Strona główna Credit Agricole
Niektóre z naszych placówek posiadają Strefę24. To specjalna przestrzeń, w której samodzielnie i komfortowo dokonasz wpłat i wypłat gotówki - 24 godziny na dobę. Aby wejść do Strefy24, użyj swojej karty płatniczej w czytniku przy drzwiach. Wychodząc – przyciśnij przycisk wyjścia.
Zobacz więcejPrzyczyn braku wypłaty pieniędzy z bankomatu może być wiele, np.:
W takich sytuacjach bankomat nie pobierze pieniędzy z konta i nie zrealizuje wypłaty.
Jeśli jednak bankomat pobrał pieniądze z konta, ale ich nie wypłacił, może być to spowodowane awarią techniczną bankomatu. W takim przypadku skontaktuj się z nami:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
Usługi banku Credit Agricole są oferowane klientom w 2 rodzajach oddziałów, których typ jest uzależniony od lokalizacji i potrzeb grupy docelowej w danej lokalizacji.
Zakres usług rodzajów oddziału jest różny i przedstawia się następująco:
Placówka Bankowa oferuje sprzedaż pełnego pakietu produktów i usług banku wraz z obsługą posprzedażową oraz obsługą kasowo-skarbcową.
Placówka Partnerska oferuje następujący zakres usług:
W Placówce Partnerskiej dla klientów dostępna jest obsługa posprzedażowa - dokładnie taka jak w Placówce Bankowej.
W przypadku zainteresowania innym, niedostępnym w Placówce Partnerskiej produktem - nasz doradca zapewni kontakt do odpowiedniej jednostki banku.
Znajdź oddział w swojej okolicy
Nasza mapa oddziałów umożliwia wyszukiwanie zarówno po typie oddziału jak i usłudze.
Zobacz więcejW soboty i niedziele wszystkie nasze placówki są nieczynne.
Zobacz więcejPrzy naszych placówkach są zwykle ogólnodostępne, miejskie miejsca parkingowe.
Znajdź najbliższy oddział Credit Agricole
Zobacz więcejJeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Zobacz więcejDziękujemy za chęć pozostawienia opinii o wizycie w naszym oddziale.
Aby pozostawić opinię o wizycie w naszym oddziale, przejdź na stronę Oceń wizytę, znajdź odpowiedni oddział wpisując fragment adresu (miejscowość lub ulicę) i wybierz go z listy. Strona wyświetli formularz dodawania opinii w serwisie Profil Firmy w Google. Tak dodana recenzja będzie widoczna dla innych internautów.
Posimy o nie pozostawianie w treści recenzji żadnych danych chronionych (np. identyfikacyjnych).
Niezależnie od wybranej metody, bardzo dziękujemy za wszystkie opinie. Z każdą z nich zapoznajemy się i wprowadzamy zmiany tak, aby jeszcze lepiej dostosowywać się do Twoich potrzeb i oczekiwań.
***
Więcej informacji o usłudze Profil Firmy w Google
Zobacz więcejJeśli chcesz zgłosić niepoprawne działanie bankomatu, skontaktuj się z nami:
Standardowo reklamacje dotyczące transakcji w bankomacie lub wpłatomacie rozpatrujemy do dwóch tygodni, maksymalnie 35 dni. Nie mamy własnych urządzeń, dlatego każdorazowo kontaktujemy się poprzez organizację płatniczą z właścicielem bankomatów.
Zobacz więcejBank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Zobacz więcejW placówce bez wcześniejszego powiadomienia nas możesz wypłacić maksymalnie 20 000 zł, 2 000 euro, 1 500 dolarów lub 500 funtów brytyjskich. Jeżeli chcesz wypłacić więcej – daj nam znać 48h wcześniej (w przypadku walut obcych – 72h wcześniej).
Jak to zrobisz?
Stan konta sprawdzisz szybko i wygodnie w naszej aplikacji CA24 Mobile. Nie musisz się nawet do niej logować. Żeby mieć szybki dostęp do podglądu swojego stanu konta możesz włączyć podgląd pieniędzy przed zalogowaniem. Zobacz, jak to zrobić.
Stan konta możesz także sprawdzić w bankomacie, wtedy wiąże się to z opłatą, zgodną z Tabelą opłat i prowizji.
Zobacz więcejW placówce możesz wypłacić gotówkę w złotówkach, euro, dolarach amerykańskich oraz funtach brytyjskich. Sprawdź listę placówek, prowadzących obsługę gotówkową w walutach obcych.
Dzienny limit wypłaty, który nie wymaga wcześniejszego powiadomienia banku wynosi:
Jeżeli chcesz wypłacić więcej - daj nam znać przynajmniej 72h wcześniej.
Zobacz więcejKlienci indywidualni potwierdzają swoją tożsamość na podstawie jednego z poniższych dokumentów:
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Zobacz więcejPieniądze możesz wpłacić we wpłatomacie na kilka sposobów:
PAMIĘTAJ!
PAMIĘTAJ!
Pamiętaj
Pieniądze możesz wypłacić z bankomatu za pomocą:
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się telefonicznie z bankiem przez serwis telefoniczny CA24.
Zobacz więcejZanim wypłacisz pieniądze, zwróć uwagę na:
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Zobacz więcejW wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google jak i usłudze Google Maps (także na urządzeniach mobilnych) znajdują się wizytówki naszych oddziałów: Placówki Bankowe i Placówki Partnerskie.
Bank zarządza wizytówkami i dba o ich aktualność. Jeśli jednak, informacja znajdująca się na nich jest nieprawidłowa, bardzo prosimy o skorzystanie z opcji powiadomienia o błędnej informacji - jak najszybciej poprawimy prezentowane informacje.
Zobacz więcejOddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Zobacz więcejSytuacje, w których klient wpłacił pieniądze i nie zostały zaksięgowane na koncie są incydentalne. Mogą one wynikać z błędu po stronie urządzenia, np. zacięcia się banknotów wewnątrz urządzenia lub z powodu błędu systemowego. W przypadku błędów systemowych, po zdiagnozowaniu problemu, pieniądze księgujemy na Twoim koncie automatycznie - nie musisz składać reklamacji. W innych przypadkach, musisz złożyć reklamację - więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.