Placówka bankowa Fabryczna 3, Legnica

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jadwiga olszewska

27.06.2024

Załatwienie sprawy na wysokim poziomie. Ocena wizyty na szóstkę.

Odpowiedź:

28.06.2024

Jadwigo, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za Twoją wizytę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

MARIO

17.06.2024

Odpowiedź:

17.06.2024

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty! Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli ⭐Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Iga Chalasiewicz

14.06.2024

Zupełny brak zainteresowania klientem i jego potrzebami. Brak chęci pomocy, wsparcia i rozwiązania problemu. Zupełna niekompetencja! Pracownik wprowadził mnie w błąd w zakresie podstawowych usług oferowanych przez bank (skłamał, bo nie sądzę, ze Pani będąca opiekunemm klienta nie ma podstawowej wiedzy w zakresie oferowanych usług i prowizji z tym związanych). Sadzę, że nie był zainteresowany wykonywaniem czynności służbowych w tym dniu, a moje pytanie/ zagadnienie wiązałoby się z kilkoma kliknięciami w systemie. Poinformowałam obsługującego mnie pracownika banku, że będę zmuszona wypowiedzieć umowę współpracy. Niestety nie był zainteresowany poznaniem powodów mojej decyzji, a już tym bardziej nie miał mi nic do zaoferowania. Oczywiście nic na siłę! Nie pozostało mi nic innego jak wypowiedzienie zawartych umów.

Odpowiedź:

10.07.2024

Igo, bardzo nam przykro, jeśli nie jesteś zadowolona z naszej obsługi. Joanna

avatar

Angelika L

05.06.2024

Masakra , Panie mają klientów gdzieś , obsługuje jedną Pani która siedzi na telefonie , inne Panie chodzą za sobą gadają o głupotach w osobnym pomieszczeniu , a kolejka na 6 osób. Jednym słowem dno

Odpowiedź:

10.07.2024

Angeliko, bardzo przepraszamy, jeśli nie jesteś zadowolona z obsługi. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Joanna

avatar

Beata Ł

15.04.2024

Tragedia co za Bank wiecznie mają jakieś problemy

Odpowiedź:

20.04.2024

Beato, dziękujemy za Twoją wizytę, przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiem się, co możemy poprawić. Klaudia

avatar

tadeusz pieczynski

15.04.2024

Bardzo długi czas oczekiwania

Odpowiedź:

18.05.2024

Tadeuszu, dziękujmy za wizytę i podzielenie się opinią. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania. Michał

avatar

Daniel Zygmunt

26.03.2024

Wpłatomat dno jak ważna wpłata awaria

Odpowiedź:

10.04.2024

Danielu, przepraszamy za niedogodności. Joanna

avatar

EMILIA GÓRSKA

01.03.2024

Najlepsza obsługa bankowa jaką miałam

Odpowiedź:

14.03.2024

Emilio, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Wyjeżdżasz na wakacje? O tym warto wiedzieć

Czasem plecak, kilka koszulek i karta płatnicza to za mało, żeby spokojnie spędzić wakacje. Warto pomyśleć też o innych sprawach, które mogą mieć wpływ na udany urlop. Sprawdź naszą listę. Zdrowie i bezpieczeństwo na pierwszym miejscu Jak duże było moje zaskoczenie, kiedy weszłam na stronę Głównego Inspektoratu Sanitarnego. To skarbnica wiedzy o bezpiecznych wakacjach […] Więcej
 

Zrównoważone podróże? To możliwe!

To już czwarty artykuł z naszej serii poświęconej emisjom gazów cieplarnianych w życiu codziennym i sposobom ich ograniczania. Dziś przyjrzymy się tematowi niezwykle przyjemnemu, który większość z nas uwielbia – podróżom! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia