Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Taka transakcja nie zostanie wykonana. Na ekranie pojawi się komunikat:
Brak możliwości wykonania przelewu. Odbiorca nie posiada zarejestrowanego numeru telefonu w usłudze BLIK.
To podstawowa karta, którą automatycznie płacisz za pomocą Apple Pay. Możesz zmienić kartę domyślną w dowolnym momencie.
Zobacz więcejToken jest wirtualną postacią karty płatniczej przechowywaną na urządzeniu w tzw. "bezpiecznym elemencie", do którego dostęp jest bardzo ograniczony. Masz kontrolę nad tokenem w takim samym zakresie jak nad kartą. Możesz czasowo zablokować token, odblokować lub usunąć go z Portfela.
Zobacz więcejWystarczy usunąć portfel i utworzyć nowy.
Zobacz więcejJeżeli zapomniałeś swojego hasła, wystarczy usunąć portfel i utworzyć nowy.
Zobacz więcejŻeby korzystać z BLIKA, potrzebujesz konta indywidualnego w naszym banku i aplikacji CA24 Mobile. Tam włączysz usługę BLIK.
Zobacz więcejJeżeli komunikacja NFC będzie wyłączona, powiadomienie o konieczności jej włączenia pojawi się na ekranie telefonu w trakcie konfigurowania Google Pay.
Zobacz więcejTak, dodawanie i używanie karty w aplikacji Fitbit jest darmowe.
Zobacz więcejTak, dodawanie i używanie karty w aplikacji Garmin Connect™ jest bezpłatne.
Zobacz więcejTak. Nie masz żadnych dodatkowych opłat.
Zobacz więcejTak. Nie ma żadnych dodatkowych opłat.
Zobacz więcejBLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w naszej aplikacji. Dzięki włączeniu płatności BLIK:
Do korzystania z BLIKA potrzebna jest Ci tylko aplikacja CA24 Mobile i włączenie płatności BLIK (Zobacz tutaj, jak aktywować BLIK w aplikacji).
Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w sklepie, internecie, wypłacić lub wpłacić pieniądze, wystarczy Ci tylko jednorazowy, 6-cio cyfrowy kod. Przepisz go z Twojego telefonu na stronę internetową, terminal, panel bankomatu lub wpłatomatu. Następnie w aplikacji pojawi się ekran do zatwierdzania płatności. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji.
Jeśli chcesz zrobić Przelew na telefon BLIK, wystarczy Ci tylko numer telefonu odbiorcy.
Zobacz więcejFitbit Pay to prosty, wygodny i bezpieczny sposób na płacenie zegarkiem Fitbit wyposażonym w obsługę NFC wszędzie tam, gdzie jest możliwość płatności zbliżeniowych.
Zobacz więcejGarmin Pay to nic innego jak prosty, wygodny i bezpieczny sposób na dokonywanie płatności zegarkiem Garmin wyposażonym w obsługę NFC wszędzie tam, gdzie jest możliwość płacenia zbliżeniowego.
Zobacz więcejTo wygodne płatności zegarkami Swatch z funkcją SwatchPAY! dzięki, którym możesz płacić zbliżeniowo. Wystarczy, że przyłożysz zegarek do terminala płatniczego.
Zobacz więcejTo wygodne płatności urządzeniami Xiaomi wyposażonymi w funkcję NFC.
Zobacz więcejLimity transakcji dla Apple Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:
Limity transakcji dla Google Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:
Jeśli wyłączysz płatności zbliżeniowe dla swojej karty to nie będziesz mógł płacić zbliżeniowo również przez Apple Pay.
Zobacz więcejWyłączenie płatności zbliżeniowych dla karty płatniczej spowoduje brak możliwości płacenia zbliżeniowo kartą plastikową i uniemożliwi płacenie zbliżeniowo kartą dodaną do Google Pay.
Zobacz więcejTak, jeśli posiadasz kartę Credit Agricole, możesz dodać ją do Apple Pay.
Zobacz więcejTak, jeśli posiadasz kartę Credit Agricole, możesz dodać ją do Google Pay.
Zobacz więcejTak, możesz płacić telefonem, jeśli posiada opcję płatności zbliżeniowych i obsługuje systemy płatności jak Google Pay lub Apple Pay.
Zobacz więcejTak, możesz płacić zegarkiem, jeśli posiada opcję płatności zbliżeniowych i obsługuje systemy płatności jak Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay, SwatchPAY!, Google Pay lub Apple Pay.
Zobacz więcejTak. Jeśli robisz przelew na telefon BLIK, zobaczysz go w historii zaraz po zaksięgowaniu transakcji. Jeśli zapłacisz z użyciem kodu BLIK, najpierw zobaczysz blokadę w historii (po zaksięgowaniu blokada znika i w historii jest widoczna jako transakcja).
Zobacz więcejTak. Przelew na telefon BLIK możesz zrobić do dowolnej osoby, która ma włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK.
Zobacz więcejNie musisz mieć aplikacji CA24 Mobile. Apple Pay to oddzielna usługa w aplikacji Portfel, która dostarczana jest przez Apple. Warunkiem korzystania z Apple Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w usłudze 3D-Secure. Na ten numer telefonu będzie wysłany kod autoryzacyjny, który umożliwi dodanie karty do Apple Pay.
Zobacz więcejPodobnie jak zwykła karta płatnicza z możliwością płatności zbliżeniowych karta dodana do Apple Pay nie wymaga połączenia z internetem, aby nią płacić. Natomiast samo dodanie karty w aplikacjach Portfel (czyli umożliwienie płatności daną kartą za pomocą Apple Pay) wymaga połączenia z internetem w celu weryfikacji wprowadzonych danych i autoryzacji tego procesu.
Zobacz więcejOsoba niepełnoletnia w wieku 13-18 lat może korzystać z BLIKA.
Zobacz więcejPełnomocnik do rachunku nie może korzystać z BLIKA.
Zobacz więcejPłatności BLIK są bezpieczne. Wymagają wprowadzenia na stronie sprzedawcy lub na Twoim urządzeniu tylko cyfrowego kodu, a zatwierdzenie transakcji następuje na Twoim zaufanym urządzeniu.
Pamiętaj jednak:
Żeby korzystać z płatności BLIK, musisz mieć połączenie z internetem.
Zobacz więcejDla płatności Garmin Pay, Fitbit Pay oraz Xiaomi Pay:
Podczas dokonywania płatności, po upływie 24 godzin lub każdorazowo po zdjęciu urządzenia z ręki trzeba wpisać wcześniej ustalone w aplikacji hasło na opasce. Po wpisaniu hasła nie musisz potwierdzać transakcji dodatkowym kodem PIN niezależnie od kwoty.
Dla płatności SwatchPAY!:Podczas wykonywania transakcji na kwotę przynajmniej 100 zł musisz wpisać na terminalu płatniczym numeru PIN. To ten sam numer, którego używasz, kiedy płacisz kartą.
Zobacz więcejMoże być kilka powodów:
Usługa Xiaomi Pay jest dostępna dla poniższych i nowszych modeli urządzeń:
dla kart Mastercard:
dla kart Visa:
Hasło zabezpiecza i zarazem aktywuje Twój cyfrowy portfel. Hasło podajesz raz dziennie i płacisz zegarkiem, ile razy chcesz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest ponowne wpisanie hasła, gdy ściągniesz zegarek ze swojej ręki lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna.
Zobacz więcejHasło zabezpiecza i zarazem aktywuje Twój cyfrowy portfel. Hasło podajesz raz dziennie i płacisz zegarkiem ile razy chcesz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest ponowne wpisanie hasła gdy ściągniesz zegarek ze swojej ręki lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna.
Zobacz więcejW odróżnieniu od płatności kartą fizyczną, w sklepach stacjonarnych płacąc telefonem przy użyciu Google Pay nie musisz podawać kodu PIN dla płatności powyżej 100 zł.
Zobacz więcejŻeby dostać przelewy na telefon BLIK:
BLIKIEM możesz płacić w sklepach stacjonarnych oznaczonych logiem BLIK i w internecie.
Zobacz więcejBLIKIEM możesz szybko, wygodnie i bezpłatnie wpłacać pieniądze we wpłatomatach oraz wypłacać w bankomatach, które udostępniają płatność BLIK. Nie potrzebujesz do tego karty płatniczej, wystarczy Ci telefon z naszą apką CA24 Mobile.
Pamiętaj, że nie każde urządzenie obsługuję wpłatę i wypłatę BLIK.
Zobacz więcejKod BLIK w aplikacji znajdziesz:
Nie ma żadnych ograniczeń. Aplikacja Portfel Google pozwala przechowywać dowolną liczbę kart. Karta płatnicza Credit Agricole może być jedną z kilku kart dodanych do Google Pay. W takim przypadku konieczne będzie ustawienie karty domyślnej w aplikacji.
Zobacz więcejOpłaty i prowizje za usługi BLIK znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji. Są one różne ze względu na rodzaj konta i rodzaj usługi.
Zobacz więcejKorzystanie z Apple Pay jest możliwe, jeśli na urządzeniu jest ustawiona blokada urządzenia oraz (opcjonalnie) użyte są czytniki biometryczne Face ID lub Touch ID.
Większość terminali płatniczych nie wymaga zatwierdzenia transakcji PIN-em do karty. Transakcje są jednak bezpieczne, bo wykonanie płatności Apple Pay jest możliwe tylko po poprawnym odblokowaniu urządzenia. Skorzystanie z płatności zegarkiem Apple Watch wymaga wcześniejszego uwierzytelnienia poprzez wpisanie na zegarku kodu PIN do zegarka.
Zobacz więcejKonfigurując aplikację Portfel Google, posiadacz karty musi na swoim urządzeniu z Androidem włączyć blokadę ekranu. Jest to aplikacja zabezpieczająca, która po 10 minutach braku aktywności automatycznie blokuje telefon właściciela karty. Do odblokowania telefonu trzeba wtedy użyć odcisku palca, wzoru, kodu PIN lub hasła - zależnie od opcji wybranej podczas konfigurowania. Odblokowanie urządzenia jest metodą weryfikacji posiadacza.
Zobacz więcejDo usługi Apple Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
Do usługi Fitbit Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
Do usługi Garmin Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
Do usługi Google Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
Karty debetowe:
Charge
Do usługi Garmin Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
Wszystkie modele Garmin wyposażone w obsługę NFC znajdziesz na stronie producenta
Zobacz więcejDla przelewów na telefon BLIK limit pojedynczego przelewu to 1 000 zł.
Dla transakcji z użyciem kodu BLIK:
Warunkiem korzystania z usługi Google Pay jest posiadanie konta Google oraz urządzenia mobilnego z systemem Android, które obsługuje technologię NFC, oraz spełnia wymagania systemowe i wymagania z zakresu zgodności określane przez Google. Dodatkowym warunkiem korzystania z Google Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w usłudze 3DS.
Zobacz więcejJeśli zastrzeżesz kartę płatniczą, automatycznie zablokowana zostanie możliwość płacenia tą kartą w Apple Pay. Kartę zastrzeżesz kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora).
Możesz też usunąć karty poprzez iCloud.
Zobacz więcejJeśli zastrzeżesz plastikową kartę płatniczą, automatycznie zablokowana zostanie możliwość płacenia tą kartą w Google Pay. Kartę zastrzeżesz kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 19 019 (koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora). Dodatkowo Google dostarcza usługę o nazwie Menedżer urządzeń Android, która pomaga posiadaczowi karty odnaleźć zgubione lub skradzione urządzenie, ustalić jego lokalizację i wykasować jego zawartość.
Zobacz więcejNowe hasło możesz ustawić w aplikacji Garmin Connect™ po wybraniu opcji Garmin Pay, a następnie Zmień hasło.
Zobacz więcejJeśli masz aktywną usługę BLIK (Zobacz jak włączyć usługę BLIK), możesz włączyć szybkie płatności BLIK:
Przelew na telefon BLIK możesz zrobić na 3 sposoby:
1 sposób - z zakładki Płatności:
2 sposób - z poziomu akordeonu:
3 sposób - przed zalogowaniem
Nie możesz dodać do Portfela karty, która jest nieaktywna - np. zamknięta, zastrzeżona lub zablokowana, lub jeśli nie spełniasz innych warunków, np.: nie wyraziłeś zgody na przekazywanie przez nas danych o transakcjach do Apple.
Zobacz więcejZ BLIKA mogą korzystać klienci indywidualni, którzy mają konto osobiste w naszym banku Credit Agricole i aplikację mobilną CA24 Mobile.
Zobacz więcejJednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji z użyciem kodu BLIK w obrębie maksymalnego limitu 5000 zł.
Limity BLIK możesz zmienić:
W każdym banku usługę BLIK włącza się niezależnie. Opcja przelewu na telefon BLIK w danym momencie, może być włączona na ten sam numer tylko w jednym banku.
Zobacz więcejPłatności BLIK muszą spełniać wymagania systemowe, zgodnie z wymaganiami korzystania z aplikacji.
Sprawdź, czy aplikacja działa na Twoim urządzeniu »
Zobacz więcejPodczas robienia przelewu na telefon BLIK, obok danej osoby wyświetli Ci się ikonka BLIKA.
Żeby włączyć opcję pokazywania użytkowników BLIKA:
Koszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.