Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
93 opinie
Opinie naszych klientów
Bardzo miła i fachowa obsluga, doradcy profesjonalni oraz posiadaja bardzo duza wiedze.
Zbigniewie, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że jesteś zadowolony z wizyty. Zuzanna
Załatwienie sprawy na wysokim poziomie. Ocena wizyty na szóstkę.
Jadwigo, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za Twoją wizytę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał
Dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty! Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli ⭐Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Zupełny brak zainteresowania klientem i jego potrzebami. Brak chęci pomocy, wsparcia i rozwiązania problemu. Zupełna niekompetencja! Pracownik wprowadził mnie w błąd w zakresie podstawowych usług oferowanych przez bank (skłamał, bo nie sądzę, ze Pani będąca opiekunemm klienta nie ma podstawowej wiedzy w zakresie oferowanych usług i prowizji z tym związanych). Sadzę, że nie był zainteresowany wykonywaniem czynności służbowych w tym dniu, a moje pytanie/ zagadnienie wiązałoby się z kilkoma kliknięciami w systemie. Poinformowałam obsługującego mnie pracownika banku, że będę zmuszona wypowiedzieć umowę współpracy. Niestety nie był zainteresowany poznaniem powodów mojej decyzji, a już tym bardziej nie miał mi nic do zaoferowania. Oczywiście nic na siłę! Nie pozostało mi nic innego jak wypowiedzienie zawartych umów.
Igo, bardzo nam przykro, jeśli nie jesteś zadowolona z naszej obsługi. Joanna
Masakra , Panie mają klientów gdzieś , obsługuje jedną Pani która siedzi na telefonie , inne Panie chodzą za sobą gadają o głupotach w osobnym pomieszczeniu , a kolejka na 6 osób. Jednym słowem dno
Angeliko, bardzo przepraszamy, jeśli nie jesteś zadowolona z obsługi. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Joanna
Tragedia co za Bank wiecznie mają jakieś problemy
Beato, dziękujemy za Twoją wizytę, przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiem się, co możemy poprawić. Klaudia
Bardzo długi czas oczekiwania
Tadeuszu, dziękujmy za wizytę i podzielenie się opinią. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania. Michał
Wpłatomat dno jak ważna wpłata awaria
Danielu, przepraszamy za niedogodności. Joanna