Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas

Zależy nam na Twojej wygodzie i bezpieczeństwie w każdej sytuacji. Poniżej przygotowaliśmy zestaw przydatnych informacji, jak bankować z domu i jak korzystać z naszych usług, kiedy potrzebujesz bezpośredniego kontaktu z naszymi doradcami:

Zobacz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania klientów

Zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które klienci zadają nam najczęściej. Zapoznaj się z nimi, zanim zadzwonisz na naszą infolinię. Dzięki temu będziemy mogli pomóc klientom, którzy kontaktują się z nami w innych sprawach.

Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Korzystaj z bankowości zdalnej

Wiele spraw załatwisz w serwisie internetowym CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile. W razie potrzeby zadzwoń pod numer 19 019 lub poproś bliskich o pomoc. Przeczytaj więcej.

Potrzebujesz otworzyć konto?

Skorzystaj z aplikacji CA24 Mobile, która pozwala na samodzielne otwarcie rachunku w dowolnym miejscu i czasie.Przeczytaj więcej.

Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy?

Możesz to załatwić bez wychodzenia z domu. Zadzwoń do nas pod numer: 19 019 lub wypełnij wniosek kredytowy w aplikacji CA24 Mobile.

Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych

Płać kartą, telefonem, zegarkiem lub opaską

Jeśli robisz zakupy do 100 zł, nie musisz podawać PIN-u.
Masz wyłączone płatności zbliżeniowe? Zadzwoń do nas pod numer 19 019. Możemy też podpowiedzieć Ci, jak płacić telefonem, zegarkiem lub opaską.

Gotówkę wpłacisz i wypłacisz korzystając z bankomatów i wpłatomatów

Wystarczy Ci do tego karta płatnicza lub kod BLIK, wygenerowany w aplikacji CA24 Mobile.

Zatrzymaj się na chwilę, pomyśl o sobie i bliskich

Wesprzyj bliskich w korzystaniu z bankowości zdalnej

Czy w Twoim otoczeniu są osoby, które dotychczas nie logowały się na konto przez komputer czy telefon? Jeśli możesz, pomóż im, w bezpieczny dla siebie i dla nich ich sposób - wyjaśnij, jak korzystać z banku bez wychodzenia z domu. Zobacz, jak możesz zostać e-Senior Konsultantem.

Zachowaj czujność - przestępcy czekają na Twoją nieuwagę

Wysyłają np. do losowych odbiorców SMS-y, w których informują o konieczności dopłacenia niewielkiej kwoty do paczki z zakupami, w związku z postępowaniem komorniczym lub np. za zaległą prowizję. Nie używaj jakichkolwiek linków do wykonywania płatności, które dostaniesz SMS-em lub e-mailem. Przeczytaj więcej.

Credit Agricole - stabilna i bezpieczna grupa finansowa

Jesteśmy częścią stabilnej, bezpiecznej grupy finansowej, jednej z największych na świecie.
Działamy w 49 krajach, wsłuchujemy się w historie 53 milionów klientów.
Dziękujemy, że jesteś jednym z nich.

Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas (PJM)

Z myślą o niesłyszących klientach, zebraliśmy najważniejsze zasady bezpiecznego bankowania w czasie epidemii koronawirusa i przedstawiamy je w Polskim Języku Migowym. Przy okazji przypominamy, że jeśli masz problemy ze słuchem, możesz kontaktować się z nami za pośrednictwem serwisu Tlumacz.migam.org - tłumacz języka migowego w Twoim imieniu zadzwoni na naszą infolinię 19019 i przekaże nam wszystkie Twoje pytania, a Tobie przetłumaczy odpowiedzi.

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Podziel się swoimi wrażeniami z wizyty w naszej placówce. Wszelkie uwagi i sugestie pozwolą nam jeszcze lepiej dostosować się do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia