Visa Mobile

Proste płatności internetowe

To rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkość, wygodę i bezpieczeństwo podczas zakupów w internecie. Dzięki Visa Mobile płacisz online kartą za pomocą swojego numeru telefonu – nie musisz podawać danych karty przy każdej transakcji.

Więcej o Visa Mobile:

Dlaczego warto?

Bezpieczeństwo

Każdą transakcję potwierdzasz samodzielnie w aplikacji Visa Mobile. W przypadku kłopotów z zakupami możesz też odzyskać pieniądze dzięki usłudze chargeback.

Wygoda

Płacisz kartą za pomocą swojego numeru telefonu.

Elastyczność

Jeśli masz kilka kart Visa, możesz je dodać do aplikacji Visa Mobile i łatwo nimi zarządzać.

Dołącz do Visa Mobile

  1. Zainstaluj aplikację Visa Mobile na swoim telefonie.
  2. Otwórz konto w aplikacji - podaj swój adres mejlowy, numer telefonu i ustaw kod PIN.
  3. Podaj dane karty płatniczej - to jedyny raz, kiedy potrzebujesz to zrobić.
  4. Aktywuj kartę w apce - podaj kod, który przyszedł do Ciebie w wiadomości SMS.
  5. Jeśli masz więcej niż jedną kartę Visa, możesz dodać każdą z nich i zarządzać nimi w aplikacji.

Aplikacja na platformę Google PlayAplikacja na platformę App Store

Zacznij płacić z Visa Mobile

  1. Wybierz sposób płatności Visa Mobile, gdy płacisz za swoje zakupy w internecie.
  2. Podaj numer telefonu, którym rejestrowałeś/aś się w apce Visa Mobile.
  3. Potwierdź płatność w aplikacji Visa Mobile.

Sprawdź inne płatności mobilne, które masz dostępne

Pytania i odpowiedzi

Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę płatności. Przy wyborze metody płatności wybierz Visa Mobile oznaczone logo:

Logo płatności Visa Mobile

Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę płatności. Przy wyborze metody płatności wybierz Visa Mobile oznaczone logo:

Informacja gdzie zapłacisz Visa Mobile znajduje się na stronie Visa.

Do usługi Visa Mobile możesz dodać dowolną liczbę kart. Pamiętaj jednak, że każda karta musi zostać dodana osobno. Jeśli korzystasz z wielu kart, jedną z kart ustawiasz jako domyślną do płatności Visa Mobile. Płatność jest pobierana z rachunku powiązanego z domyślną kartą.

Podczas aktywacji usługi i dodaniu karty do aplikacji Visa Mobile, jednocześnie tworzysz konto i rejestrujesz kartę Visa w Click to Pay. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz e-mail od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay.

Usługa płatności Visa Mobile dostępna jest obecnie tylko w sklepach internetowych w Polsce, natomiast kartą dodaną do Click to Pay możesz płacić w polskich i zagranicznych sklepach internetowych, na stronach oznaczonych logo:

Logo płatności Click to Pay

Metodę płatności wybierasz przy finalizacji zakupów w sklepie internetowym. Gdy płacisz Visa Mobile, podajesz swój numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji Visa Mobile (w niektórych przypadkach może być wymagane podanie adresu email).

Korzystając z Click to Pay, nie musisz wpisywać danych karty na stronie sklepu – logujesz się do konta Click to Pay, wybierasz kartę dodaną do Click to Pay i potwierdzasz transakcję w aplikacji CA24 Mobile (gdy włączyłeś mobilną autoryzację kartowych transakcji internetowych) lub kodem 3D-Secure wysłanym SMSem na Twój telefon i kodem PIN Twojej karty.

Kod weryfikacyjny Visa wysyła na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli nie otrzymałeś kodu, sprawdź spam lub poproś o wysłanie kodu ponownie w aplikacji Visa Mobile.

Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą w internecie z wykorzystaniem innych metod.

Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii rachunku karty w aplikacji CA24 Mobile lub CA24 eBank. Ponadto do Twojej dyspozycji dostępna jest pełna lista operacji (zrealizowane, odrzucone, anulowane) wykonanych z Visa Mobile – znajdziesz je w aplikacji Visa Mobile na ekranie głównym w sekcji Ostatnie płatności.

Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail i/lub numeru telefonu zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail i/lub numeru telefonu.

Nie. Ze względów bezpieczeństwa, aplikacja może być aktywna tylko na jednym urządzeniu. Jeśli chcesz ją zainstalować także na innym urządzeniu i zalogujesz się, zostaniesz wylogowany z sesji na urządzeniu, z którego korzystałeś dotychczas.

Skontaktuj się z nami i zastrzeż wszystkie karty które zostały dodane do aplikacji Visa Mobile.

Aby zrezygnować z Visa Mobile zaloguj się do aplikacji Visa Mobile, następnie z menu dolnego wybierz opcję Profil. Na liście ustawień u dołu ekranu znajdziesz opcję Usuń konto, po wybraniu tej opcji będziesz mógł wyrejestrować się z usługi. Rezygnacja z Visa Mobile w aplikacji Visa Mobile nie usuwa konta w usłudze Click to Pay.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku