Płatności mobilne

Jeśli nie będziesz mieć pieniędzy na koncie, Płatność powtarzalna BLIK nie zostanie zrealizowana. Będziemy ponawiać jej realizację w ciągu kolejnych 72 godzin. Poinformujemy Cię o tym powiadomieniem PUSH oraz zobaczysz taką informację w CA24 Mobile.

Brak możliwości wykonania przelewu. Odbiorca nie posiada zarejestrowanego numeru telefonu w usłudze BLIK.

To podstawowa karta, którą automatycznie płacisz za pomocą Apple Pay. Możesz zmienić kartę domyślną w dowolnym momencie.

Token jest wirtualną postacią karty płatniczej przechowywaną na urządzeniu w tzw. "bezpiecznym elemencie", do którego dostęp jest bardzo ograniczony. Masz kontrolę nad tokenem w takim samym zakresie jak nad kartą. Możesz czasowo zablokować token, odblokować lub usunąć go z Portfela.

Jeśli Click to Pay nie działa lub nie możesz wybrać ikony Click to Pay, skontaktuj się ze sprzedawcą, u którego chcesz dokonać zakupu.

Jeżeli zapomniałeś swojego hasła, wystarczy usunąć portfel i utworzyć nowy.

Skontaktuj się z nami i zastrzeż wszystkie karty które zostały dodane do aplikacji Visa Mobile.

Żeby korzystać z BLIKA, potrzebujesz konta indywidualnego w naszym banku i aplikacji CA24 Mobile. Tam włączysz usługę BLIK.

W aplikacji CA24 Mobile płatności o stałej kwocie i stałej częstotliwości pobieramy automatycznie. Natomiast płatności o zmiennej kwocie i częstotliwości zależą od usługodawcy - możemy je pobierać automatycznie lub Ty musisz potwierdzić każdą płatność.

Wszystkie informacje znajdziesz w szczegółach Płatności powtarzalnej BLIK.

Tak, ten sposób płacenia w internecie wykorzystuje technologię bezpieczeństwa Mastercard. Dzięki niej płacąc w sieci możesz czuć się tak samo bezpiecznie i pewnie jak podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

Jeśli masz wyłączone NFC w telefonie, dostaniesz powiadomienie, żeby je włączyć i skonfigurować Google Pay.

Tak, dodawanie i używanie karty w aplikacji Garmin Connect jest bezpłatne.

Tak. Nie masz żadnych dodatkowych opłat.

Tak. Nie ma żadnych dodatkowych opłat.

Tak, Visa Mobile zapewnia bezpieczeństwo transakcji - wykorzystuje ona tokeny, zamiast udostępniać dane karty sprzedawcy. Aplikację chroni PIN i biometria, co gwarantuje, że tylko Ty masz dostęp do płatności.

BLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w naszej aplikacji. Dzięki włączeniu płatności BLIK:

  • szybko zapłacisz za zakupy i usługi w internecie
  • zapłacisz za zakupy w sklepach oznaczonych logo BLIK
  • szybko zrobisz i odbierzesz Przelew na telefon BLIK
  • wypłacisz pieniądze w bankomacie
  • wpłacisz pieniądze we wpłatomacie

Do korzystania z BLIKA potrzebna jest Ci tylko aplikacja CA24 Mobile i włączenie płatności BLIK (Zobacz tutaj, jak aktywować BLIK w aplikacji).

Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w sklepie, internecie, wypłacić lub wpłacić pieniądze, wystarczy Ci tylko jednorazowy, 6-cio cyfrowy kod. Przepisz go z Twojego telefonu na stronę internetową, terminal, panel bankomatu lub wpłatomatu. Następnie w aplikacji pojawi się ekran do zatwierdzania płatności. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji.

Jeśli chcesz zrobić Przelew na telefon BLIK, wystarczy Ci tylko numer telefonu odbiorcy.

Garmin Pay to nic innego jak prosty, wygodny i bezpieczny sposób na dokonywanie płatności zegarkiem Garmin wyposażonym w obsługę NFC wszędzie tam, gdzie jest możliwość płacenia zbliżeniowego.

To wygodne płatności zegarkami Swatch z funkcją SwatchPAY! dzięki, którym możesz płacić zbliżeniowo. Wystarczy, że przyłożysz zegarek do terminala płatniczego.

Visa Mobile to szybka i bezpieczna metoda płatności online, dzięki której możesz dokonywać transakcji bez wpisywania danych karty przy każdej płatności. Wystarczy, że użyjesz swojego numeru telefonu i potwierdzisz transakcję w aplikacji Visa Mobile.

To wygodne płatności urządzeniami Xiaomi wyposażonymi w funkcję NFC.

Tak, Mastercard Click to Pay wykorzystuje nowoczesną technologię płatności i specjalne zabezpieczenia, by zapewnić Ci bezpieczny dostęp do Twojego profilu.

Jeśli system zapamięta Cię jako użytkownika, przy następnej płatności hasło nie będzie Ci potrzebne.

Jeśli system nie będzie Cię pamiętać, wprowadź swój identyfikator użytkownika (czyli adres mejlowy, którego użyłeś/użyłaś przy tworzeniu profilu Click to Pay). Dostaniesz wtedy jednorazowy kod weryfikacyjny, który zapewni Ci dostęp do profilu Click to Pay.

Kiedy aktualizujesz swoje dane, musimy je zweryfikować ze względów bezpieczeństwa. Weryfikacja może być też konieczna w przypadku, gdy zauważymy nietypową aktywność na Twoim profilu Click to Pay.

Nie ma żadnych ograniczeń. Samsung Wallet pozwala na dodanie dowolnej liczby kart.

Po dodaniu wielu kart do Samsung Wallet możesz jedną z nich skonfigurować jako domyślną kartę do wykonywania płatności telefonem. Jeśli sprzedawca nie zaakceptuje płatności kartą domyślną, możesz wybrać inną kartę zapisaną w Samsung Pay i jeszcze raz zbliżyć telefon do terminala płatniczego.

Tak, możesz dodać wiele kart Visa do swojego konta w aplikacji. Wystarczy, że wejdziesz w sekcję Karty i klikniesz przycisk „+”, aby rozpocząć proces.

Nie. Ze względów bezpieczeństwa, aplikacja może być aktywna tylko na jednym urządzeniu. Jeśli chcesz ją zainstalować także na innym urządzeniu i zalogujesz się, zostaniesz wylogowany z sesji na urządzeniu, z którego korzystałeś dotychczas.

Tak, nie ma ograniczeń geograficznych, by korzystać z Visa Mobile, o ile sklep obsługuje tę metodę płatności.

Do usługi Visa Mobile możesz dodać dowolną liczbę kart. Pamiętaj jednak, że każda karta musi zostać dodana osobno. Jeśli korzystasz z wielu kart, jedną z kart ustawiasz jako domyślną do płatności Visa Mobile. Płatność jest pobierana z rachunku powiązanego z domyślną kartą.

Limity transakcji dla Apple Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:

  • W CA24 eBank
    Na górnej belce wybierz Moje produkty > w zależności od posiadanego produktu Konta lub Karty Kredytowe na dole ekranu wybierz kartę > kliknij Zmień limity >
  • Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank
  • W naszej dowolnej placówce
  • Telefonicznie

Limity transakcji dla Google Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:

  • W CA24 eBank
    Na górnej belce wybierz Moje produkty > w zależności od posiadanego produktu Konta lub Karty Kredytowe na dole ekranu wybierz kartę > kliknij Zmień limity >
  • Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank
  • W naszej dowolnej placówce
  • Telefonicznie

Limity transakcji dla Samsung Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:

  • W CA24 eBank:
    Na górnej belce wybierz Moje produkty> w zależności od posiadanego produktu Konta lub Karty Kredytowe na dole ekranu wybierz kartę> kliknij Zmień limity>
    Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank
  • W naszej dowolnej placówce
  • Telefonicznie

Niestety, obecnie Visa Mobile nie jest wspierana na smartwatchach.

Jeśli wyłączysz płatności zbliżeniowe dla swojej karty to nie będziesz mógł płacić zbliżeniowo również przez Apple Pay.

Wyłączenie płatności zbliżeniowych dla karty płatniczej spowoduje brak możliwości płacenia zbliżeniowo kartą plastikową i uniemożliwi płacenie zbliżeniowo kartą dodaną do Google Pay.

Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail i/lub numeru telefonu zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail i/lub numeru telefonu.

Tak, jeśli posiadasz kartę Credit Agricole, możesz dodać ją do Apple Pay.

Tak, jeśli posiadasz kartę Credit Agricole, możesz dodać ją do Google Pay.

Tak, możesz płacić telefonem, jeśli posiada opcję płatności zbliżeniowych i obsługuje systemy płatności jak Google Pay lub Apple Pay.

Tak, możesz płacić zegarkiem, jeśli posiada opcję płatności zbliżeniowych i obsługuje systemy płatności jak Garmin Pay, Xiaomi Pay, SwatchPAY!, Google Pay lub Apple Pay.

Tak. Jeśli robisz przelew na telefon BLIK, zobaczysz go w historii zaraz po zaksięgowaniu transakcji. Jeśli zapłacisz z użyciem kodu BLIK, najpierw zobaczysz blokadę w historii (po zaksięgowaniu blokada znika i w historii jest widoczna jako transakcja).

Możesz łatwo wyszukać w historii transakcji BLIK używając filtrów:

  1. Zaloguj się i przeciągnij do góry sekcję Moje transakcje, która jest na głównym ekranie
  2. Wybierz opcję ustawienia filtrów (ikona w prawym górnym rogu)
  3. W sekcji Rodzaj płatności zaznacz opcję Płatności BLIK, a następnie kliknij przycisk Pokaż wyniki
  4. Prezentujemy Ci listę Płatności BLIK. Jeśli chcesz zobaczyć szczegóły transakcji - kliknij wybraną transakcję z listy

Tak. Przelew na telefon BLIK możesz zrobić do dowolnej osoby, która ma włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK.

To usługa, dzięki której możesz łatwo opłacać abonamenty, rachunki czy doładowania.

Sprawdź, jak działają Płatności powtarzalne BLIK.

Nawet jeśli masz już ustawione zlecenia stałe, Płatności powtarzalne BLIK mogą Ci się przydać, bo:

  • Możesz je łatwo włączyć przy lub po zakupie
  • Działają też przy zmiennych kwotach - jeśli sprzedawca na to pozwala
  • Niektóre płatności możesz potwierdzać, dzięki czemu masz większą kontrolę

Nie musisz mieć aplikacji CA24 Mobile. Apple Pay to oddzielna usługa w aplikacji Portfel, która dostarczana jest przez Apple. Warunkiem korzystania z Apple Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w usłudze 3D-Secure. Na ten numer telefonu będzie wysłany kod autoryzacyjny, który umożliwi dodanie karty do Apple Pay.

Podobnie jak zwykła karta płatnicza z możliwością płatności zbliżeniowych karta dodana do Apple Pay nie wymaga połączenia z internetem, aby nią płacić. Natomiast samo dodanie karty w aplikacjach Portfel (czyli umożliwienie płatności daną kartą za pomocą Apple Pay) wymaga połączenia z internetem w celu weryfikacji wprowadzonych danych i autoryzacji tego procesu.

Nie, możesz korzystać z Visa Mobile bezpłatnie – nie ma żadnych dodatkowych opłat za transakcje.

Osoba niepełnoletnia w wieku 13-18 lat może korzystać z BLIKA.

Pełnomocnik do rachunku nie może korzystać z BLIKA.

Płatności BLIK są bezpieczne. Wymagają wprowadzenia na stronie sprzedawcy lub na Twoim urządzeniu tylko cyfrowego kodu, a zatwierdzenie transakcji następuje na Twoim zaufanym urządzeniu.

Pamiętaj jednak:

Żeby korzystać z płatności BLIK, musisz mieć połączenie z internetem.

Tak, Płatności powtarzalne BLIK są darmowe – za korzystanie z nich nie pobieramy żadnych opłat.

Tak, płatności powtarzalne wliczają się do dziennych limitów BLIK. Zobacz, jak zmienić limity BLIK.

Dla płatności Garmin Pay oraz Xiaomi Pay:

Podczas dokonywania płatności, po upływie 24 godzin lub każdorazowo po zdjęciu urządzenia z ręki trzeba wpisać wcześniej ustalone w aplikacji hasło na opasce. Po wpisaniu hasła nie musisz potwierdzać transakcji dodatkowym kodem PIN niezależnie od kwoty.

Dla płatności SwatchPAY!:

Podczas wykonywania transakcji na kwotę przynajmniej 100 zł musisz wpisać na terminalu płatniczym numeru PIN. To ten sam numer, którego używasz, kiedy płacisz kartą.

Może być kilka powodów:

  • Próbujesz dodać kartę inną niż karty płatnicze Credit Agricole, dla których dostępna jest usługa - sprawdź, jaką kartę chcesz dodać do aplikacji.
  • Dane karty są nieprawidłowe lub karta jest zablokowana - sprawdź czy numer karty, termin ważności i kod CVV2 są wpisane prawidłowo.
  • Nie masz zdefiniowanego numeru telefonu do autoryzacji. Numer telefonu do autoryzacji jest potrzebny do otrzymania kodu autoryzacyjnego.
  • Nie udzieliłeś zgody na przekazywanie danych o transakcjach do Google – wejdź w Dane i ustawienia ->Zgody i oświadczenia ->Google Pay.
  • Nie masz jeszcze 18 lat - dodanie karty do Google Pay wymaga zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Może być kilka powodów:

  • Próbujesz dodać kartę inną niż karty płatnicze Credit Agricole, dla których dostępna jest usługa - sprawdź, jaką kartę chcesz dodać do aplikacji i czy ten Bank ma uruchomioną usługę;
  • Karta jest nieaktywna lub zablokowana ( status karty możesz sprawdzić w aplikacji CA24 Mobile lub w bankowości internetowej CA24 eBank w szczegółach karty) lub też ma wyłączoną możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych;
  • Jeżeli wprowadzałeś lub uzupełniałeś dane manualnie – sprawdź czy numer karty, termin ważności i kod CVV2 są wpisane prawidłowo.

Jeżeli masz problem z dodaniem karty do płatności Samsung Pay skontaktuj się z nami telefonicznie.

Fitbit Pay przestanie działać w Polsce i w innych krajach od 29 lipca 2024 roku. Klienci, którzy mają urządzenia Fitbit z technologią NFC nadal mogą nimi płacić - wystarczy dodać kartę do Portfel Google w aplikacji Fitbit.

Żeby to zrobić:

  • Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na swoim smartfonie - jeżeli nie masz, zaktualizuj ją,
  • Otwórz aplikację Fitbit na smartfonie,
  • W aplikacji wybierz ikonę swojego urządzenia Fitbit, a następnie przejdź do sekcji Portfel lub Wallet,
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, żeby dodać Portfel Google jako metodę płatności.

Kartami Mastercard możesz zarządzać tylko na stronie mastercard.pl/clicktopay. Jeśli chcesz zarządzać kartami innych firm płatniczych (np. kartami Visa lub American Express), odwiedź ich strony internetowe, aby zarejestrować lub dodać karty.

Usługa Xiaomi Pay jest dostępna dla poniższych i nowszych modeli urządzeń:

dla kart Mastercard:

  • Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC
  • Xiaomi Watch S1
  • Xiaomi Watch S1 Active

dla kart Visa:

  • Xiaomi Mi Smart Band 7 NFC

Hasło zabezpiecza i zarazem aktywuje Twój cyfrowy portfel. Hasło podajesz raz dziennie i płacisz zegarkiem ile razy chcesz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest ponowne wpisanie hasła gdy ściągniesz zegarek ze swojej ręki lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna.

W odróżnieniu od płatności kartą fizyczną, w sklepach stacjonarnych płacąc telefonem przy użyciu Google Pay nie musisz podawać kodu PIN dla płatności powyżej 100 zł.

Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę płatności. Przy wyborze metody płatności wybierz Visa Mobile oznaczone logo:

Logo płatności Visa Mobile

Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę płatności. Przy wyborze metody płatności wybierz Visa Mobile oznaczone logo:

Informacja gdzie zapłacisz Visa Mobile znajduje się na stronie Visa.

Listę usługodawców, którzy korzystają z Płatności powtarzalnych BLIK, znajdziesz na stronie: https://www.blik.com/platnosci-powtarzalne

Z płatności możesz skorzystać w miejscach, które są oznaczone ikoną Click to Pay i logo Mastercard.

Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii rachunku karty w aplikacji CA24 Mobile lub CA24 eBank. Ponadto do Twojej dyspozycji dostępna jest pełna lista operacji (zrealizowane, odrzucone, anulowane) wykonanych z Visa Mobile – znajdziesz je w aplikacji Visa Mobile na ekranie głównym w sekcji Ostatnie płatności.

Możesz zmienić ustawienia swojego profilu Mastercard Click to Pay na stronie mastercard.pl/clicktopay. Na profilu Click to Pay możesz:

  • Dodać/usunąć kartę
  • Dodać/usunąć adres doręczenia
  • Zmienić swój numer telefonu
  • Zarządzać powiązanymi przeglądarkami i urządzeniami
  • Usunąć swój profil Mastercard Click to Pay

Problem z aplikacją Visa Mobile zgłosisz przez Visa Mobile – Profil, u dołu ekranu jest przycisk „Zgłoś problem”, powoduje on wysłanie zgłoszenia mailowego na adres [email protected].

Więcej informacji o Visa Mobile znajdziesz na stronie Visa.

BLIKIEM możesz płacić w sklepach stacjonarnych oznaczonych logiem BLIK i w internecie.

Listę Płatności powtarzalnych BLIK sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile:

  1. Zaloguj się i kliknij Płatności na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Cykliczne
  3. Przejdź do Płatności powtarzalne BLIK
  4. Na ekranie zobaczysz listę Płatności powtarzalnych BLIK. Po kliknięciu w daną pozycję zobaczysz jej szczegóły

BLIKIEM możesz szybko, wygodnie i bezpłatnie wpłacać pieniądze we wpłatomatach oraz wypłacać w bankomatach, które udostępniają płatność BLIK. Nie potrzebujesz do tego karty płatniczej, wystarczy Ci telefon z naszą apką CA24 Mobile. Sprawdź, jak wpłacać lub wypłacać pieniądze BLIKIEM.

Pamiętaj, że nie każde urządzenie obsługuję wpłatę i wypłatę BLIK.

Kod BLIK w aplikacji znajdziesz:

  • po zalogowaniu: po naciśnięciu na akordeonie ikonki BLIKA
  • przed zalogowaniem: jeżeli masz włączone szybkie płatności, kod BLIK pojawi się po kliknięciu ikonki BLIKA na górnym panelu ekranu logowania
  • na widżetach: sprawdź, jak dodać widżet
  • w szybkich skrótach: żeby wywołać skróty, przytrzymaj ikonę aplikacji na głównym ekranie telefonu

Nie ma żadnych ograniczeń. Aplikacja Portfel Google pozwala przechowywać dowolną liczbę kart. Karta płatnicza Credit Agricole może być jedną z kilku kart dodanych do Google Pay. W takim przypadku konieczne będzie ustawienie karty domyślnej w aplikacji.

Opłaty i prowizje za usługi BLIK znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji. Są one różne ze względu na rodzaj konta i rodzaj usługi.

Podczas aktywacji usługi i dodaniu karty do aplikacji Visa Mobile, jednocześnie tworzysz konto i rejestrujesz kartę Visa w Click to Pay. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz e-mail od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay.

Usługa płatności Visa Mobile dostępna jest obecnie tylko w sklepach internetowych w Polsce, natomiast kartą dodaną do Click to Pay możesz płacić w polskich i zagranicznych sklepach internetowych, na stronach oznaczonych logo:

Logo płatności Click to Pay

Metodę płatności wybierasz przy finalizacji zakupów w sklepie internetowym. Gdy płacisz Visa Mobile, podajesz swój numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji Visa Mobile (w niektórych przypadkach może być wymagane podanie adresu email).

Korzystając z Click to Pay, nie musisz wpisywać danych karty na stronie sklepu – logujesz się do konta Click to Pay, wybierasz kartę dodaną do Click to Pay i potwierdzasz transakcję w aplikacji CA24 Mobile (gdy włączyłeś mobilną autoryzację kartowych transakcji internetowych) lub kodem 3D-Secure wysłanym SMSem na Twój telefon i kodem PIN Twojej karty.

Korzystanie z Apple Pay jest możliwe, jeśli na urządzeniu jest ustawiona blokada urządzenia oraz (opcjonalnie) użyte są czytniki biometryczne Face ID lub Touch ID.

Większość terminali płatniczych nie wymaga zatwierdzenia transakcji PIN-em do karty. Transakcje są jednak bezpieczne, bo wykonanie płatności Apple Pay jest możliwe tylko po poprawnym odblokowaniu urządzenia. Skorzystanie z płatności zegarkiem Apple Watch wymaga wcześniejszego uwierzytelnienia poprzez wpisanie na zegarku kodu PIN do zegarka.

Funkcja Zapamiętaj mnie pozwala na szybki dostęp do Twojego profilu Mastercard Click to Pay i pomaga szybciej płacić za zakupy.

Jeśli system zapamięta Cię na konkretnym urządzeniu lub w danej przeglądarce, przy następnej płatności nie musisz już wpisywać swoich danych ponownie (o ile będziesz korzystać z tej samej przeglądarki i nie wyczyścisz danych przeglądania).

Jeśli nie wybierzesz opcji Zapamiętaj mnie, musisz wprowadzić swój identyfikator użytkownika i kod weryfikacyjny za każdym razem, gdy chcesz wejść na swój profil Click to Pay lub dokonać płatności.

Możesz też zarządzać urządzeniami, które Cię pamiętają – wejdź w Ustawienia, a następnie w Zapamiętane urządzenia w swoim profilu Mastercard Click to Pay.

Zobacz, jak korzystać z Płatności powtarzalnych BLIK:

  1. Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK
  2. Zaakceptuj warunki i podaj kod BLIK
  3. Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i sprawdź podsumowanie płatności
  4. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij Potwierdź płatność
  5. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  6. Płatność powtarzalna BLIK jest włączona. Pieniądze z Twojego konta będziemy pobierać automatycznie lub będziesz potwierdzać płatności w aplikacji. Jeśli będzie taka potrzeba, wyślemy Ci powiadomienie PUSH

  1. Podczas płatności wybierz Visa Mobile jako metodę płatności w sklepie internetowym.
  2. Wpisz swój numer telefonu w odpowiednim polu.
  3. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile na swoim smartfonie, którą chroni PIN lub biometria.

Konfigurując aplikację Portfel Google, posiadacz karty musi na swoim urządzeniu z Androidem włączyć blokadę ekranu. Jest to aplikacja zabezpieczająca, która po 10 minutach braku aktywności automatycznie blokuje telefon właściciela karty. Do odblokowania telefonu trzeba wtedy użyć odcisku palca, wzoru, kodu PIN lub hasła - zależnie od opcji wybranej podczas konfigurowania. Odblokowanie urządzenia jest metodą weryfikacji posiadacza.

Aby rozpocząć korzystanie z usługi Samsung Pay, musisz na swoim urządzeniu (telefonie lub zegarku) w aplikacji Samsung Wallet skonfigurować metodę weryfikacji tożsamości.

Przed dokonaniem transakcji telefonem musisz potwierdzić swoją tożsamość ustawioną metodą i zbliżyć telefon terminala lub bankomatu. Pod kartą wybraną do płatności znajduje się informacja dotycząca czasu w jakim transakcja powinna być wykonana – jeżeli w tym czasie nie zostanie dokonana transakcja, musisz ponowne potwierdzić swoją tożsamość w aplikacji i zbliżyć telefon w celu dokona płatności.

W przypadku dokonywania płatności zegarkiem przed dokonaniem płatności musisz potwierdzić swoją tożsamość wybraną przy konfiguracji urządzenia metodą jeżeli nie wykonał takiego potwierdzenie po założeniu zegarka na nadgarstek.

Do usługi Samsung Pay w aplikacji Samsung Wallet możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:

Karty debetowe:

  • Visa Signature
  • Visa Debit
  • Visa Touch (biała)
  • Visa Touch (czarna)
  • Visa Business Debit
  • Mastercard Debit Platinum
  • Mastercard Debit Standard
  • Mastercard Vibe

Karty kredytowe:

  • Visa Maxima
  • Visa Gold
  • Visa Silver
  • Visa Standard
  • Mastercard Maxima
  • Mastercard Gold
  • Mastercard Silver
  • Mastercard Standard
  • Mastercard Business

Charge

  • Visa Charge Business

Do usługi nie dodasz kart dla których rachunku są prowadzone w walucie innej niż PLN.

Do aplikacji Visa Mobile możesz dodać i używać kart:

  • Visa Debit
  • Visa Touch (biała)
  • Visa Touch (czarna)
  • Visa Business Debit
  • Visa Maxima
  • Visa Gold
  • Visa Silver
  • Visa Standard
  • Visa Dom

Do usługi Apple Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:

  1. Karty debetowe:
    • Visa Signature
    • Visa Debit
    • Visa Touch (biała)
    • Visa Touch (czarna)
    • Visa Business Debit
    • Mastercard Junior
    • Mastercard Debit Platinum
    • Mastercard Debit Standard
  2. Karty kredytowe:
    • Visa Maxima
    • Visa Gold
    • Visa Silver
    • Visa Standard
    • Mastercard Maxima
    • Mastercard Gold
    • Mastercard Silver
    • Mastercard Standard
    • Visa Auchan
    • Visa Dom
    • Visa Leroy Merlin
    • Mastercard RTVEuroAGD
  3. Charge
    • Visa Charge Business

Do usługi Garmin Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:

  1. Karty debetowe:
    • Visa Signature
    • Visa Debit
    • Visa Touch (biała)
    • Visa Touch (czarna)
    • Visa Business Debit
    • Mastercard Junior
    • Mastercard Debit Platinum
    • Mastercard Debit Standard
  2. Karty kredytowe:
    • Visa Maxima
    • Visa Gold
    • Visa Silver
    • Visa Standard
    • Mastercard Maxima
    • Mastercard Gold
    • Mastercard Silver
    • Mastercard Standard
    • Visa Auchan
    • Visa Dom
    • Visa Leroy Merlin
    • Mastercard RTVEuroAGD
  3. Charge
    • Visa Charge Business

Do usługi Google Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:

  1. Karty debetowe:
    • Visa Signature
    • Visa Debit
    • Visa Touch (biała)
    • Visa Touch (czarna)
    • Visa Business Debit
    • Mastercard Junior
    • Mastercard Debit Platinum
    • Mastercard Debit Standard
  2. Karty kredytowe:
    • Visa Maxima
    • Visa Gold
    • Visa Silver
    • Visa Standard
    • Mastercard Maxima
    • Mastercard Gold
    • Mastercard Silver
    • Mastercard Standard
    • Visa Auchan
    • Visa Dom
    • Visa Leroy Merlin
    • Mastercard RTVEuroAGD
  3. Charge
    • Visa Charge Business

Do usługi SwatchPAY! możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:

  1. Karty debetowe:
    • Visa Signature
    • Visa Debit
    • Visa Touch (biała)
    • Visa Touch (czarna)
    • Visa Business Debit
    • Mastercard Debit Platinum
    • Mastercard Debit Standard
  2. Karty kredytowe:
    • Visa Gold
    • Visa Silver
    • Visa Standard
    • Mastercard Gold
    • Mastercard Silver
    • Mastercard Standard
    • Mastercard Silver (D)
    • Visa Auchan
    • Visa Dom
    • Visa Leroy Merlin
  3. Charge
    • Visa Charge Business

Do usługi Xiaomi Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:

  1. Karty debetowe:
    • Visa Signature
    • Visa Debit
    • Visa Touch (biała)
    • Visa Touch (czarna)
    • Visa Business Debit
    • Mastercard Debit Platinum
    • Mastercard Debit Standard
  2. Karty kredytowe:
    • Visa Gold
    • Visa Silver
    • Visa Standard
    • Mastercard Gold
    • Mastercard Silver
    • Mastercard Standard
    • Visa Auchan
    • Visa Dom
    • Visa Leroy Merlin
    • Mastercard RTVEuroAGD
  3. Charge
    • Visa Charge Business

Wszystkie modele Garmin wyposażone w obsługę NFC znajdziesz na stronie producenta

Dla przelewów na telefon BLIK limit pojedynczego przelewu to 1 000 zł.

Dla transakcji z użyciem kodu BLIK:

  • Dzienny limit płatności w sklepie i internecie: 5 000 zł
  • Dzienny limit wypłat gotówki w bankomatach: 5 000 zł

Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą w internecie z wykorzystaniem innych metod.

Visa Mobile obsługuje wszystkie waluty. Niezależnie od tego, w jakich walutach dokonywałeś/aś transakcji, w Twoim miesięcznym saldzie zobaczysz je w walucie domyślnej (ustawionej w aplikacji).

Warunkiem korzystania z usługi Google Pay jest posiadanie konta Google oraz urządzenia mobilnego z systemem Android, które obsługuje technologię NFC, oraz spełnia wymagania systemowe i wymagania z zakresu zgodności określane przez Google. Dodatkowym warunkiem korzystania z Google Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w usłudze 3DS.

Twoje dziecko może korzystać z płatności Google Pay, jeśli:

  • skończyło 13 lat,
  • jako rodzic lub opiekun prawny nadzorujesz jego konto Google za pomocą aplikacji Family Link,
  • jego urządzenie obsługuje technologię NFC.

Gdy Twoje dziecko skończy 16 lat, nie musisz już nadzorować jego konta.

Jeśli nadzorujesz już konto dziecka, możesz dodać jego kartę do Portfelu Google:

  • Otwórz aplikację Portfel Google na telefonie dziecka
  • Kliknij Dodaj do Portfela na dole ekranu, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami
  • Potwierdź, że jesteś rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka - wpisz hasło do swojego konta Google
  • Dodaj dane karty i zapoznaj się z warunkami wydawcy
  • Zaakceptuj cały proces. Gotowe!

Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK. Następnie podaj kod BLIK wygenerowany w CA24 Mobile i zaakceptuj warunki płatności.

Jeżeli masz smartwatcha lub opaskę Fitbit z technologią NFC możesz płacić zbliżeniowo za pomocą usługi Portfel Google.

Żeby to zrobić:

  • Otwórz aplikację Fitbit na smartfonie,
  • W aplikacji wybierz ikonę swojego urządzenia Fitbit, a następnie przejdź do sekcji Portfel lub Wallet,
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, żeby dodać Portfel Google jako metodę płatności.

Żeby dostać przelewy na telefon BLIK:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Kliknij zakładkę Ustawienia na górnym panelu
  3. Pod nagłówkiem BLIK wybierz Ustawienia
  4. W sekcji Dodatkowe opcje zaznacz Chcę odbierać przelewy na telefon
  5. Kliknij Zaktualizuj
  6. Potwierdź operację PIN-em mobilnym
  7. Gotowe!

Korzystanie z usługi Samsung Pay w Samsung Wallet jest możliwe tylko na urządzeniach firmy Samsung: telefonach oraz zegarkach. Listę urządzeń na których możesz korzystać z Samsung Pay sprawdzisz na stronie internetowej Samsung.

Warunkiem korzystanie z usługi Samsung Pay jest posiadanie telefonu firmy Samsung z system Android w wersji 11+ na którym jest zainstalowana aplikacja Samsung Wallet.

Jeżeli Twój telefon nie ma zainstalowanej aplikacji Samsung Wallet pobierz ją ze sklepu Google Play. Aby korzystać z Samsung Pay wymagane jest posiadanie konta Samsung i zaakceptowanie warunków świadczenia usług przez Samsung. Następnie rejestrujesz się w aplikacji i dodajesz swoją kartę, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.

Do wyboru masz następujące sposoby wprowadzenia tych danych:

  1. użycie kamery do zeskanowania danych karty – kamera może automatycznie zeskanować imię i nazwisko, pełny numer karty oraz datę ważności, natomiast trzycyfrowy kod weryfikacyjny CVV2/CVC2 wpisz samodzielnie,
  2. wprowadzenie danych karty ręcznie – wpisz samodzielnie imię i nazwisko, numer karty, data ważności karty oraz trzycyfrowy kod weryfikacyjny CVV2/CVC2,
  3. dodanie poprzez dotknięcie - przyłóż kartę do telefonu, sczytany zostanie numer karty oraz data ważności, natomiast imię i nazwisko oraz trzycyfrowy kod weryfikacyjny CVV2/CVC2 wpisz samodzielnie. W przypadku problemów z użyciem tej metody (np. dane z karty nie są automatycznie wczytywane i wyświetlane w aplikacji), wybierz inną z dostępnych metod podania danych karty.

Karty do usługi Samsung Pay na zegarku dodajesz również na telefonie. Przy dodawaniu karty do Samsung Wallet na telefonie w przypadku prawidłowego sparowania telefonu z zegarkiem otrzymasz pytanie czy też chcesz dodać kartę do zegarka. Jeżeli jej nie dodasz to karty jakie dodałeś do Samsung Wallet na telefonie możesz dodać do zegarka później wchodząc do aplikacji Samsung Wearable i dodając karty do usługi w sekcji Samsung Wallet którą znajdziesz w ustawieniach zegarka.

Pamiętaj, do usługi Samsung Pay możesz dodać aktywną, niezastrzeżoną kartę Visa lub Mastercard, która nie ma wyłączonej możliwości dokonywania transakcji zbliżeniowych.

Pamiętaj, by po dodaniu karty do usługi w ustawieniach telefon, w sekcji „NFC i płatności bezdotykowe” należy skonfigurować aplikację Samsung Pay jako domyślną aplikacje do dokonywania płatności na telefonie.

Żeby sprawdzić szczegóły płatności, przejdź do listy Płatności powtarzalnych BLIK. Na szczegółach płatności zobaczysz:

  • Nazwę usługodawcy
  • Rodzaj płatności
  • Kwotę poprzedniej płatności
  • Sposób autoryzacji
  • Częstotliwość płatności
  • Czas obowiązywania

Z poziomu ekranu szczegółów możesz zrezygnować z Płatności powtarzalnych BLIK dla tego usługodawcy.

Nowe hasło możesz ustawić w aplikacji Garmin Connect po wybraniu opcji Garmin Pay, a następnie Zmień hasło.

Żeby usunąć Płatność powtarzalną BLIK:

  1. Przejdź do szczegółów Płatności powtarzalnej BLIK
  2. Na dole ekranu wybierz Usuń Płatność
  3. Potwierdź chęć usunięcia wybierając Usuń
  4. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  5. Twoja płatność jest usunięta

Usunięcie nie oznacza rozwiązania umowy z usługodawcą. Wciąż musisz opłacać tę usługę, tylko w inny sposób.

Wejdź na stronę mastercard.pl/clicktopay, wybierz opcję Zobacz profil i usuń swój profil Mastercard Click to Pay.

Możesz usunąć informacje o swoim profilu z Mastercard Click to Pay. Zaloguj się na stronie mastercard.pl/clicktopay, a następnie na swoim profilu wejdź w menu w prawym górnym rogu. Wybierz Ustawienia, a następnie Zarządzaj profilem.

Jeśli zmienisz zdanie, musisz stworzyć nowy profil Click to Pay. Aby zarządzać kartami i profilami w innych firmach płatniczych, odwiedź ich strony internetowe.

Jeśli masz aktywną usługę BLIK (Zobacz jak włączyć usługę BLIK), możesz włączyć szybkie płatności BLIK:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Następnie kliknij zakładkę Ustawienia na górnym panelu
  3. Pod nagłówkiem BLIK wybierz Ustawienia
  4. W sekcji Płatności BLIK bez logowania zaznacz opcję Szybka płatność do 50 PLN
  5. Kliknij Zaktualizuj na dole strony
  6. Potwierdź operację PIN-em mobilnym
  7. Gotowe!

Zadzwoń do nas i zastrzeż kartę płatniczą - automatycznie zablokujemy możliwość płacenia tą kartą w Apple Pay. Możesz też usunąć kartę poprzez iCloud.

Zadzwoń do nas i zastrzeż kartę płatniczą - automatycznie zablokujemy możliwość płacenia tą kartą w Google Pay. Możesz też skorzystać z usługi Menedżer urządzeń Android, która pomoże Ci odnaleźć zgubiony lub skradziony telefon, ustalić jego lokalizację i wykasować jego zawartość.

Zadzwoń do nas i zastrzeż kartę płatniczą - automatycznie zablokujemy możliwość płacenia tą kartą w Samsung Pay.

Możesz też zastrzec kartę w aplikacji CA24 Mobile, automatycznie zastrzeżesz ją również w aplikacji Samsung Wallet.

Pamiętaj usunięcie aplikacji Samsung Wallet nie powoduje usunięcia karty z tej aplikacji.

  1. Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store.
  2. Zarejestruj się – wpisz dane swojej karty, adres mejlowy i numer telefonu.
  3. Dodaj kartę Visa do aplikacji i ustaw zabezpieczenia (PIN lub biometria).

Aby zamknąć konto Click to Pay, napisz prośbę o zamknięcie konta do Visa na adres: [email protected].

Aby zaktualizować kartę, usuń ją z profilu Click to Pay. Następnie dodaj kartę ze zaktualizowanymi danymi jako nową metodę płatności.

Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możesz zmienić swojego identyfikatora użytkownika (czyli adresu mejlowego, który jest powiązany z Twoim profilem Click to Pay). Możesz natomiast usunąć swój obecny profil, a następnie stworzyć nowy – z poprawnym adresem mejlowym jako nowy identyfikator użytkownika.

Przelew na telefon BLIK możesz zrobić w apce CA24 Mobile na 3 sposoby:

1 sposób - z zakładki Płatności:

  1. Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
  2. Wybierz Przelew na telefon BLIK
  3. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś, udziel aplikacji zgody na dostęp do książki kontaktów
  4. Wybierz odbiorcę z listy (osoby, które mają włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK, mają przy kontakcie ikonkę BLIKA) lub kliknij Przelew na nowy numer i uzupełnij wymagane pola
  5. Kliknij Dalej
  6. Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew
  7. Potwierdź operację PIN-em mobilnym
  8. Gotowe!

2 sposób - z poziomu akordeonu:

  1. Zaloguj się i kliknij na akordeonie ikonkę BLIKA
  2. Kliknij Przelew na telefon BLIK
  3. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś, udziel aplikacji zgody na dostęp do książki kontaktów
  4. Wybierz odbiorcę z listy (osoby, które mają włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK, mają przy kontakcie ikonkę BLIKA) lub kliknij Przelew na nowy numer i uzupełnij wymagane pola
  5. Kliknij Dalej
  6. Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew
  7. Potwierdź operację PIN-em mobilnym
  8. Gotowe!

3 sposób - przed zalogowaniem

  1. Kliknij ikonkę BLIK na ekranie logowania
  2. Kliknij Przelew na telefon BLIK (opcja pojawi się, jeśli masz włączone szybkie płatności) - sprawdź jak je włączyć
  3. Podaj PIN mobilny
  4. Wybierz odbiorcę z listy (osoby, które mają włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK, mają przy kontakcie ikonkę BLIKA) lub kliknij Przelew na nowy numer i uzupełnij wymagane pola
  5. Kliknij Dalej
  6. Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew
  7. Potwierdź operację PIN-em mobilnym
  8. Gotowe!

Nie możesz dodać do Portfela karty, która jest nieaktywna - np. zamknięta, zastrzeżona lub zablokowana, lub jeśli nie spełniasz innych warunków, np.: nie wyraziłeś zgody na przekazywanie przez nas danych o transakcjach do Apple.

Z BLIKA mogą korzystać klienci indywidualni, którzy mają konto osobiste w naszym banku Credit Agricole i aplikację mobilną CA24 Mobile.

Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji z użyciem kodu BLIK w obrębie maksymalnego limitu 5000 zł.

Limity BLIK możesz zmienić:

Z BLIKA możesz korzystać we wszystkich swoich bankach. Natomiast funkcja przelewu na telefon BLIK może być włączona tylko w jednym banku dla danego numeru telefonu.

Zobacz, jak włączyć usługę BLIK w aplikacji CA24 Mobile.

Click to Pay to sposób na sprawne opłacanie zakupów internetowych – poprzez połączenie zaawansowanej technologii płatności opartej na standardach branżowych oraz inteligentnych zabezpieczeń Mastercard.

Bezpieczne, bezhasłowe opcji płatności są oznaczone ikoną Click to Pay tam, gdzie akceptowane są karty Mastercard.

Płatności BLIK muszą spełniać wymagania systemowe, zgodnie z wymaganiami korzystania z aplikacji.

Sprawdź, czy aplikacja działa na Twoim urządzeniu »

Kod weryfikacyjny Visa wysyła na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli nie otrzymałeś kodu, sprawdź spam lub poproś o wysłanie kodu ponownie w aplikacji Visa Mobile.

Podczas robienia przelewu na telefon BLIK, obok danej osoby wyświetli Ci się ikonka BLIKA.

Żeby włączyć opcję pokazywania użytkowników BLIKA:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Kliknij zakładkę Ustawienia na górnym panelu
  3. Pod nagłówkiem BLIK wybierz Ustawienia
  4. W sekcji Dodatkowe opcje zaznacz Pokazuj użytkowników BLIK
  5. Kliknij Zaktualizuj
  6. Przejdź do zakładki Pieniądze i wybierz Przelew na telefon BLIK
  7. Udziel aplikacji zgody na dostęp do książki kontaktów, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
  8. Podczas robienia przelewu na telefon BLIK, na liście odbiorców zobaczysz ikonkę BLIKA obok osoby, która korzysta z tej funkcji

Aby zrezygnować z Visa Mobile zaloguj się do aplikacji Visa Mobile, następnie z menu dolnego wybierz opcję Profil. Na liście ustawień u dołu ekranu znajdziesz opcję Usuń konto, po wybraniu tej opcji będziesz mógł wyrejestrować się z usługi. Rezygnacja z Visa Mobile w aplikacji Visa Mobile nie usuwa konta w usłudze Click to Pay.

Płatnościami powtarzalnymi BLIK możesz płacić m.in. za:

  • Abonamenty i subskrypcje
  • Rachunki za media
  • Doładowania telefonów

Możesz korzystać ze wszystkich metod płatności, które są dostępne w Mastercard, tj. karty kredytowej, debetowej i przedpłaconej. To jednak sprzedawca decyduje, jakie karty akceptuje.

Powrót do listy kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku