produktów banku i EFL.
Wystarczy tylko, że:
- prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą,
- lub jesteś rolnikiem indywidualnym zarejestrowanym w Głównym Urzędzie Statystycznym.
Co zawiera oferta najmu?
Najem to rodzaj finansowania samochodu, w którym zwracasz samochód po zakończeniu umowy. W ramach oferty najmu oferujemy Ci dodatkowe pakiety usług dodatkowych.
Co zyskam dzięki usłudze księgowości?
Masz wszystko w jednym miejscu - prowadzisz księgowość i zarządzasz swoimi finansami z zachowaniem bezpieczeństwa jakie daje Ci bank. Szybko wystawisz fakturę, wyliczysz podatki, ZUS, sporządzisz deklaracje, zlecisz przelewy lub zlecisz to wszystko przypisanemu do Ciebie księgowemu. Poprowadzi za Ciebie całą księgowość Twojej firmy.
Co zyskam wybierając jeden z pakietów bez obsługi księgowego?
To znaczy, że wybierasz opcję do samodzielnego prowadzenia księgowości. W niej otrzymasz dostęp do szerokiej gamy potrzebnych narzędzi, które pomogą Ci np.:
- szybko wystawić faktury
- automatycznie wyliczyć podatki
- zamknąć miesiąc
- wypełnić formatki przelewów do ZUS i US
- stworzysz listę zadań do wykonania a system automatycznie przygotowuje przelewy, dopasowuje transakcje bankowe do operacji księgowych, sprawdza czy kontrahent opłacił fakturę.
Co zyskam wybierając pakiet z obsługą księgowego?
Każda minuta jest dla Ciebie na wagę złota, więc tematy księgowe chcesz zostawić specjaliście. A samemu skupisz się na rozwijaniu swojego biznesu. Twój księgowy załatwi za Ciebie wszystkie sprawy związane z ZUS i Urzędem Skarbowym i poinformuje Cię o możliwych odliczeniach. Tobie pozostanie tylko wystawianie faktur - prosto i wygodnie.
Czy EFL finansuje leasing maszyn i urządzeń z zagranicy?
Tak. Leasing na maszyny i urządzenia z zagranicy jest możliwy w ramach procedury WNT (Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towaru). Polega ona na transakcji pomiędzy nabywcą a dostawcą z innego państwa, które należy do Unii Europejskiej. Towar, czyli przedmiot umowy, transportowany jest na teren Polski, do przedsiębiorcy, który nabył prawo do rozporządzania nim jako właściciel.
Umowę należy podpisać przed transportem przedmiotu leasingu - jest to warunek konieczny. EFL zapewnia pełne wsparcie zarówno w sprowadzeniu maszyn i urządzeń w ramach WNT, jak i w późniejszym procesie ich leasingowania.
Czy korzystając ze Strefy Biznesu stracę dostęp do CA24 eBank?
Nie, Strefa Biznesu to integralna część naszej bankowości elektronicznej. Logując się do CA24 eBank będziesz korzystać z bankowości transakcyjnej, jak do tej pory. A dodatkowo zyskasz dostęp do swoich produktów w EFL oraz skorzystasz z innych produktów i usługi przydatnych dla Twojego biznesu. Więcej o ofercie dostępnej w Strefie Biznesu przeczytasz pod adresem https://ca24.credit-agricole.pl.
Czy ktoś może podrobić mój podpis kwalifikowany i jak się przed tym zabezpieczyć?
Kwalifikowany podpis elektroniczny musi spełniać konkretne wymogi i być składany przy wykorzystaniu kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, dlatego wykorzystywanie go wiąże się z wysokim poziomem bezpieczeństwa.
Dane do złożenia podpisu nigdy nie opuszczają kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu, a wykorzystane algorytmy kryptograficzne chronią całość zapewniając autentyczność i integralność podpisanej treści i samego podpisu.
Każdy podpis zawiera kwalifikowany certyfikat, dzięki czemu jednoznacznie wskazuje podpisującego, uniemożliwia sfałszowanie lub podrobienie, oraz pozwala w sposób jednoznaczny udowodnić swoją ważność.
Czy kwota mojej raty miesięcznej leasingu będzie zawsze taka sama?
To zależy od tego jakie oprocentowanie umowy wybierzesz: dla oprocentowania stałego - raty będą stale, przy oprocentowaniu zmiennym będą zmieniać się zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
Czy lepiej wziąć samochód w leasingu operacyjnym czy kapitałowym?
Leasing operacyjny samochodu osobowego różni się od kapitałowego (finansowego) kilkoma istotnymi zasadami. W obydwu przypadkach leasingowany pojazd jest własnością leasingodawcy, natomiast w leasingu kapitałowym auto zostaje wpisane do ewidencji środków trwałych Twojej firmy. Inny jest także czas trwania umowy: w leasingu operacyjnym wynosi on minimum 2 lata, podczas gdy w kapitałowym czas ten ustalają strony, które zawierają umowę.
Dodatkowo zasady leasingu kapitałowego zakładają zapłatę podatku VAT z góry (wraz z pierwszą ratą). Różnicą również jest sposób amortyzacji samochodu firmowego: w leasingu finansowym obowiązek odpisów amortyzacyjnych przechodzi na Ciebie.
Po spłaceniu rat leasingu finansowego pojazd automatycznie przejdzie na własność Twojej firmy, natomiast w leasingu operacyjnym wykup auta po zakończeniu umowy jest opcjonalny.
Czy mając dostęp do Strefy Biznesu mogę dalej korzystać z aplikacji CA24 Mobile oraz CA24 eBank?
Tak, każdy z tych serwisów działa niezależnie i możesz z nich korzystać tak jak Ci wygodnie
- CA24 eBank - jest serwisem transakcyjnym, w którym masz pełny dostęp do swoich finansów firmowych i indywidualnych (jeśli masz),
- CA24 Mobile - to Twój bank, który masz zawsze przy sobie,
- Strefa Biznesu - to centrum zarządzania Twoim biznesem.
Czym jest Leasing Swobodny i jak z niego mogę skorzystać w przypadku leasingu IT?
Leasing Swobodny w EFL daje Ci możliwość obniżenia wysokości pojedynczych, wybranych przez Ciebie rat nawet do złotówki już po 6 miesiącach od rozpoczęcia umowy.
Aby skorzystać z Leasingu Swobodnego, musisz mieć konto w Portalu KlientaEFL oraz terminowo regulować raty.
Czy mogę leasingować samochód ciężarowy z zagranicy?
W EFL leasing samochodu ciężarowego zarejestrowanego poza granicami Polski jest możliwy. W ramach usługi Wewnątrzwspólnotowego Nabycia Towaru (WNT) oferujemy pełne wsparcie zarówno w sprowadzeniu, jak i późniejszym leasingowaniu aut zarejestrowanych w państwach Unii Europejskiej. Aby skorzystać z tej usługi, umowę należy podpisać przed transportem przedmiotu leasingu - jest to warunek konieczny.
Czy mogę przekazać leasing samochodu innemu podmiotowi?
Tak, umowę leasingu samochodu możesz przepisać na inny podmiot. Procedury są bardzo proste. Wystarczy tylko, że złożysz wniosek w Portalu KlientaEFL i prześlesz komplet niezbędnych dokumentów. Wniosek powinien zawierać:
- nr umowy Twojego leasingu,
- dane firmy, która przejmie leasing (nazwę, nr NIP oraz adres e-mail),
- podpis osoby upoważnionej do reprezentowania dotychczasowego leasingobiorcy,
- powód cesji.
Czy mogę przepisać leasing ciężarówki na kogoś innego?
W EFL nic nie stoi na przeszkodzie, by umowę leasingu na pojazd ciężarowy przejął inny podmiot. Wystarczy, że przyślesz do EFL wymagane dokumenty, a my zrobimy cesję.
Czy mogę wcześniej zakończyć leasing maszyny lub urządzenia i je kupić?
Tak. Każda umowa leasingowa w EFL dopuszcza wcześniejsze zakończenie leasingu. Musisz złożyć odpowiedni wniosek, a cała procedura przebiegnie zgodnie z warunkami zapisanymi w umowie. Koszty związane z wcześniejszym rozwiązaniem umowy zależeć będą od rodzaju lesingu oraz ustaleń na etapie jej podpisania.
W przypadku leasingu kapitałowego (finansowego), aby przejąć leasingowaną maszynę czy urządzenie, musisz uregulować wszystkie pozostałe raty oraz pokryć koszt tzw. wykupu. Jego wysokość określa umowa leasingowa. Kiedy uregulujesz płatności, przeniesiemy na Ciebie prawo własności danego sprzętu.
W przypadku leasingu operacyjnego na maszynę lub urządzenie koszt wykupu zależy od czasu trwania umowy. Jeśli chcesz zakończyć umowę po upływie przynajmniej 40% normatywnego okresu amortyzacji leasingowanego sprzętu, możesz przejąć dany przedmiot, jeśli spłacisz raty oraz opłacisz wykup. Z kolei jeżeli chcesz zakończyć umowę leasingu przed upływem 40% normatywnego okresu amortyzacji danego przedmiotu, wówczas leasingowany sprzęt podlega niezależnej wycenie. Jest ona porównywalna z aktualną wartością rynkową. Ostateczną ceną będzie kwota wyższa od zobowiązania pozostałego do spłaty i ustalonej wartości rynkowej.
Czy mogę wybrać markę leasingowanego samochodu?
Leasing w EFL obejmuje finansowanie zakupu auta dowolnej marki. Możesz wybrać producenta według własnych preferencji. Mercedes, BMW, Volkswagen, Audi, Honda, Toyota, Renault, Volvo - to tylko niektóre marki, których pojazdy leasingujemy. Całą ofertę znajdziesz tutaj.
Czy mogę wziąć leasing na sprzęt IT dowolnej marki dla mojego Start-Upu?
Jak najbardziej - w leasing możesz wziąć sprzęt komputerowy i oprogramowanie IT różnych producentów. Dell, Apple, IBM czy Lenovo to tylko niektóre marki, których produkty leasingujemy.
Czy mogę wziąć leasing w euro na maszynę lub urządzenie?
Tak, jeśli Twoja firma ma przychody w tej walucie. Możesz z niego skorzystać również jeśli masz niewielką sprzedaż w euro - choć wtedy bardziej opłacalny może być dla Ciebie leasing w złotówkach.
Czy mogę wziąć samochód ciężarowy w leasing w obcej walucie?
Tak, jeżeli przynajmniej część transakcji rozliczasz w obcej walucie. Leasing ciężarówek w euro to korzystne rozwiązanie w przypadku międzynarodowych firm transportowych, które większość przychodów mają w tej walucie.
Czy mogę zmienić termin płatności rat leasingowych?
Tak, w trakcie leasingu pojazdu ciężarowego możesz zmienić termin płatności raty w ramach jednego miesiąca kalendarzowego. Jeśli więc płatność przypada na 1 stycznia, możesz ją przenieść na kolejne dni w obrębie danego miesiąca. Nie jest jednak możliwe przeniesienie takiej raty na kolejny miesiąc (w tym przypadku: 1 lutego i dalej).
Czy mój podpis będzie widoczny na dokumencie?
Możesz dodać wizualizację graficzną swojego podpisu. Aby ją dodać musisz w momencie podpisywania dokumentu w aplikacji SimplySign zaznaczyć Umieść wizualizację podpisu.
Czy można korzystać z placówek współpracujących z LUX MED?
Tak, niezależnie jaki pakiet medyczny wybierzesz, masz dostęp do placówek współpracujących z LUX MED na terenie całego kraju. Lista wszystkich placówek znajdziesz na stronie internetowej.
Czy można skorzystać z księgowości w ramach darmowego okresu próbnego?
Tak, masz możliwość przetestować wybrany pakiet przez 30 dni za darmo. W ramach okresu próbnego dostaniesz dostęp do narzędzi, które pozwolą Ci poprowadzić swoją księgowość i zarządzać firmowymi finansami.
Czy można skorzystać z oferty księgowości, jeśli nie ma się konta firmowego w banku Credit Agricole?
Tak, możesz korzystać z usługi księgowości, ale nie wszystkie funkcje będą dla Ciebie dostępne.
Nie będziesz mógł:
- zautomatyzować i zlecać bezpośrednio z systemu księgowego przelewów podatkowych i ZUS
- korzystać z wypełnionych formatek przelewów, czyli wygodnie i szybko opłacać faktur,
- automatycznie dopasować transakcji bankowych do operacji księgowych,
- automatycznie weryfikować, czy kontrahent opłacił fakturę,
- usprawnić sporządzanie deklaracji podatkowych (w tym sporządzanie pliku JPK_V7).
Połączenie księgowości z kontem bankowym sprawia że wszystkie najważniejsze informacje są dostępne na jednym ekranie. Dlatego zachęcamy do korzystania z Konta Biznes.
Czy można zmienić pakiet medyczny na inny?
Tak, możesz zmienić pakiet po 12 miesiącach. Przed końcem umowy otrzymasz od LUX MED propozycję przedłużenia umowy na kolejny rok. Wtedy, możesz przejść na inny pakiet lub wskazać inną osobę, którą będzie obejmowała opieka medyczna.
Czy muszę otworzyć konto firmowe w banku Credit Agricole, żeby korzystać ze Strefy Biznesu?
Nie musisz być klientem banku ani EFL aby korzystać ze Strefy, wystarczy tylko, że
- prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą,
- lub jesteś rolnikiem indywidualnym zarejestrowanym w Głównym Urzędzie Statystycznym.
Czy numer PESEL jest potrzebny do podpisu kwalifikowanego?
Tak, jeśli masz obywatelstwo polskie, to ten numer będzie znajdował się w danych certyfikatu podpisu kwalifikowanego.
Czy przystąpienie do Klubu Korzyści jako Partner jest płatne i jak wyglądają warunki współpracy oraz umowy?
Przystąpienie do Klubu Korzyści jest bezpłatne, a współpraca opiera się barterze - partner zapewnia rabat dla naszych klientów, a my w zamian zapewniamy komunikację do naszej bazy. W razie pytań zachęcamy do kontaktu klubkorzysci@credit-agricole.pl.
Czy Strefa Biznesu jest dostępna z poziomu telefonu?
Tak, ale tylko z poziomu przeglądarki internetowej. Więc możesz z niej korzystać siedząc przed ekranem monitora, na tablecie lub telefonie. Musisz mieć tylko dostęp do Internetu.
Czy Strefa Biznesu jest w aplikacji CA24 Mobile?
Nie, Strefa Biznesu Credit Agricole i aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści to dwa odrębne narzędzia do bankowania
- CA24 Mobile - to Twój bank, który masz zawsze przy sobie,
- Strefa Biznesu - to centrum zarządzania Twoim biznesem, w którym masz dostęp do niezbędnych narzędzi i usług
Czy trzeba odnowić certyfikat podpisu?
To zależy wyłącznie od Ciebie. Nie masz obowiązku odnawiać certyfikatu.
Czy w ofercie najmu mogę skorzystać z usług dodatkowych?
Dostępność usług dodatkowych zależy od wybranego pakietu. Dostępne są trzy pakiety usług dodatkowych: BASIC, COMFORT, ALL INCLUSIVE.
- Pakiet BASIC: Likwidacja szkód, Obsługa techniczna (pakiet Plus), Ubezpieczenie (AC/OC/NNW),
- Pakiet COMFORT: Likwidacja szkód, Obsługa techniczna (pakiet Plus), Ubezpieczenie (AC/OC/NNW), Assistance,
- Pakiet ALL INCLUSIVE: Likwidacja szkód, Obsługa techniczna (pakiet Plus), Ubezpieczenie (AC/OC/NNW), Assistance, Obsługa ogumienia, GAP, Karta paliwowa.
Czy w ramach najmu mogę udostępnić samochód członkom mojej rodziny?
Tak, korzystając w usługi najmu możesz udostępnić samochód członkom swojej rodziny.
Czy w trakcie trwania umowy najmu mogę zmienić pakiet usług?
Tak, w trakcie trwania umowy najmu możesz dobrać dodatkowe usługi do swojego pakietu, ale nie możesz przejść na wyższy lub niższy pakiet.
Czy wymagana jest wpłata własna aby skorzystać z najmu?
Wpłata własna nie jest wymagana. Jak w przypadku każdego produktu finansowego zawarcie umowy najmu jest uzależnione od pozytywnej decyzji kredytowej.
Czy za najem można zapłacić czynsze z góry?
Umowa nie przewiduje zapłaty czynszów z góry. Czynsze uiszczane są w cyklach miesięcznych, zgodnie z zawartą umową najmu.
Do czego przyda mi się Darmowe fakturowanie?
To idealne rozwiązanie na start. Nie płacisz i nie masz ograniczeń czasowych. Za darmo wystawiasz faktury, tworzysz własne szablony faktur i zbiorczych zestawień.
Jeśli to dla Ciebie za mało, lub potrzebujesz wsparcia księgowego sprawdź inne pakiety.
Do czego służy aplikacja Księgowość dla Biznesu?
Aplikacja Księgowość dla Biznesu CashDirector umożliwi Ci w wygodny sposób:
- Zrobić zdjęcie faktury i wgrać ją do systemu
- Wystawić fakturę
- Przesłać ją do klienta lub księgowego
- Kontrolować przychody, koszty i naliczone podatki
Do jakiej kwoty mogę leasingować sprzęt komputerowy dla Start-Upu?
Możesz leasingować sprzęt IT o minimalnej wartości 1 000 zł, ale która nie przekroczy 500 tys. zł netto. Tę kwotę możesz przeznaczyć nie tylko na komputery, ale też na oprogramowanie i inne urządzenia informatyczne.
Gdzie mogę zdać samochód, który mam w ramach najmu?
Samochód, który masz w ramach oferty najem możesz zdać w jednym z naszych punktów bądź umówić się na odbiór z dowolnie wybranego przez Ciebie miejsca. Przyjedziemy i odbierzemy auto, a Ty zaoszczędzisz sobie fatygi. Usługa ta jest dodatkowo płatna i cena jest zależna od przejechanego dystansu.
Zdanie w punkcie możesz zrealizować od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 15:00, w miastach:
- Magnice (koło Wrocławia),
- Ożarów Mazowiecki,
- Janki,
- Poznań,
- Katowice.
Gdzie sprawdzić listę placówek współpracujących z LUX MED?
W ramach wybranego pakietu medycznego, na wizytę możesz umówić się w dowolnej placówce. Listę placówek współpracujących z LUX MED sprawdzisz na stronie internetowej.
Gdzie w Strefie Biznesu sprawdzę ofertę najmu?
Aby wybrać dla siebie nowy model samochodu, wystarczy, że
- Zalogujesz się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wejdź w Finasowanie
- Następnie wybierz Najem
- W aktualnej ofercie zobaczysz nawet 5 samochodów
- Kliknij w wybrany model aby poznać szczegóły
- Wyślij wniosek
- I gotowe!
Gdzie w Strefie Biznesu zobaczę faktury za leasing w EFL?
Aby zobaczyć podgląd swoich faktur leasingowych w PLN i EUR, musimy mieć Twoją zgodę na wymianę danych między nami a EFL. Jeśli dałeś nam zgodę:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
Na ekranie głównym zobaczysz podstawowe informacje o swoim leasingu - W górnym menu wejdź w Finansowanie
- Wybierz Leasing
Zobaczysz listę faktur głównych i powiązanych oraz ich status. Jeśli masz nasze konto firmowe, to w łatwy sposób zapłacisz ratę leasingu.
Gdzie w Strefie Biznesu zobaczę wpływy z terminala płatniczego?
Aby zobaczyć swoje wpływy z terminali POS, musisz mieć nasze konto firmowe, terminal płatniczy od Elavon oraz dasz nam zgodę na wymianę danych.
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wejdź w Narzędzia
- Następnie wybierz Terminale
Zobaczysz:
- Ostatni wpływ
- Średnią dzienną
- Historię bieżącego miesiąca
- Historię ostatniego miesiąca wpływy za bieżący, ostatni miesiąc
Wpływy za bieżący miesiąc zobaczysz również na ekranie głównym Strefy Biznesu.
Ile kosztuje korzystanie ze Strefy Biznesu?
Samo założenie profilu w Strefie Biznesu jest bezpłatne. Natomiast korzystanie z leasingu czy usług dodatkowych jest płatne i zależy od tego na jaki zakres usługi się zdecydujesz.
Ile umów na pakiety medyczne mogę podpisać?
Nie ma ograniczeń, co do liczby zakupionych pakietów. Możesz kupić pakiety medyczne:
- dla siebie
- Twoich bliskich
- Twoich pracowników
Jak aktywować usługę księgowości?
Zrobisz to w kilku krokach:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Kliknij Księgowość
- Wybierz odpowiedni pakiet
- Kliknij Aktywuj pakiet
- Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami
- Gotowe - masz już dostęp do księgowości
W przypadku wyboru jednego z pakietów z obsługą księgowego, skontaktuje się z Tobą pracownik CashDirector S.A. i wspólnie dokończycie zawierania umowy.
Jak długo czeka się na wyrobienie podpisu kwalifikowanego?
Certyfikat podpisu kwalifikowanego otrzymasz już w 30 minut od momentu potwierdzenia tożsamości i wysłania wniosku do realizacji.
Jak długo muszę prowadzić firmę, aby leasingować maszyny lub urządzenia?
Oferta leasingu maszyn i urządzeń w EFL jest również dla nowych firm. Musisz prowadzić działalność przez co najmniej 6 miesięcy oraz mieć zdolność kredytową, żeby zawrzeć umowę leasingu.
Jak długo trwa umowa na pakiety medyczne?
Umowę na wybrane pakiety medyczne podpisujesz na 12 miesięcy. Przed końca umowy otrzymasz od LUX MED propozycję przedłużenia umowy na kolejne 12 miesięcy, możesz:
- kontynuować wybrany pakiet
- zmienić osobę, która będzie korzystać z opieki medycznej
- przejść na inny pakiet
Jak długo ważny jest podpis kwalifikowany?
Certyfikat podpisu wydawany jest na rok.
Jakich dokumentów potrzebuję, aby wyrobić podpis kwalifikowany?
Wystarczy ważny polski dowód osobisty oraz rachunek bankowy w złotówkach. Przy zdalnej weryfikacji tożsamości zrobisz z niego przelew weryfikacyjny na 1 zł. Kwota przelewu zostanie Ci zwrócona.
Jakiej marki samochód ciężarowy mogę leasingować?
Możesz leasingować pojazd ciężarowy dowolnej marki, np.: DAF, Iveco, Isuzu, MAN, Scania, Volvo, Mercedes, Iveco, Renault. Leasingujemy również naczepy i przyczepy producentów takich, jak m.in.: Schmitz, Wielton, Krone czy Kögel.
Jakiej wersji oprogramowania potrzebuje SimplySign?
- Android od 6.0 i wyżej,
- iOS od 11.0 i wyżej,
- Windows 7,8 oraz 10,
- macOS od Mojave, Catalina, Big Sur oraz Monterey.
Jakie są korzyści z posiadania podpisu kwalifikowanego?
Możesz bezpiecznie i zdalnie podpisywać dokumenty kiedy i gdzie chcesz. A sam podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny.
Jakim leasingiem sfinansować ciężarówkę - operacyjnym czy kapitałowym?
W leasingu operacyjnym po zakończeniu umowy możesz wykupić pojazd, a w kapitałowym (finansowym) samochód automatycznie przechodzi na własność Twojej firmy.
To nie jedyna różnica. Innym istotnym aspektem jest sposób opłacania podatku VAT oraz amortyzacji. W leasingu operacyjnym to leasingodawca na bieżąco robi odpisy amortyzacyjne. W leasingu kapitałowym samochód ciężarowy jest wpisany do ewidencji środków trwałych Twojego przedsiębiorstwa. W takim przypadku z góry opłacisz podatek VAT, a obowiązek odpisów amortyzacyjnych przejdzie na Ciebie.
Jaki pakiet księgowości jest najlepszy?
To zależy czego oczekujesz i jakich rozwiązań potrzebujesz aby skutecznie i wygodnie prowadzić firmę. Jeśli chcesz samodzielnie prowadzić księgowości, mamy dla Ciebie 4 pakiety do wyboru, w których:
- szybko wystawisz faktury,
- automatycznie wyliczysz podatki,
- zamkniesz miesiąc,
- wypełnisz formatki przelewów do ZUS i US,
- stworzysz listę zadań do wykonania, gdzie system automatycznie przygotowuje przelewy, dopasowuje transakcje bankowe do operacji księgowych, sprawdza czy kontrahent opłacił fakturę.
Każdy z tych pakietów możesz wybrać niezależnie od formy opodatkowania w jakiej się rozliczasz - Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR), Ryczałt lub Karta.
Jeśli sprawy księgowe chcesz zostawić specjaliście, masz do wyboru 3 pakiety z obsługą księgowego. W każdym z tych pakietów masz wszystkie funkcjonalności samodzielnej księgowości rozszerzone o wsparcie księgowego.
Jeśli płacisz podatek ryczałtowy - wybierz Pakiet Prosty Ryczałt został specjalnie przygotowany jeśli płacisz podatek ryczałtowy. Pozostałe pakiety możesz wybrać niezależnie od formy opodatkowania, w której się rozliczasz - Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR), Ryczałt lub Karta.
Jaki samochód ciężarowy mogę leasingować - nowy czy używany?
Możesz leasingować nowy lub używany samochód ciężarowy. Leasing samochodów ciężarowych używanych to dobre rozwiązanie, gdy zależy Ci na niższej cenie, a sam pojazd nie będzie intensywnie eksploatowany.
Jednak w sytuacji, gdy auto codziennie będzie przemierzać setki kilometrów, rozsądniej wybrać nowy samochód ciężarowy. Leasing w takim przypadku pozwoli Ci bez problemu pokryć jego cenę.
Jaki samochód osobowy mogę leasingować - nowy czy używany?
W EFL możesz skorzystać z leasingu na samochód nowy lub używany. Wszystko zależy od Ciebie. Jeśli auto będzie intensywnie eksploatowane, będziesz jeździć w długie trasy, lepiej wziąć leasing na nowy samochód. Gdy jednak najważniejsze jest zachowanie jak najniższych kosztów, dobrym pomysłem będzie leasing samochodów używanych.
Jak mogę przesyłać dokumenty elektronicznie do swojego księgowego/księgowej?
Dokumenty możesz umieszczać bezpośrednio w systemie księgowości dla biznesu w wersji elektronicznej (skany, fotografie, PDF) lub przesyłać mailem. Będą one widoczne dla Ciebie i Twojego księgowego/wej w wydzielonej części systemu, w sekcji e-Segregator.
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy wspólnie z CashDirector S.A. aplikację mobilną, dzięki której zrobisz zdjęcia dokumentów i automatycznie zapiszesz w aplikacji księgowej oraz udostępnisz do sprawdzenia księgowej/-emu.
Jak opłacić abonament za pakiety medyczne?
Sam możesz zdecydować jak chcesz zapłacić za wybrany pakiet medyczny. Masz do wyboru:
- Jedną płatność, za cały rok z góry
- Dwie płatności - co pół roku
- Cztery płatności - co 3 miesiące
- Miesięcznie
Na Twój adres e-mail otrzymasz linki do płatności. Jeśli masz kilka pakietów, to każdy z nich ma swój indywidualny nr konta - znajdziesz go w umowie.
Jak otrzymać fakturę za zakup pakietu medycznego?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za zakup pakietu medycznego napisz do LUX MED na adres e-mail: obsługa_ind@luxmed.pl.
Dane Twojej firmy będą podane sekcji Uwagi na fakturze.
Jak podpisać dokument podpisem kwalifikowanym?
Zależy na jaki urządzeniu chcesz podpisać dokument
- Na smartfonie - potrzebujesz aplikacji SimplySign,
- Na laptopie - potrzebne Ci będą aplikacje SimlySign Desktop oraz proCentrum Smart Sign,
- Możesz również użyć oprogramowaniu Adobe Reader DC.
Jak podpisać umowę na pakiety medyczne?
Jeśli chcesz skorzystać z oferty pakietów medycznych wystarczy, że:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Usługi i korzyści
- Następnie Usługi medyczne
- Wybierz interesujący Cię pakiet
- Kliknij Aktywuj
- Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami
- I gotowe
Jak przejść ze Strefy Biznesu do CA24 eBank?
Przy rachunkach bankowych znajdziesz skróty prowadzące bezpośrednio do funkcjonalności przelewu, historii transakcji oraz szczegółowych informacji o produktach w CA24 eBank.
Zmiana profilu na detaliczny również przekierowuje do CA24 eBank, gdzie można obsługiwać swoje rachunek detaliczny lub skorzystać z chatu do kontaktu z bankiem (dostępne dla klientów również bez konta bankowego).
Jak przełączyć się między kontem biznesowymi a kontem detalicznym w Strefie Biznesu?
Jeśli masz u nas Konto dla Ciebie i Konto Biznes oraz masz dostęp do bankowości elektronicznej, to w prosty sposób przełączysz się między profilem klienta biznesowego i klienta indywidualnego.
Przycisk do zmiany profili znajdziesz w górnym menu Strefy Biznesu i CA24 eBank.
Jak przystąpić do Klubu Korzyści jako Partner?
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Usługi i Korzyści
- Kliknij Klub Korzyści
- Wypełnij zgłoszenie
- Zaczekaj na kontakt pracownika banku
Jak samodzielnie prowadzić księgowość?
Aktywuj jeden z pakietów bez obsługi księgowego (Standardowy, Optymalny, Rozszerzony) a uzyskasz dostęp do platformy internetowej Księgowość dla Biznesu. W zależności od wybranego pakietu otrzymasz potrzebne Ci narzędzia do samodzielnego prowadzenia księgowości. Platforma Księgowość dla Biznesu umożliwi Ci:
- wystawianie i księgowanie faktury sprzedaży
- rejestrowanie i księgowanie kosztów
- wyliczanie podatków i ZUS
- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych w tym pliku JPK_V7
- i wiele innych przydatnych funkcjonalności.
Więcej informacji:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Kliknij Księgowość
- Przejdź do sekcji Pakiety księgowości dla biznesu (bez obsługi księgowego)
Jak sparować aplikację mobilną z aktywnym pakietem księgowym?
Jeśli korzystasz już z usługi Księgowość dla Biznesu i chcesz ją sparować z aplikacją mobilną, wystarczy kilka kliknięć:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wejdź w Narzędzia
- Wybierz Księgowość
- Po prawej stronie kliknij Przejdź do CashDirector
- Wejdź w Ustawienia
- Następnie wybierz Aplikacje mobilną
- Wygeneruj QR Kod
- Zrób zdjęcie aparatem w swoim telefonie
- I gotowe
Jak w Księgowości dla Biznesu wystawić fakturę?
Faktury niezależnie od wybranego pakietu możesz wystawić w prosty i wygodny sposób. Gdziekolwiek jesteś zrobisz to na komputerze, tablecie lub w telefonie. Funkcjonalność platformy księgowej umożliwia tworzenie własnych szablonów faktur, prowadzenie listy kontrahentów i wiele więcej.
Jednym z prostych sposobów wystawienia faktury dla istniejących w systemie kontrahentów, jest wykorzystanie przycisku Szybka faktura.
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Kliknij Księgowość
- Przejdź do sekcji Szybkie akcje i kliknij przycisk Szybka Faktura
- Na ekranie pojawi się wyszukiwarka, w której wybierzesz swojego kontrahenta. A w kolejnych korkach wpiszesz dane na temat faktury takie jak nazwa towaru, cena, ilość i zatwierdź. Pozostałe dane zostaną automatycznie dodane.
Fakturę możesz także wystawić korzystając z przycisku Faktura sprzedaży, który znajduje się również w sekcji Szybkie Akcje. W tym przypadku otworzysz formatkę przelewu, w której będziesz mógł m.in. dodać nowego kontrahenta.
Jak wrócić z CA24 eBank do Strefy Biznesu?
Przejście z CA24 eBank do Strefy Biznesu umożliwi przycisk Strefa Biznes widoczny zawsze w górnym menu CA24 eBank.
Jak w Strefie Biznesu utworzyć subkonto?
Dostęp do Strefy możesz mieć jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś rolnikiem indywidualnym. Znaczy to, że tylko Ty jako właściciel możesz mieć dostęp do konta i nie możesz utworzyć subkonta.
Jak w Strefie Biznesu zrobić przelew?
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- Na stronie głównej (Start) - w górnej części po lewej stronie zobaczysz informację o swoim rachunku.
- Kliknij Przelew
- Przejdziesz do właściwego formularza na CA24 eBank i wyślesz przelew
Przelew możesz wykonać również z sekcji Płatności w górnym menu:
- Wybierz typ przelewu
- Przejdziesz do wybranego typ przelewu na CA24 eBank i wyślesz przelew
Jak wygląda płatność za usługę księgowości?
Księgowość dla Biznesu rozliczana jest w ramach miesięcznego abonamentu. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz na swój adres e-mail fakturę od CashDirector S.A. Na realizację płatności będziesz mieć 7 dni.
Po podpisaniu umowy, pierwszy okres rozliczeniowy zakończy się z ostatnim dniem miesiąca, a opłata zostanie naliczona proporcjonalnie do ilości wykorzystanych dni.
Przykład:
Jeśli rozpoczynasz usługę 17 dnia miesiąca, to pierwszą fakturę otrzymasz za okres od 17 do ostatniego dnia miesiąca. Kolejne faktury, otrzymasz już za okres od 1 dnia miesiąca do ostatniego.
Pełny cennik znajdziesz w Tabeli opłat CashDirector - Strefa Biznesu zakładka Księgowość.
Jak wygląda zakończenie umowy najmu?
Po upływie okresu na jaki została zawarta umowa, oddajesz pojazd do Carefleet. Tutaj znajdziesz informację jak wygląda zdanie samochodu.
Jak wygląda zdanie najmowanego samochodu?
30 dni przed zakończeniem umowy najmu:
- Wejdź na stronę www.carefleet.pl
- Zarezerwuj termin
- Wybierz miejsce zwrotu
- Przygotuj samochód do zwrotu
Sprawdź jak przygotować auto do zwrotu
Wspólnie zostanie wykonany przegląd i odbiór auta. Osoba, która będzie odbierać samochód zrobi przegląd i wypełni przy Tobie protokół zwrotu. A Ty potwierdzisz swoim podpisem. Sporządzony dokument otrzymasz e-mailem.
Jak zalogować się do Strefy Biznesu?
Jeśli masz już nadany dostęp do Strefy Biznesu
- Wybierz logowanie w górnym menu strony (ikona kłódki)
- Wpisz swój identyfikator i hasło, którym logujesz się do CA24 eBank
- Jeżeli jest to Twoje pierwsze logowanie do systemu wybierz opcje Pierwsze logowanie i postępuj zgodnie z instrukcjami aby nadać hasło
Jeśli nie masz jeszcze dostępu do Strefy Biznesu
- Pobierz aplikację CA24 Mobile ze sklepu na telefonie komórkowym
- Wybierz kafel Rozwijaj biznes
- Następnie Strefa Biznesu - jeśli chcesz mieć dostęp do produktów EFL i korzystać tylko z usług dodatkowych lub wybierz Konto Firmowe - jeśli chcesz otworzyć Konto Biznes, mieć dostęp do produktów EFL i zyskać pełny dostęp do wszystkich produktów i usług Strefy - dowiedz się więcej
- Postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie aplikacji
- W ciągu 48 godzin podpisz umowę, wpisując kod z SMS-a
- I gotowe.
Jak zapłacić fakturę kosztową na platformie księgowej?
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Następnie Księgowość
- Przejdź do Księgowość dla Biznesu
- W górnym menu wybierz Koszty i następnie Koszty
- Wybierz fakturę i rozwiń listę klikając w trzy kropki
- Wybierz Zapłać
- Jeśli Twój kontrahent nie znajduje się na białej liście zobaczysz specjalny komunikat
- Jeśli wszystko jest ok, przejdziesz do wypełnionej już automatycznie formatyki przelewu w CA24 eBank
- Klikasz Wyślij
- I gotowe
Jak zapłacić za wybrany pakiet medyczny?
Link do płatności PayU, otrzymasz na swój adres email, który podasz przy zawieraniu umowy na wybrany pakiet medyczny. Po przejściu na stronę płatności możesz zrobić przelew lub zapłacić kartą.
Z wybranego pakietu zaczniesz korzystać po:
- 2 dniach roboczych - jeśli zapłacisz kartą
- 7 dniach roboczych - jeśli zrobisz przelew na konto
Jak zarezerwować wizytę w placówkach Grupy LUX MED?
Gdy korzystasz z pakietu medycznego, wizytę możesz umówić:
- telefonicznie pod numerem +48 22 332 28 88 (poniedziałek - piątek 6:00-22:00 oraz sobota - niedziela 7:00-21:00)
Koszt połączenia według taryfy Twojego operatora - przez Portal Pacjenta na www.luxmed.pl
- w aplikacji mobilnej Portal Pacjenta
Jak zawrzeć umowę najmu?
Aby zawrzeć umowę najmu możesz skorzystać z bezpiecznego podpisu elektronicznego (autoryzacja dwoma sms-ami).
Jak zlecić prowadzenie księgowości?
Aktywuj jeden z pakietów z obsługą księgowego (Prosty ryczałt, Komfortowy lub Premium). Otrzymasz dostęp do platformy internetowej Księgowość dla Biznesu oraz dedykowanego księgowego, który przy wykorzystaniu tego narzędzia poprowadzi za Ciebie księgowość Twojej firmy.
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Kliknij Księgowość
- Przejdź do sekcji Pakiety księgowości dla biznesu
- Aktywuj wybrany pakiet z księgowym - uzyskasz dostęp do Platformy Księgowość dla Biznesu
- Poczekaj na kontakt pracownika CashDirector, który pomoże Ci w elektronicznym podpisaniu umowy na wybrany Pakiet
- Gotowe - otrzymasz kontakt do swojego nowego księgowego
Jak zmienić pakiet księgowości?
Wybrany pakiet księgowy możesz zmienić w dowolnym momencie trwania usługi:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Narzędzia
- Kliknij Księgowość
- Przejdź do sekcji Zmień pakiet i ciesz się księgowością bez granic
- Kliknij Dowiedz się więcej
Pakiet możesz zmienić również na platformie księgowej klikając Przejdź do CashDirector przechodząc do zakładki Ustawienia w górnym prawym rogu ekranu.
Jak zmienić termin płatności rat leasingowych?
Leasing samochodu przewiduje zmianę terminu płatności rat w obrębie jednego miesiąca kalendarzowego. Możesz więc przesunąć płatność z pierwszego na kolejne dni danego miesiąca. Niemożliwe jest natomiast przeniesienie terminu płatności raty na następny miesiąc. Aby zmienić termin raty:
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- Wejdź w Finansowanie
- Kliknij Leasing
- Przejdź do Portalu KlientaEFL
- Wyślij wniosek o zamianę harmonogramu płatności
Jak zobaczyć swoje umowy leasingowe w Strefie Biznesu?
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu wybierz Profil i ustawienia, ikona w górnym prawym rogu
- Wejdź w Ustawienia
- Następnie wybierz Moje zgody
- Rozwiń Zgody dla EFL i zgoda na wymianę danych
- Zaznacz Zgoda na wymianę danych między Bankiem a Europejskim Funduszem Leasingowym S.A.
- I gotowe

Jak zrezygnować z pakietów medycznych?
Jeśli nie chcesz korzystać z pakietów medycznych, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Odstąpienie prześlij:
- elektronicznie na adres e-mail sprzedaz_ind@luxmed.pl
- lub listownie na adres: LUX MED. Sp. z o.o. ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa
Jeśli zapomniałem opłacić abonament za jeden miesiąc księgowości?
Spokojnie, zrobisz to w kolejnym miesiącu. Gdyby jednak zdarzyło Ci się nie zapłacić abonamentu przez kolejne dwa miesiące (brak opłaty przez 3 miesiące) - usługa Księgowość dla Biznesu zostanie zablokowana. Aby ją odblokować, musisz zapłacić zaległy abonament.
Więcej informacji otrzymasz pod numerem infolinii CashDirector S.A.
+48 22 100 64 86 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Kiedy mogę skorzystać z oferty najmu?
Aby skorzystać z oferty najmu musisz mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą od co najmniej 6 miesięcy.
Kto może skorzystać z dwuosobowej opieki medycznej?
Z tego pakietu medycznego możesz skorzystać Ty i bliska Ci osoba lub dowolne dwie osoby poniżej 70 roku życia, które wskażesz w umowie (jedna z nich musi być osobą dorosłą).
Żeby kupić pakiet musisz prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą lub indywidualne gospodarstwo rolne i mieć dostęp do Strefy Biznesu.
Kto może skorzystać z Indywidualnej opieki medycznej?
Z tego pakietu medycznego możesz skorzystać Ty lub każda inna osoba wskazana przez Ciebie, poniżej 70 roku życia. Żeby kupić pakiet musisz prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą lub być rolnikiem indywidualnym i mieć dostęp do Strefy Biznesu.
Kto może skorzystać z pakietów medycznych?
Z opieki medycznej może skorzystać każda osoba poniżej 70 roku życia. Natomiast umowę o opiekę medyczną podpiszesz jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub indywidualne gospodarstwo rolne i masz dostęp do Strefy Biznesu.
Kto może skorzystać z rodzinnej opieki medycznej?
Z tego pakietu medycznego możesz skorzystać Ty i Twoja rodzina - tj. partner poniżej 70 roku życia oraz dzieci poniżej 26 roku życia. W umowie możesz również wskazać inną rodzinę, wtedy, będziesz tylko płatnikiem.
Żeby kupić pakiet musisz prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą lub indywidualne gospodarstwo rolne i mieć dostęp do Strefy Biznesu.
Kto może skorzystać z usługi Księgowość dla Biznesu?
Z usługi Księgowość dla Biznesu możesz skorzystać jeśli:
- prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą
- lub jesteś rolnikiem indywidualnym i masz Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);
- masz dostęp do Strefy Biznesu.
Kto świadczy usługi medyczne?
Usługę pakiety medyczne świadczy LUX MED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-678) przy ul. Szturmowa 2.
Kto w dowodzie rejestracyjnym jest właścicielem wynajmowanego samochodu?
Właścicielem pojazdu wpisanym w dowodzie rejestracyjnym jest spółka Carefleet S.A.
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- Wejdź w Finansowanie
- Wybierz Najem
Kto w Strefie Biznesu będzie miał dostęp do moich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Credit Agricole Bank Polska S.A., Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) i inne podmioty, z których usług i produktów będziesz korzystać w Strefie Biznesu.
Kto zobaczy moją ofertę w Klubie Korzyści?
Twoją ofertę w aplikacji pełnej korzyści CA24 Mobile zobaczą:
- Wszyscy klienci - gdy sprzedajesz w całym kraju - np. masz sklep internetowy,
- W konkretnej lokalizacji - gdy sprzedajesz lokalnie - np. jesteś florystą lub prowadzisz serwis rowerowy,
- Wybranej grupie - gdy ze swoją ofertą chcesz dotrzeć do konkretnej grupy osób - np. młodych kobiet zainteresowanych trendami beauty.
Na jak długo mogę podpisać umowę najmu?
Umowę najmu możesz zawrzeć na 24, 36, 48 lub 60 miesięcy.
Na jakich urządzeniach mogę korzystać z podpisu SimplySign?
Na urządzeniach przenośnych takich jak:
- smartfon,
- tablet,
- laptopach lub komputer stacjonarny.
Nie mam konta w banku Credit Agricole, czy mogę kupić pakiet medyczny?
Nie musisz mieć rachunku firmowego w banku Credit Agricole, wystarczy, że prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś rolnikiem indywidualnym i masz dostęp do Strefy Biznesu.
Nie pamiętam hasła logowania do Strefy Biznesu
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do Strefy Biznesu:
- Wejdź na stronę logowania
- Kliknij Nie pamiętam hasła
- Wypełnij wymagane pola i kliknij Dalej
- Otrzymasz SMS z nowym hasłem tymczasowym, które będzie ważne przez godzinę
- Wybierz Przejdź do procesu logowania i zaloguj się używając swojego identyfikatora i hasła tymczasowego
- Zmień hasło (zobacz jak zmienić hasło)
Jeśli nie możesz skorzystać z tej opcji, zadzwoń do nas: 801 333 666 lub +48 71 35 49 035 (z zagranicy i z tel. komórkowych), koszt wg stawki operatora.
Skąd mogę pobrać aplikację Księgowość dla Biznesu?
Aplikację Księgowość dla Biznesu znajdziesz w sklepach AppStore oraz Google Play. Jej dostawcą jest firma CashDirector.
W jaki sposób mogę umówić spotkanie ze swoim doradcą?
Aby zarządzać swoimi spotkaniami w Strefie Biznesu
- Wejdź w Centrum kontaktu - Mój doradca
- Następnie wybierz temat rozmowy
- Sprawdź dostępne terminy
- Zostaw nam notatkę - lepiej się do niego przygotujemy
- Zatwierdź
- Nasz doradca skontaktuje się z Tobą i potwierdzi spotkanie
W Strefie Biznesu zobaczysz Ci listę nadchodzących spotkań oraz listę tych, które już się odbyły.
Jeśli potrzebujesz zmienić lub odwołać nadchodzące spotkanie:
- Wejdź w Centrum kontaktu - Mój doradca
- Następnie wybierz umówione spotkanie
- Wprowadź zmiany
- I gotowe
Jeżeli nie masz konta w naszym banku, możesz zamówić kontakt doradcy
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- W górnym menu przejdź do zakładki Usługi i korzyści
- Wybierz temat rozmowy
- Wypełnij formularz kontaktu
- Oddzwonimy
W jaki sposób zmienić hasło w Strefie Biznesu?
Jeśli chcesz zmienić hasło
- Zaloguj się do Strefy Biznesu
- Wybierz Ustawienia
- Kliknij Hasło i logowanie
- W polu Nowe hasło wpisz nowe hasło (powinno składać się od 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej: jedną wielką literę, małą literę i cyfrę. Możesz użyć również znaków specjalnych)
- W polu Potwierdź nowe hasło wpisz ponownie nowe hasło
- Zatwierdź zmianę hasła
- W polu Autoryzacja wpisz hasło z SMS lub zeskanuj kod Cronto, jeśli używasz tokena
Z jakich pakietów księgowych mogę skorzystać?
Jeśli planujesz samodzielnie prowadzić księgowość, możesz wybrać jeden z czterech pakietów. W każdym z nich masz:
- opcję wystawiania i księgowania faktur sprzedaży,
- ewidencje i księgowanie faktur kosztowych,
- rozliczanie przelewów i wpłat,
- wyliczanie podatków i ZUS,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (w tym pliku JPK_V7)
- i wiele innych opcji.
Jeśli planujesz przekazać prowadzenie swojej księgowości specjalistom, możesz wybrać jeden z trzech pakietów. W każdym z nich otrzymasz wsparcie licencjonowanego księgowego.
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce
Oferta banku
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.