Placówka bankowa Zamkowa 5A, Jawor

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

kuba

23.07.2024

Jestem bardzo niezadowolony z obsługi tego banku. Moja karta została wciągnięta przez bankomat, a obsługa klienta nie zrobiła nic, aby mi pomóc. Zostałem bez dostępu do swoich środków na kilka dni i otrzymałem jedynie puste obietnice. Takie traktowanie klienta jest nieakceptowalne.

avatar

Krystyna M.

01.07.2024

Odpowiedź:

04.07.2024

Krystyno, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Adrian Kozłowski

01.06.2024

Fajne i mile dziewczyny z obsługi 😎

Odpowiedź:

03.06.2024

Adrianie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Małgorzata Szumska

11.05.2024

Ok

Odpowiedź:

18.05.2024

Małgorzato, dziękujemy za prawie najwyższą ocenę :) Chętnie dowiemy się, co moglibyśmy jeszcze poprawić, aby następnym razem zasłużyć na 5 gwiazdek :) Michał

avatar

Anna Pol

20.03.2024

Bardzo miła i sprawna obsługa, najlepsza placówka w Jaworze, pozdrawiam 😊

Odpowiedź:

Anno, cieszymy się, że jesteś zadowolona z naszej obsługi💚 Zapraszamy ponownie i polecamy umawianie spotkań z naszymi doradcami, aby jeszcze sprawniej obsłużyć Twoje potrzeby. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Eryk

04.03.2024

Odpowiedź:

10.03.2024

Eryku, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za Twoją wizytę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Agnieszka Dziubakowska

27.02.2024

Odpowiedź:

28.02.2024

Agnieszko, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Wiesław Ługowski

09.02.2024

Obsługa w placówce jest na wysokim poziomie. Natomiast nie rozumiem dlaczego żeby podjąć gotówkę w funtach z własnego konta musiałem pojechać do Wrocławia. Z tego powodu rezygnuję z usług Banku w którym miałem konto przez 30 lat. Gratuluję bardzo głupiego pomysłu zarządowi tej instytucji

Odpowiedź:

13.04.2024

Wiesławie, dziękujemy za tak wiele lat współpracy. Cieszę się, że przez te wszystkie lata doceniałeś poziom obsługi w naszym banku. Przepraszamy za nieodpowiadający Ci proces wypłaty walutowej i za niedogodności związane z jego realizacją. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Sztuka mindfulness – jak żyć tu i teraz

Jak często przechodzimy przez życie na autopilocie, nie zauważając otaczającej nas rzeczywistości? Mindfulness to przebudzenie do chwili obecnej, do pełnego doświadczenia życia takim, jakie jest. Dowiedz się, jak zacząć żyć świadomie, ciesząc się pełnią każdego momentu tu i teraz! Pochodzące z języka angielskiego pojęcie mindfulness można przetłumaczyć jako uważność czy uważną obecność. To umiejętność skupiania […] Więcej

Pisanie dziennika – korzyści i jak zacząć

Pisanie dziennika to praktyka, która ma długą historię i jest stosowana przez ludzi na całym świecie. Od dawnych kronikarzy po współczesnych blogerów, prowadzenie dziennika przynosi wiele korzyści i może stać się cennym narzędziem w codziennym życiu. Pisanie dziennika polega na regularnym zapisywaniu myśli, uczuć, wydarzeń i refleksji na temat swojego życia. Może to być prosta […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia