Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas

Zależy nam na bezpieczeństwie Waszym oraz naszych pracowników. Każdy z nas ma duży wpływ na ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego poniżej przygotowaliśmy zestaw przydatnych informacji jak bankować z domu i jak korzystać z naszych usług kiedy potrzebujecie bezpośredniego kontaktu z naszymi doradcami:

Zobacz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania klientów

Zależy nam, aby w aktualnej sytuacji mieli Państwo jak najlepszy dostęp do ważnych dla Państwa informacji. Zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które klienci zadają nam najczęściej w ostatnich dniach. Prosimy o zapoznanie się z nimi, zanim będą Państwo dzwonić na naszą infolinię. Dzięki temu będziemy mogli pomóc klientom, którzy kontaktują się z nami w innych sprawach.

Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Korzystaj z bankowości zdalnej

Wiele spraw załatwisz w serwisie internetowym CA24 eBank lub aplikacji mobilnej CA24 Mobile. A jeśli nie jesteś pewien, jak z nich korzystać, zadzwoń 19 019 lub poproś bliskich o pomoc. Przeczytaj więcej.

Potrzebujesz otworzyć konto?

Wystarczy skorzystać z aplikacji CA24 Otwórz Konto, która pozwala na samodzielne otwarcie rachunku w dowolnym miejscu i czasie. Przeczytaj więcej.

Potrzebujesz dodatkowych środków?

Pamiętaj, to też możesz zrobić bez wychodzenia z domu i spotykania się z kimkolwiek. Skontaktuj się z nami: 19 019

Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych

Płać kartą, telefonem czy zegarkiem i regularnie je dezynfekuj.

Co ważne teraz, bez konieczności wprowadzania PIN-u, zapłacisz kartą za zakupy do 100 zł. Szczegóły znajdują się poniżej.
A jeśli kiedyś wyłączyłeś płatności zbliżeniowe w karcie, to możesz je włączyć kontaktując się z nami: 19 019. Chętnie podpowiemy Ci także, jak zacząć płacić telefonem i zegarkiem.

Gotówkę wpłacisz i wypłacisz korzystając z bankomatów i wpłatomatów.

Wystarczy Ci do tego karta płatnicza lub kod BLIK. PINu na klawiaturze urządzenia nie wprowadzaj opuszkiem palca, staraj się to robić np. kostką (zgięcie palca) lub innym przedmiotem.

Zakupy rób zdalnie

Za nie także zapłacisz on-line. Do Twojej dyspozycji są też kredyty ratalne, a korzysta się z nich bardzo szybko, prosto i wygodnie. Wybierasz w sklepie internetowym interesujący Cię produkt, wypełniasz wniosek o raty online i czekasz na decyzję kredytową.

Płać kartą i telefonem bez PIN do 100 zł

Zwiększając wygodę i bezpieczeństwo codziennych płatności od 20 marca organizacje płatnicze Visa i Mastercard zwiększyły limity na transakcje zbliżeniowe bez PIN-u, z 50 zł do 100 zł. Zmiana tego limitu musi być wprowadzona przez właścicieli terminali i będzie przeprowadzana stopniowo. W tym szczególnym czasie im rzadziej będziemy dotykać różnych ogólnodostępnych urządzeń, m.in. terminali, tym lepiej i bezpieczniej dla nas. Zobacz, co zwiększenie limitu oznacza dla Ciebie.

Zobacz, jak teraz pracujemy dla Ciebie

Jesteśmy w placówkach, by pomagać

Wprowadziliśmy jednak zasady, których przestrzeganie zwiększa nasze wspólne bezpieczeństwo. Szczegóły znajdują się poniżej.

Dostępność placówek

Zapewniamy Państwu codzienną obsługę, jednocześnie dbając o naszych pracowników. Może zdarzyć się tak, że niektóre placówki przejściowo pracują w innych godzinach lub są zamknięte. Prosimy o wyrozumiałość. Godziny pracy każdej placówki znajdą Państwo na jej drzwiach, a także na naszej stronie internetowej.

Dostępność infolinii

Czasami może być trudniej dodzwonić się do naszych doradców - będziemy wdzięczni za zrozumienie i cierpliwość. Z troską o zdrowie naszych pracowników organizujemy pracę tak, by zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji w dni robocze od 8:00 do 20:00 w każdej sprawie. W pozostałych godzinach wesprą Państwa w odblokowaniu serwisu internetowego, mobilnego, zastrzegą lub odblokują kartę.

Organizacja obsługi w placówkach

  • w placówce jednorazowo może przebywać maksymalnie 5 klientów
  • będziemy prosić pozostałe osoby o poczekanie przed placówką na swoją kolej
  • odległość miedzy osobami powinna wynosić przynajmniej 2 metry
  • w godzinach 10:00 – 12:00 pierwszeństwo w obsłudze mają Seniorzy
  • na drzwiach placówek wywieszamy numery telefonów do doradców, by móc rozmawiać przez telefon, zamiast wchodzić do placówki
  • doradca może odmówić obsługi osobie, która nie ma zakrytych ust i nosa lub ma widoczne objawy chorobowe. Liczymy na zrozumienie

Wspieramy Cię

Zawieszenie spłaty rat

Wiemy, że w aktualnej sytuacji część klientów może mieć trudności ze spłatą zobowiązań, dlatego umożliwiamy odroczenie spłaty rat kredytów konsumenckich, hipotecznych i firmowych. Zapoznaj się z rozwiązaniami dla klientów indywidualnych i firmowych.

Zobacz też jakie inne rozwiązania przygotowaliśmy w ramach pakietu Wsparcie dla Ciebie, które mogą być w tym trudnym czasie szczególnie pomocne. Przeczytaj więcej.

Zatrzymaj się na chwilę, pomyśl o sobie i bliskich

Wesprzyj bliskich w korzystaniu z bankowości zdalnej

Czy w Twoim otoczeniu są osoby, które dotychczas nie logowały się na konto przez komputer czy telefon? Jeśli możesz, pomóż im, w bezpieczny dla siebie i dla nich ich sposób - wyjaśnij jak korzystać z banku bez wychodzenia z domu. Zobacz jak możesz zostać e-Senior Konsultantem.

Zadbaj o zdrowie, Twoje i innych

Stosuj się do zaleceń władz i służb sanitarnych. Każdy z nas ma wpływ na rozwój aktualnej sytuacji. Zostań w domu, jeśli czujesz się źle. Nie opuszczaj miejsca odosobnienia, jeżeli znajdujesz się na kwarantannie.

Zachowaj czujność - przestępcy liczą na Twoją nieuwagę

Wysyłają np. do losowych odbiorców SMS-y, w których informują o konieczności dopłacenia niewielkiej kwoty do paczki z zakupami, w związku z postępowaniem komorniczym lub np. za zaległą prowizję. Nie używaj też jakichkolwiek linków do wykonywania płatności, które niespodziewanie otrzymałeś SMS-em lub e-mailem. Przeczytaj więcej.

Bądź wyrozumiały

W tym wyjątkowym czasie może być trudniej dodzwonić się do naszych doradców – będziemy wdzięczni za zrozumienie i cierpliwość. Z troską o zdrowie naszych pracowników organizujemy pracę tak, by zapewnić jak najlepszą jakość obsługi.

Credit Agricole - stabilna i bezpieczna grupa finansowa

Jesteśmy częścią stabilnej, bezpiecznej grupy finansowej, jednej z największych na świecie.
Działamy w 49 krajach, wsłuchujemy się w historie 51 milionów klientów.
Dziękujemy, że jesteś jednym z nich.

Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas (PJM)

Z myślą o niesłyszących klientach, zebraliśmy najważniejsze zasady bezpiecznego bankowania w czasie epidemii koronawirusa i przedstawiamy je w Polskim Języku Migowym. Przy okazji przypominamy, że jeśli masz problemy ze słuchem, możesz kontaktować się z nami za pośrednictwem serwisu Tlumacz.migam.org - tłumacz języka migowego w Twoim imieniu zadzwoni na naszą infolinię 19019 i przekaże nam wszystkie Twoje pytania, a Tobie przetłumaczy odpowiedzi.

Odroczenie spłaty kredytów (PJM)

Z myślą o niesłyszących klientach, zebraliśmy najważniejsze informacje, na temat możliwości odłożenia spłaty kredytu w związku z epidemią koronawirusa i przedstawiamy je w Polskim Języku Migowym. Przy okazji przypominamy, że jeśli masz problemy ze słuchem, możesz kontaktować się z nami za pośrednictwem serwisu Tlumacz.migam.org – tłumacz języka migowego w Twoim imieniu zadzwoni na naszą infolinię 19019 i przekaże nam wszystkie Twoje pytania, a Tobie przetłumaczy odpowiedzi.

Oferta banku

Twoja opinia