Placówka bankowa Najświętszej Marii Panny 2, Legnica

Godziny pracy

Pn.: 09:30-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Karolina Staszewska

03.12.2025

Polecam współpracę z Panem Adamem. Konkretny, pomocny, miły, uprzejmy, cierpliwy. POLECAM PROFESJONALNA OBSŁUGA-szybka pomoc.

Odpowiedź:

04.12.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

Ireneusz Staszewski

03.12.2025

Polecam obsługę przez Pana Adama 😁👍💪

Odpowiedź:

04.12.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał

abc bca

19.11.2025

Wizyta w waszym Banku przebiegła w miłej atmosferze.Wsxystko mi wyjaśniono i odpowiedziano na moje zapytania .Pełny profesjonalizm.Dziekuje.

Odpowiedź:

19.11.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał

Barbara Śliwińska

14.11.2025

Polecam P.Adama W. Bardzo miła i profesjonalna obsługa

Odpowiedź:

14.11.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za 5⭐! Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

Danuta B.

07.11.2025

Uważajcie na ten Bank .. obyście nie przeszli tego co ja. Najgorszy bank a może najgorsi pracownicy tego banku. Wczoraj podczas pobytu w pewnej instytucji poprosili mnie o dowód osobisty....i co ,? Mało nie zeszłam na zawał. Stwierdzono,że mam zablokowany dowód osobisty. Szok. Kto to mi zrobił? Na szczęście mam opłacony BIK. Ile to mnie kosztowało nerwów? Ile czasu zajmuje mi to poszukiwanie? Tam uzyskałam informacje,że zrobił to ten przeklęty bank i jego pracownicy w Legnicy....Agricole Bank... Dziś udałam się tam .. I jak myślicie co było....wg.praciwnicy to moja wina bo to ja zablokował w banku swój dowód osobisty... żenada. A jakim sposobem? I jeszcze tak mnie straszyli,że wszystko jest nagrywane .. A pytam się że to bardzo dobrze... udowodnię ich winę i jak traktują swoich chlebodawców. Obsługująca pani nawet nie wiedziała kto jest właścicielem banku? Stwierdziłam,że zgłoszę tą sytuacją dla właściciela. Żeby dowiedział się jak w Polsce szanują klientów . Oczywiście zarzadam rekompensaty - odszkodowania. Uważajcie na ten Bank i uciekajcie abyście nie mieli problemów.

Odpowiedź:

01.12.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Otrzymałam informację, że blokada dowodu osobistego została zainicjowana przez Ciebie w aplikacji. Doradca poinformował o nagrywaniu rozmów podczas wizyty w celu zapewnienia bezpieczeństwa obu stron. Odnosząc się do kwestii wiedzy doradcy na temat właściciela, doradca nie posiada bezpośredniego kontaktu do zarządu, a reklamacje są realizowane inną drogą. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

monia0377

30.10.2025

jeszcze się nie spotkałam z tak miłą i profesjonalną obsługą,na szczególne podziękowania zasługuje pani Daria G.za fantastyczne podejście do klienta

Odpowiedź:

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana

Lewkowicz Mariusz

16.10.2025

fachowa miła i fachowa obsługa polecam

Odpowiedź:

17.10.2025

Dziękujemy za 5⭐! Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

Alina Pająk

15.09.2025

Pani Dorotka jest rewelacyjna. Zawsze zorientowana, bardzo miła i pomocna. Jeszcze nigdy nie wyszłam z banku niezadowolona.

Odpowiedź:

16.09.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Doroty. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizyty w naszej placówce. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku