Placówka bankowa Armii Krajowej 13, Lubin

Godziny pracy

Pn.-Śr.,Pt.: 09:00-16:00

Czw.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Edzia lov

10.05.2022

Odpowiedź:

10.05.2022

Dziękujemy za pozostawienie wysokiej oceny :) Miło nam, że w 100% spełniliśmy Twoje oczekiwania, Michał

avatar

Bladeostrze

14.04.2022

Bardzo miła obsługa. Obsługiwała mnie już każda z Pań i wszystkie mają bardzo wysoki poziom wiedzy, na każde pytanie są w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedźi. Byłem już obsługiwany w różnych placówkach różnych banków i chciałbym aby taki poziom obsługi był w każdym banku. Moim zdaniem wzór do naśladowania. Brawo oby tak dalej.

Odpowiedź:

15.04.2022

Serdecznie dziękujemy za podzielenie się swoją opinią :) Jest nam bardzo miło, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

avatar

Tomasz P.

14.04.2022

Miałem przyjemność wizyty w tej placowce okolo miesiaca temu, obsługiwała mnie Pani Kamila P-G. Jestem bardzo zadowolony z poziomu obslugi, zaangażowania i zwykłego ludzkiego podejścia. Powiem wiecej jako klient od "trudnych pytań" nie pozostalem bez odpowiedzi na nie. Jednym słowem polecam i kibicuję aby ten standard byl wyznacznikiem jakości usług w bankowości nie tylko w tej placówce ale także w innych.

Odpowiedź:

15.04.2022

Tomaszu, dziękujemy za wyróżniającą opinię. Jest nam niezmiernie miło, że jesteś zadowolony z wizyty. Joanna

avatar

Justyna R

13.04.2022

Panie w placówce bardzo kompetentne. Pani Marta wykazała się dużą wiedzą i umiejętnością wytłumaczenia mi wszystkiego o co zapytałam. Polecam serdecznie i napewno wrócę.

Odpowiedź:

13.04.2022

Justyno, dziękujemy za miłe słowa w kierunku Pani Marty. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc :) Joanna

avatar

tomasz tomasz

17.03.2022

Odpowiedź:

17.03.2022

Tomasz, dziękujemy za 5 gwiazdek. Polecamy się! Joanna

avatar

Crips Dead

25.01.2022

Odpowiedź:

26.01.2022

Dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Marzena Łuczko

09.03.2021

Odpowiedź:

11.03.2021

Dziękuję za 5 gwiazdek! Szymon

avatar

Pawcio Gawcio

06.02.2020

Odpowiedź:

06.02.2020

Dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi i oferty naszego banku. Zapraszamy ponownie. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia