Płatności powtarzalne BLIK

To usługa, dzięki której możesz łatwo opłacać abonamenty, rachunki czy doładowania.

Skorzystaj z nowej usługi w aplikacji CA24 Mobile.

  • Masz pod kontrolą opłaty za usługi, subskrypcje i abonamenty - wszystkie Płatności powtarzalne BLIK zobaczysz w aplikacji
  • Po włączeniu Płatności powtarzalnych BLIK, Twoje kolejne transakcje będą realizowane automatycznie lub będą wymagały Twojego potwierdzenia
  • W CA24 Mobile możesz w każdej chwili usunąć Płatność powtarzalną BLIK dla danego usługodawcy
  • Nie musisz wpisywać numeru karty

Dowiedz się więcej:

Czym są Płatności powtarzalne BLIK?

To usługa, dzięki której możesz łatwo opłacać abonamenty, rachunki czy doładowania.

Nawet jeśli masz już ustawione zlecenia stałe, Płatności powtarzalne BLIK mogą Ci się przydać, bo:

  • Możesz je łatwo włączyć przy lub po zakupie
  • Działają też przy zmiennych kwotach – jeśli sprzedawca na to pozwala
  • Niektóre płatności możesz potwierdzać – dzięki czemu masz większą kontrolę

Sprawdź, jak działają Płatności powtarzalne BLIK

Dlaczego warto korzystać z Płatności powtarzalnych BLIK?

Pełna kontrola

Widzisz wszystkie aktywne płatności w aplikacji i możesz nimi zarządzać

Szybko

Nie musisz wpisywać danych z karty za każdym razem

Wygodnie

Nie musisz pamiętać o stałych opłatach

Jak zacząć korzystać z Płatności powtarzalnych BLIK?

  • image-file

    Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK i podaj kod BLIK

  • image-file

    Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i sprawdź podsumowanie płatności

  • image-file

    Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność

  • image-file

    Płatność powtarzalna BLIK jest włączona

Pytania i odpowiedzi

Zobacz, jak korzystać z Płatności powtarzalnych BLIK:

  1. Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK
  2. Zaakceptuj warunki i podaj kod BLIK
  3. Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i sprawdź podsumowanie płatności
  4. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij Potwierdź płatność
  5. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  6. Płatność powtarzalna BLIK jest włączona. Pieniądze z Twojego konta będziemy pobierać automatycznie lub będziesz potwierdzać płatności w aplikacji. Jeśli będzie taka potrzeba, wyślemy Ci powiadomienie PUSH

Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK. Następnie podaj kod BLIK wygenerowany w CA24 Mobile i zaakceptuj warunki płatności.

Żeby sprawdzić szczegóły płatności, przejdź do listy Płatności powtarzalnych BLIK. Na szczegółach płatności zobaczysz:

  • Nazwę usługodawcy
  • Rodzaj płatności
  • Kwotę poprzedniej płatności
  • Sposób autoryzacji
  • Częstotliwość płatności
  • Czas obowiązywania

Z poziomu ekranu szczegółów możesz zrezygnować z Płatności powtarzalnych BLIK dla tego usługodawcy.

To usługa, dzięki której możesz łatwo opłacać abonamenty, rachunki czy doładowania.

Sprawdź, jak działają Płatności powtarzalne BLIK.

Nawet jeśli masz już ustawione zlecenia stałe, Płatności powtarzalne BLIK mogą Ci się przydać, bo:

  • Możesz je łatwo włączyć przy lub po zakupie
  • Działają też przy zmiennych kwotach - jeśli sprzedawca na to pozwala
  • Niektóre płatności możesz potwierdzać, dzięki czemu masz większą kontrolę

Listę Płatności powtarzalnych BLIK sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile:

  1. Zaloguj się i kliknij Płatności na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Cykliczne
  3. Przejdź do Płatności powtarzalne BLIK
  4. Na ekranie zobaczysz listę Płatności powtarzalnych BLIK. Po kliknięciu w daną pozycję zobaczysz jej szczegóły

Listę usługodawców, którzy korzystają z Płatności powtarzalnych BLIK, znajdziesz na stronie: https://www.blik.com/platnosci-powtarzalne

Płatnościami powtarzalnymi BLIK możesz płacić m.in. za:

  • Abonamenty i subskrypcje
  • Rachunki za media
  • Doładowania telefonów

Żeby usunąć Płatność powtarzalną BLIK:

  1. Przejdź do szczegółów Płatności powtarzalnej BLIK
  2. Na dole ekranu wybierz Usuń Płatność
  3. Potwierdź chęć usunięcia wybierając Usuń
  4. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  5. Twoja płatność jest usunięta

Usunięcie nie oznacza rozwiązania umowy z usługodawcą. Wciąż musisz opłacać tę usługę, tylko w inny sposób.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku