Jak samodzielnie prowadzić księgowość?

Aktywuj jeden z pakietów bez obsługi księgowego (Standardowy, Optymalny, Rozszerzony) a uzyskasz dostęp do platformy internetowej Księgowość dla Biznesu. W zależności od wybranego pakietu otrzymasz potrzebne Ci narzędzia do samodzielnego prowadzenia księgowości. Platforma Księgowość dla Biznesu umożliwi Ci:

  • wystawianie i księgowanie faktury sprzedaży
  • rejestrowanie i księgowanie kosztów
  • wyliczanie podatków i ZUS
  • przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych w tym pliku JPK_V7
  • i wiele innych przydatnych funkcjonalności.

Więcej informacji:

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. W górnym menu wybierz Narzędzia
  3. Kliknij Księgowość
  4. Przejdź do sekcji Pakiety księgowości dla biznesu (bez obsługi księgowego)

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia