Dlaczego nie mogę dodać karty do Google Pay?

Może być kilka powodów:

  • Próbujesz dodać kartę inną niż karty płatnicze Credit Agricole, dla których dostępna jest usługa - sprawdź, jaką kartę chcesz dodać do aplikacji.
  • Dane karty są nieprawidłowe lub karta jest zablokowana - sprawdź czy numer karty, termin ważności i kod CVV2 są wpisane prawidłowo.
  • Nie masz zdefiniowanego numeru telefonu do autoryzacji. Numer telefonu do autoryzacji jest potrzebny do otrzymania kodu autoryzacyjnego.
  • Nie udzieliłeś zgody na przekazywanie danych o transakcjach do Google – wejdź w Dane i ustawienia ->Zgody i oświadczenia ->Google Pay.
  • Nie masz jeszcze 18 lat - dodanie karty do Google Pay wymaga zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
 
Nowy wygląd strony www