Jak wygląda płatność za usługę księgowości?

Księgowość dla Biznesu rozliczana jest w ramach miesięcznego abonamentu. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz na swój adres e-mail fakturę od CashDirector S.A. Na realizację płatności będziesz mieć 7 dni.

Po podpisaniu umowy, pierwszy okres rozliczeniowy zakończy się z ostatnim dniem miesiąca, a opłata zostanie naliczona proporcjonalnie do ilości wykorzystanych dni.

Przykład:

Jeśli rozpoczynasz usługę 17 dnia miesiąca, to pierwszą fakturę otrzymasz za okres od 17 do ostatniego dnia miesiąca. Kolejne faktury, otrzymasz już za okres od 1 dnia miesiąca do ostatniego.

Pełny cennik znajdziesz w Tabeli opłat CashDirector - Strefa Biznesu zakładka Księgowość.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia