Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas

Drodzy Klienci

Zależy nam na bezpieczeństwie Waszym oraz naszych pracowników. Każdy z nas ma duży wpływ na ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego zachęcamy, prosimy i przypominamy.

Zobacz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania klientów

Zależy nam, aby w aktualnej sytuacji mieli Państwo jak najlepszy dostęp do ważnych dla Państwa informacji. Zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które klienci zadają nam najczęściej w ostatnich dniach. Prosimy o zapoznanie się z nimi, zanim będą Państwo dzwonić na naszą infolinię. Dzięki temu będziemy mogli pomóc klientom, którzy kontaktują się z nami w innych sprawach.

Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Korzystaj z bankowości zdalnej

Wiele spraw załatwisz w serwisie internetowym CA24 eBank lub aplikacji mobilnej CA24 Mobile. A jeśli nie jesteś pewien, jak z nich korzystać, zadzwoń 19 019 lub poproś bliskich o pomoc. Przeczytaj więcej.

Potrzebujesz otworzyć konto?

Wystarczy skorzystać z aplikacji CA24 Otwórz Konto, która pozwala na samodzielne otwarcie rachunku w dowolnym miejscu i czasie. Przeczytaj więcej.

Potrzebujesz dodatkowych środków?

Pamiętaj, to też możesz zrobić bez wychodzenia z domu i spotykania się z kimkolwiek. Skontaktuj się z nami: 19 019

Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych

Płać kartą, telefonem i regularnie je dezynfekuj.

Co ważne teraz, bez konieczności wprowadzania PIN-u, zapłacisz za zakupy do 100 zł. Szczegóły znajdują się poniżej.
A jeśli kiedyś wyłączyłeś płatności zbliżeniowe w karcie, to możesz je włączyć kontaktując się z nami: 19 019. Chętnie podpowiemy Ci także, jak zacząć płacić telefonem.

Gotówkę wpłacisz i wypłacisz korzystając z bankomatów i wpłatomatów.

Wystarczy Ci do tego karta płatnicza lub kod BLIK. PINu na klawiaturze urządzenia nie wprowadzaj opuszkiem palca, staraj się to robić np. kostką (zgięcie palca) lub innym przedmiotem.

Zakupy rób zdalnie

Za nie także zapłacisz on-line. Do Twojej dyspozycji są też kredyty ratalne, a korzysta się z nich bardzo szybko, prosto i wygodnie. Wybierasz w sklepie internetowym interesujący Cię produkt, wypełniasz wniosek o raty online i czekasz na decyzję kredytową.

Płać kartą i telefonem bez PIN do 100 zł

Zwiększając wygodę i bezpieczeństwo codziennych płatności od 20 marca organizacje płatnicze Visa i Mastercard zwiększyły limity na transakcje zbliżeniowe bez PIN-u, z 50 zł do 100 zł. Zmiana tego limitu musi być wprowadzona przez właścicieli terminali i będzie przeprowadzana stopniowo. W tym szczególnym czasie im rzadziej będziemy dotykać różnych ogólnodostępnych urządzeń, m.in. terminali, tym lepiej i bezpieczniej dla nas. Zobacz, co zwiększenie limitu oznacza dla Ciebie.

Zobacz, jak teraz pracujemy dla Ciebie

Jesteśmy w placówkach, by pomagać

Wprowadziliśmy jednak zasady, których przestrzeganie zwiększa nasze wspólne bezpieczeństwo. Szczegóły znajdują się poniżej.

Dostępność placówek

Czasowo zmieniamy godziny pracy naszych placówek. Zapewniamy Państwu codzienną obsługę od 10:00 do 16:00, jednocześnie dbając o naszych pracowników. Prosimy o wyrozumiałość. Może zdarzyć się tak, że niektóre placówki będą przejściowo pracować w innych godzinach lub będą zamknięte. Przeczytaj więcej o dostępności naszych placówek.

Dostępność infolinii

W tym wyjątkowym czasie może być trudniej dodzwonić się do naszych doradców - będziemy wdzięczni za zrozumienie i cierpliwość. Z troską o zdrowie naszych pracowników organizujemy pracę tak, by zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji w dni robocze od 8:00 do 20:00 w każdej sprawie. W pozostałych godzinach wesprą Państwa w odblokowaniu serwisu internetowego, mobilnego, zastrzegą lub odblokują kartę.

Organizacja obsługi w placówkach

  • w placówce jednorazowo może przebywać maksymalnie 5 klientów
  • będziemy prosić pozostałe osoby o poczekanie przed placówką na swoją kolej
  • odległość miedzy osobami powinna wynosić przynajmniej 2 metry
  • na drzwiach placówek wywieszamy numery telefonów do doradców, by móc rozmawiać przez telefon, zamiast wchodzić do placówki
  • doradca może odmówić obsługi osobie z widocznymi objawami choroby. Liczymy na zrozumienie

Wspieramy Cię

Zawieszenie spłaty rat

Wiemy, że w aktualnej sytuacji część klientów może mieć trudności ze spłatą zobowiązań, dlatego umożliwiamy odroczenie spłaty rat kredytów konsumenckich, hipotecznych i firmowych o sześć miesięcy. Zapoznaj się z rozwiązaniami dla klientów indywidualnych i firmowych.

Zobacz też jakie inne rozwiązania przygotowaliśmy w ramach pakietu Wsparcie dla Ciebie, które mogą być w tym trudnym czasie szczególnie pomocne. Przeczytaj więcej.

Zatrzymaj się na chwilę, pomyśl o sobie i bliskich

Wesprzyj bliskich w korzystaniu z bankowości zdalnej

Czy w Twoim otoczeniu są osoby, które dotychczas nie logowały się na konto przez komputer czy telefon? Jeśli możesz, pomóż im, w bezpieczny dla siebie i dla nich ich sposób - wyjaśnij jak korzystać z banku bez wychodzenia z domu.

Zostań w domu, ogranicz wizyty - również w placówkach bankowych

Stosuj się do zaleceń władz i służb sanitarnych. Każdy z nas ma wpływ na rozwój aktualnej sytuacji. Zostań w domu, jeśli czujesz się źle. Nie opuszczaj miejsca odosobnienia jeżeli znajdujesz się na kwarantannie.

Zachowaj czujność - przestępcy liczą na Twoją nieuwagę

Wysyłają np. do losowych odbiorców SMS-y, w których informują o konieczności dopłacenia niewielkiej kwoty do paczki z zakupami, w związku z postępowaniem komorniczym lub np. za zaległą prowizję. Nie używaj też jakichkolwiek linków do wykonywania płatności, które niespodziewanie otrzymałeś SMS-em lub e-mailem. Przeczytaj więcej.

Bądź wyrozumiały

W tym wyjątkowym czasie może być trudniej dodzwonić się do naszych doradców – będziemy wdzięczni za zrozumienie i cierpliwość. Z troską o zdrowie naszych pracowników organizujemy pracę tak, by zapewnić jak najlepszą jakość obsługi.

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www