Płatności mobilne
Taka transakcja nie zostanie wykonana. Na ekranie pojawi się komunikat:
Brak możliwości wykonania przelewu. Odbiorca nie posiada zarejestrowanego numeru telefonu w usłudze BLIK.
To podstawowa karta, którą automatycznie płacisz za pomocą Apple Pay. Możesz zmienić kartę domyślną w dowolnym momencie.
Token jest wirtualną postacią karty płatniczej przechowywaną na urządzeniu w tzw. "bezpiecznym elemencie", do którego dostęp jest bardzo ograniczony. Masz kontrolę nad tokenem w takim samym zakresie jak nad kartą. Możesz czasowo zablokować token, odblokować lub usunąć go z Portfela.
Jeżeli zapomniałeś swojego hasła, wystarczy usunąć portfel i utworzyć nowy.
Żeby korzystać z BLIKA, potrzebujesz konta indywidualnego w naszym banku i aplikacji CA24 Mobile. Tam włączysz usługę BLIK.
Jeżeli komunikacja NFC będzie wyłączona, powiadomienie o konieczności jej włączenia pojawi się na ekranie telefonu w trakcie konfigurowania Google Pay.
Tak, dodawanie i używanie karty w aplikacji Garmin Connect™ jest bezpłatne.
Tak. Nie masz żadnych dodatkowych opłat.
Tak. Nie ma żadnych dodatkowych opłat.
BLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w naszej aplikacji. Dzięki włączeniu płatności BLIK:
- szybko zapłacisz za zakupy i usługi w internecie
- zapłacisz za zakupy w sklepach oznaczonych logo BLIK
- szybko zrobisz i odbierzesz Przelew na telefon BLIK
- wypłacisz pieniądze w bankomacie
- wpłacisz pieniądze we wpłatomacie
Do korzystania z BLIKA potrzebna jest Ci tylko aplikacja CA24 Mobile i włączenie płatności BLIK (Zobacz tutaj, jak aktywować BLIK w aplikacji).
Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w sklepie, internecie, wypłacić lub wpłacić pieniądze, wystarczy Ci tylko jednorazowy, 6-cio cyfrowy kod. Przepisz go z Twojego telefonu na stronę internetową, terminal, panel bankomatu lub wpłatomatu. Następnie w aplikacji pojawi się ekran do zatwierdzania płatności. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji.
Jeśli chcesz zrobić Przelew na telefon BLIK, wystarczy Ci tylko numer telefonu odbiorcy.
Garmin Pay to nic innego jak prosty, wygodny i bezpieczny sposób na dokonywanie płatności zegarkiem Garmin wyposażonym w obsługę NFC wszędzie tam, gdzie jest możliwość płacenia zbliżeniowego.
To wygodne płatności zegarkami Swatch z funkcją SwatchPAY! dzięki, którym możesz płacić zbliżeniowo. Wystarczy, że przyłożysz zegarek do terminala płatniczego.
To wygodne płatności urządzeniami Xiaomi wyposażonymi w funkcję NFC.
Limity transakcji dla Apple Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:
- W CA24 eBank
Na górnej belce wybierz Moje produkty > w zależności od posiadanego produktu Konta lub Karty Kredytowe na dole ekranu wybierz kartę > kliknij Zmień limity > - Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank
- W naszej dowolnej placówce
- Telefonicznie
Limity transakcji dla Google Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:
- W CA24 eBank
Na górnej belce wybierz Moje produkty > w zależności od posiadanego produktu Konta lub Karty Kredytowe na dole ekranu wybierz kartę > kliknij Zmień limity > - Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank
- W naszej dowolnej placówce
- Telefonicznie
Jeśli wyłączysz płatności zbliżeniowe dla swojej karty to nie będziesz mógł płacić zbliżeniowo również przez Apple Pay.
Wyłączenie płatności zbliżeniowych dla karty płatniczej spowoduje brak możliwości płacenia zbliżeniowo kartą plastikową i uniemożliwi płacenie zbliżeniowo kartą dodaną do Google Pay.
Tak, jeśli posiadasz kartę Credit Agricole, możesz dodać ją do Apple Pay.
Tak, jeśli posiadasz kartę Credit Agricole, możesz dodać ją do Google Pay.
Tak, możesz płacić telefonem, jeśli posiada opcję płatności zbliżeniowych i obsługuje systemy płatności jak Google Pay lub Apple Pay.
Tak, możesz płacić zegarkiem, jeśli posiada opcję płatności zbliżeniowych i obsługuje systemy płatności jak Garmin Pay, Xiaomi Pay, SwatchPAY!, Google Pay lub Apple Pay.
Tak. Jeśli robisz przelew na telefon BLIK, zobaczysz go w historii zaraz po zaksięgowaniu transakcji. Jeśli zapłacisz z użyciem kodu BLIK, najpierw zobaczysz blokadę w historii (po zaksięgowaniu blokada znika i w historii jest widoczna jako transakcja).
Możesz łatwo wyszukać w historii transakcji BLIK używając filtrów:
- Zaloguj się i przeciągnij do góry sekcję Moje transakcje, która jest na głównym ekranie
- Wybierz opcję ustawienia filtrów (ikona w prawym górnym rogu)
- W sekcji Rodzaj płatności zaznacz opcję Płatności BLIK, a następnie kliknij przycisk Pokaż wyniki
- Prezentujemy Ci listę Płatności BLIK. Jeśli chcesz zobaczyć szczegóły transakcji - kliknij wybraną transakcję z listy
Tak. Przelew na telefon BLIK możesz zrobić do dowolnej osoby, która ma włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK.
Nie musisz mieć aplikacji CA24 Mobile. Apple Pay to oddzielna usługa w aplikacji Portfel, która dostarczana jest przez Apple. Warunkiem korzystania z Apple Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w usłudze 3D-Secure. Na ten numer telefonu będzie wysłany kod autoryzacyjny, który umożliwi dodanie karty do Apple Pay.
Podobnie jak zwykła karta płatnicza z możliwością płatności zbliżeniowych karta dodana do Apple Pay nie wymaga połączenia z internetem, aby nią płacić. Natomiast samo dodanie karty w aplikacjach Portfel (czyli umożliwienie płatności daną kartą za pomocą Apple Pay) wymaga połączenia z internetem w celu weryfikacji wprowadzonych danych i autoryzacji tego procesu.
Osoba niepełnoletnia w wieku 13-18 lat może korzystać z BLIKA.
Pełnomocnik do rachunku nie może korzystać z BLIKA.
Płatności BLIK są bezpieczne. Wymagają wprowadzenia na stronie sprzedawcy lub na Twoim urządzeniu tylko cyfrowego kodu, a zatwierdzenie transakcji następuje na Twoim zaufanym urządzeniu.
Pamiętaj jednak:
- żeby dokładnie sprawdzać szczegóły autoryzowanej operacji, zanim ją zatwierdzisz,
- aby nikomu nie przekazywać kodów BLIK (np. przez telefon), niezależnie jak „poważnie” to będzie uzasadniał,
- że gdy chcesz użyć BLIKA, aby pomóc znajomemu, rób to ostrożnie,
- że odebranie pieniędzy przesłanych nam BLIKIEM nie wymaga klikania żadnych linków i podawania danych.
Żeby korzystać z płatności BLIK, musisz mieć połączenie z internetem.
Dla płatności Garmin Pay oraz Xiaomi Pay:
Podczas dokonywania płatności, po upływie 24 godzin lub każdorazowo po zdjęciu urządzenia z ręki trzeba wpisać wcześniej ustalone w aplikacji hasło na opasce. Po wpisaniu hasła nie musisz potwierdzać transakcji dodatkowym kodem PIN niezależnie od kwoty.
Dla płatności SwatchPAY!:Podczas wykonywania transakcji na kwotę przynajmniej 100 zł musisz wpisać na terminalu płatniczym numeru PIN. To ten sam numer, którego używasz, kiedy płacisz kartą.
Może być kilka powodów:
- Próbujesz dodać kartę inną niż karty płatnicze Credit Agricole, dla których dostępna jest usługa - sprawdź, jaką kartę chcesz dodać do aplikacji.
- Dane karty są nieprawidłowe lub karta jest zablokowana - sprawdź czy numer karty, termin ważności i kod CVV2 są wpisane prawidłowo.
- Nie masz zdefiniowanego numeru telefonu do autoryzacji. Numer telefonu do autoryzacji jest potrzebny do otrzymania kodu autoryzacyjnego.
- Nie udzieliłeś zgody na przekazywanie danych o transakcjach do Google – wejdź w Dane i ustawienia ->Zgody i oświadczenia ->Google Pay.
- Nie masz jeszcze 18 lat - dodanie karty do Google Pay wymaga zgody rodziców lub opiekunów prawnych.
Fitbit Pay przestanie działać w Polsce i w innych krajach od 29 lipca 2024 roku. Klienci, którzy mają urządzenia Fitbit z technologią NFC nadal mogą nimi płacić - wystarczy dodać kartę do Portfel Google w aplikacji Fitbit.
Żeby to zrobić:
- Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na swoim smartfonie - jeżeli nie masz, zaktualizuj ją,
- Otwórz aplikację Fitbit na smartfonie,
- W aplikacji wybierz ikonę swojego urządzenia Fitbit, a następnie przejdź do sekcji Portfel lub Wallet,
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, żeby dodać Portfel Google jako metodę płatności.
Usługa Xiaomi Pay jest dostępna dla poniższych i nowszych modeli urządzeń:
dla kart Mastercard:
- Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC
- Xiaomi Watch S1
- Xiaomi Watch S1 Active
dla kart Visa:
- Xiaomi Mi Smart Band 7 NFC
Hasło zabezpiecza i zarazem aktywuje Twój cyfrowy portfel. Hasło podajesz raz dziennie i płacisz zegarkiem ile razy chcesz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest ponowne wpisanie hasła gdy ściągniesz zegarek ze swojej ręki lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna.
W odróżnieniu od płatności kartą fizyczną, w sklepach stacjonarnych płacąc telefonem przy użyciu Google Pay nie musisz podawać kodu PIN dla płatności powyżej 100 zł.
Żeby dostać przelewy na telefon BLIK:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Kliknij zakładkę Ustawienia na górnym panelu
- Pod nagłówkiem BLIK wybierz Ustawienia
- W sekcji Dodatkowe opcje zaznacz Chcę odbierać przelewy na telefon
- Kliknij Zaktualizuj
- Potwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
BLIKIEM możesz płacić w sklepach stacjonarnych oznaczonych logiem BLIK i w internecie.
BLIKIEM możesz szybko, wygodnie i bezpłatnie wpłacać pieniądze we wpłatomatach oraz wypłacać w bankomatach, które udostępniają płatność BLIK. Nie potrzebujesz do tego karty płatniczej, wystarczy Ci telefon z naszą apką CA24 Mobile. Sprawdź, jak wpłacać lub wypłacać pieniądze BLIKIEM.
Pamiętaj, że nie każde urządzenie obsługuję wpłatę i wypłatę BLIK.
Kod BLIK w aplikacji znajdziesz:
- po zalogowaniu: po naciśnięciu na akordeonie ikonki BLIKA
- przed zalogowaniem: jeżeli masz włączone szybkie płatności, kod BLIK pojawi się po kliknięciu ikonki BLIKA na górnym panelu ekranu logowania
- na widżetach: sprawdź, jak dodać widżet
- w szybkich skrótach: żeby wywołać skróty, przytrzymaj ikonę aplikacji na głównym ekranie telefonu
Nie ma żadnych ograniczeń. Aplikacja Portfel Google pozwala przechowywać dowolną liczbę kart. Karta płatnicza Credit Agricole może być jedną z kilku kart dodanych do Google Pay. W takim przypadku konieczne będzie ustawienie karty domyślnej w aplikacji.
Opłaty i prowizje za usługi BLIK znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji. Są one różne ze względu na rodzaj konta i rodzaj usługi.
Korzystanie z Apple Pay jest możliwe, jeśli na urządzeniu jest ustawiona blokada urządzenia oraz (opcjonalnie) użyte są czytniki biometryczne Face ID lub Touch ID.
Większość terminali płatniczych nie wymaga zatwierdzenia transakcji PIN-em do karty. Transakcje są jednak bezpieczne, bo wykonanie płatności Apple Pay jest możliwe tylko po poprawnym odblokowaniu urządzenia. Skorzystanie z płatności zegarkiem Apple Watch wymaga wcześniejszego uwierzytelnienia poprzez wpisanie na zegarku kodu PIN do zegarka.
Konfigurując aplikację Portfel Google, posiadacz karty musi na swoim urządzeniu z Androidem włączyć blokadę ekranu. Jest to aplikacja zabezpieczająca, która po 10 minutach braku aktywności automatycznie blokuje telefon właściciela karty. Do odblokowania telefonu trzeba wtedy użyć odcisku palca, wzoru, kodu PIN lub hasła - zależnie od opcji wybranej podczas konfigurowania. Odblokowanie urządzenia jest metodą weryfikacji posiadacza.
Do usługi Apple Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
- Karty debetowe:
- Visa Debit
- Visa Touch (biała)
- Visa Touch (czarna)
- Visa Business Debit
- Mastercard Junior
- Mastercard Debit Platinum
- Mastercard Debit Standard
- Karty kredytowe:
- Visa Maxima
- Visa Gold
- Visa Silver
- Visa Standard
- Mastercard Maxima
- Mastercard Gold
- Mastercard Silver
- Mastercard Standard
- Visa Auchan
- Visa Dom
- Visa Leroy Merlin
- Mastercard RTVEuroAGD
- Charge
- Visa Charge Business
Do usługi Garmin Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
- Karty debetowe:
- Visa Debit
- Visa Touch (biała)
- Visa Touch (czarna)
- Visa Business Debit
- Mastercard Junior
- Mastercard Debit Platinum
- Mastercard Debit Standard
- Karty kredytowe:
- Visa Maxima
- Visa Gold
- Visa Silver
- Visa Standard
- Mastercard Maxima
- Mastercard Gold
- Mastercard Silver
- Mastercard Standard
- Visa Auchan
- Visa Dom
- Visa Leroy Merlin
- Mastercard RTVEuroAGD
- Charge
- Visa Charge Business
Do usługi Google Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
- Karty debetowe:
- Visa Debit
- Visa Touch (biała)
- Visa Touch (czarna)
- Visa Business Debit
- Mastercard Junior
- Mastercard Debit Platinum
- Mastercard Debit Standard
- Karty kredytowe:
- Visa Maxima
- Visa Gold
- Visa Silver
- Visa Standard
- Mastercard Maxima
- Mastercard Gold
- Mastercard Silver
- Mastercard Standard
- Visa Auchan
- Visa Dom
- Visa Leroy Merlin
- Mastercard RTVEuroAGD
- Charge
- Visa Charge Business
Do usługi SwatchPAY! możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
- Karty debetowe:
- Visa Debit
- Visa Touch (biała)
- Visa Touch (czarna)
- Visa Business Debit
- Mastercard Debit Platinum
- Mastercard Debit Standard
- Karty kredytowe:
- Visa Gold
- Visa Silver
- Visa Standard
- Mastercard Gold
- Mastercard Silver
- Mastercard Standard
- Mastercard Silver (D)
- Visa Auchan
- Visa Dom
- Visa Leroy Merlin
- Charge
- Visa Charge Business
Do usługi Xiaomi Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
- Karty debetowe:
- Visa Debit
- Visa Touch (biała)
- Visa Touch (czarna)
- Visa Business Debit
- Mastercard Debit Platinum
- Mastercard Debit Standard
- Karty kredytowe:
- Visa Gold
- Visa Silver
- Visa Standard
- Mastercard Gold
- Mastercard Silver
- Mastercard Standard
- Visa Auchan
- Visa Dom
- Visa Leroy Merlin
- Mastercard RTVEuroAGD
- Charge
- Visa Charge Business
Wszystkie modele Garmin wyposażone w obsługę NFC znajdziesz na stronie producenta
Dla przelewów na telefon BLIK limit pojedynczego przelewu to 1 000 zł.
Dla transakcji z użyciem kodu BLIK:
- Dzienny limit płatności w sklepie i internecie: 5 000 zł
- Dzienny limit wypłat gotówki w bankomatach: 5 000 zł
Warunkiem korzystania z usługi Google Pay jest posiadanie konta Google oraz urządzenia mobilnego z systemem Android, które obsługuje technologię NFC, oraz spełnia wymagania systemowe i wymagania z zakresu zgodności określane przez Google. Dodatkowym warunkiem korzystania z Google Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w usłudze 3DS.
Twoje dziecko może korzystać z płatności Google Pay, jeśli:
- skończyło 13 lat,
- jako rodzic lub opiekun prawny nadzorujesz jego konto Google za pomocą aplikacji Family Link,
- jego urządzenie obsługuje technologię NFC.
Gdy Twoje dziecko skończy 16 lat, nie musisz już nadzorować jego konta.
Jeśli nadzorujesz już konto dziecka, możesz dodać jego kartę do Portfelu Google:
- Otwórz aplikację Portfel Google na telefonie dziecka
- Kliknij Dodaj do Portfela na dole ekranu, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami
- Potwierdź, że jesteś rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka - wpisz hasło do swojego konta Google
- Dodaj dane karty i zapoznaj się z warunkami wydawcy
- Zaakceptuj cały proces. Gotowe!
Jeśli zastrzeżesz kartę płatniczą, automatycznie zablokowana zostanie możliwość płacenia tą kartą w Apple Pay. Kartę zastrzeżesz kontaktując się z naszą Infolinią CA24.
Możesz też usunąć karty poprzez iCloud.
Jeśli zastrzeżesz plastikową kartę płatniczą, automatycznie zablokowana zostanie możliwość płacenia tą kartą w Google Pay. Kartę zastrzeżesz kontaktując się z naszą Infolinią CA24. Dodatkowo Google dostarcza usługę o nazwie Menedżer urządzeń Android, która pomaga posiadaczowi karty odnaleźć zgubione lub skradzione urządzenie, ustalić jego lokalizację i wykasować jego zawartość.
Jeżeli masz smartwatcha lub opaskę Fitbit z technologią NFC możesz płacić zbliżeniowo za pomocą usługi Portfel Google.
Żeby to zrobić:
- Otwórz aplikację Fitbit na smartfonie,
- W aplikacji wybierz ikonę swojego urządzenia Fitbit, a następnie przejdź do sekcji Portfel lub Wallet,
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, żeby dodać Portfel Google jako metodę płatności.
Nowe hasło możesz ustawić w aplikacji Garmin Connect™ po wybraniu opcji Garmin Pay, a następnie Zmień hasło.
Jeśli masz aktywną usługę BLIK (Zobacz jak włączyć usługę BLIK), możesz włączyć szybkie płatności BLIK:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Następnie kliknij zakładkę Ustawienia na górnym panelu
- Pod nagłówkiem BLIK wybierz Ustawienia
- W sekcji Płatności BLIK bez logowania zaznacz opcję Szybka płatność do 50 PLN
- Kliknij Zaktualizuj na dole strony
- Potwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
Przelew na telefon BLIK możesz zrobić w apce CA24 Mobile na 3 sposoby:
1 sposób - z zakładki Płatności:
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
- Wybierz Przelew na telefon BLIK
- Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś, udziel aplikacji zgody na dostęp do książki kontaktów
- Wybierz odbiorcę z listy (osoby, które mają włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK, mają przy kontakcie ikonkę BLIKA) lub kliknij Przelew na nowy numer i uzupełnij wymagane pola
- Kliknij Dalej
- Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew
- Potwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
2 sposób - z poziomu akordeonu:
- Zaloguj się i kliknij na akordeonie ikonkę BLIKA
- Kliknij Przelew na telefon BLIK
- Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś, udziel aplikacji zgody na dostęp do książki kontaktów
- Wybierz odbiorcę z listy (osoby, które mają włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK, mają przy kontakcie ikonkę BLIKA) lub kliknij Przelew na nowy numer i uzupełnij wymagane pola
- Kliknij Dalej
- Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew
- Potwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
3 sposób - przed zalogowaniem
- Kliknij ikonkę BLIK na ekranie logowania
- Kliknij Przelew na telefon BLIK (opcja pojawi się, jeśli masz włączone szybkie płatności) - sprawdź jak je włączyć
- Podaj PIN mobilny
- Wybierz odbiorcę z listy (osoby, które mają włączone odbieranie przelewów na telefon BLIK, mają przy kontakcie ikonkę BLIKA) lub kliknij Przelew na nowy numer i uzupełnij wymagane pola
- Kliknij Dalej
- Upewnij się, że wprowadzone dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew
- Potwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
Nie możesz dodać do Portfela karty, która jest nieaktywna - np. zamknięta, zastrzeżona lub zablokowana, lub jeśli nie spełniasz innych warunków, np.: nie wyraziłeś zgody na przekazywanie przez nas danych o transakcjach do Apple.
Z BLIKA mogą korzystać klienci indywidualni, którzy mają konto osobiste w naszym banku Credit Agricole i aplikację mobilną CA24 Mobile.
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji z użyciem kodu BLIK w obrębie maksymalnego limitu 5000 zł.
Limity BLIK możesz zmienić:
- w aplikacji CA24 Mobile
- w serwisie CA24 eBank
- w naszej dowolnej placówce
- na naszej infolinii
W każdym banku usługę BLIK włącza się niezależnie. Opcja odbierania przelewu na telefon BLIK w danym momencie, może być włączona na dany numer tylko w jednym banku.
Płatności BLIK muszą spełniać wymagania systemowe, zgodnie z wymaganiami korzystania z aplikacji.
Podczas robienia przelewu na telefon BLIK, obok danej osoby wyświetli Ci się ikonka BLIKA.
Żeby włączyć opcję pokazywania użytkowników BLIKA:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Kliknij zakładkę Ustawienia na górnym panelu
- Pod nagłówkiem BLIK wybierz Ustawienia
- W sekcji Dodatkowe opcje zaznacz Pokazuj użytkowników BLIK
- Kliknij Zaktualizuj
- Przejdź do zakładki Pieniądze i wybierz Przelew na telefon BLIK
- Udziel aplikacji zgody na dostęp do książki kontaktów, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
- Podczas robienia przelewu na telefon BLIK, na liście odbiorców zobaczysz ikonkę BLIKA obok osoby, która korzysta z tej funkcji
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce