Oddziały

Niektóre z naszych placówek posiadają Strefę24. To specjalna przestrzeń, w której samodzielnie i komfortowo dokonasz wpłat i wypłat gotówki - 24 godziny na dobę. Aby wejść do Strefy24, użyj swojej karty płatniczej w czytniku przy drzwiach. Wychodząc – przyciśnij przycisk wyjścia.

Przyczyn braku wypłaty pieniędzy z bankomatu może być wiele, np.:

  • brak wystarczających środków na rachunku,
  • blokada karty,
  • uszkodzenie karty,
  • brak wystarczających środków w urządzeniu,
  • problemy telekomunikacyjne.

W takich sytuacjach bankomat nie pobierze pieniędzy z konta i nie zrealizuje wypłaty.

Jeśli jednak bankomat pobrał pieniądze z konta, ale ich nie wypłacił, może być to spowodowane awarią techniczną bankomatu. W takim przypadku skontaktuj się z nami:

Usługi banku Credit Agricole są oferowane klientom w 2 rodzajach oddziałów, których typ jest uzależniony od lokalizacji i potrzeb grupy docelowej w danej lokalizacji.

Zakres usług rodzajów oddziału jest różny i przedstawia się następująco:

Placówka Bankowa oferuje sprzedaż pełnego pakietu produktów i usług banku wraz z obsługą posprzedażową oraz obsługą kasowo-skarbcową.

Placówka Partnerska oferuje następujący zakres usług:

W Placówce Partnerskiej dla klientów dostępna jest obsługa posprzedażowa - dokładnie taka jak w Placówce Bankowej.

W przypadku zainteresowania innym, niedostępnym w Placówce Partnerskiej produktem - nasz doradca zapewni kontakt do odpowiedniej jednostki banku.

Znajdź oddział w swojej okolicy

Nasza mapa oddziałów umożliwia wyszukiwanie zarówno po typie oddziału jak i usłudze.

W soboty i niedziele wszystkie nasze placówki są nieczynne.

Przy naszych placówkach są zwykle ogólnodostępne, miejskie miejsca parkingowe.

Znajdź najbliższy oddział Credit Agricole

Tak, wizytówki naszych placówek w Google są aktualne - dbamy o to. Ale jeśli zauważysz jakiś błąd, napisz do nas powiadomienie. Poprawimy to jak najszybciej.

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Dziękujemy za chęć pozostawienia opinii o wizycie w naszym oddziale.

Aby pozostawić opinię o wizycie w naszym oddziale, przejdź na stronę Oceń wizytę, znajdź odpowiedni oddział wpisując fragment adresu (miejscowość lub ulicę) i wybierz go z listy. Strona wyświetli formularz dodawania opinii w serwisie Profil Firmy w Google. Tak dodana recenzja będzie widoczna dla innych internautów.

Posimy o nie pozostawianie w treści recenzji żadnych danych chronionych (np. identyfikacyjnych).

Niezależnie od wybranej metody, bardzo dziękujemy za wszystkie opinie. Z każdą z nich zapoznajemy się i wprowadzamy zmiany tak, aby jeszcze lepiej dostosowywać się do Twoich potrzeb i oczekiwań.

***

Więcej informacji o usłudze Profil Firmy w Google

Jeśli chcesz zgłosić niepoprawne działanie bankomatu, skontaktuj się z nami:

Standardowo reklamacje dotyczące transakcji w bankomacie lub wpłatomacie rozpatrujemy do dwóch tygodni, maksymalnie 35 dni. Nie mamy własnych urządzeń, dlatego każdorazowo kontaktujemy się poprzez organizację płatniczą z właścicielem bankomatów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

W placówce bez wcześniejszego powiadomienia nas możesz wypłacić maksymalnie 20 000 zł, 2 000 euro, 1 500 dolarów lub 500 funtów brytyjskich. Jeżeli chcesz wypłacić więcej – daj nam znać 48h wcześniej (w przypadku walut obcych – 72h wcześniej).

Jak to zrobisz?

  1. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank
  2. Kliknij Oferta i umowy, a następnie Wnioski
  3. Wybierz Wypłata gotówki
  4. W formularzu wpisz rachunek, z którego chcesz wypłacić gotówkę, kwotę wypłaty, datę i placówkę, w której chcesz odebrać pieniądze
  5. Na koniec zatwierdź operację (mobilną autoryzacją, hasłem SMS lub tokenem sprzętowym)
  6. Gotowe! Pamiętaj, że pieniądze możesz wypłacać wyłącznie w placówkach, które prowadzą obsługę gotówkową – sprawdź:

Stan konta sprawdzisz szybko i wygodnie w naszej aplikacji CA24 Mobile. Nie musisz się nawet do niej logować. Żeby mieć szybki dostęp do podglądu swojego stanu konta możesz włączyć podgląd pieniędzy przed zalogowaniem. Zobacz, jak to zrobić.

Stan konta możesz także sprawdzić w bankomacie, wtedy wiąże się to z opłatą, zgodną z Tabelą opłat i prowizji.

W placówce możesz wypłacić gotówkę w złotówkach, euro, dolarach amerykańskich oraz funtach brytyjskich. Sprawdź listę placówek, prowadzących obsługę gotówkową w walutach obcych.

Dzienny limit wypłaty, który nie wymaga wcześniejszego powiadomienia banku wynosi:

  • 20 000 PLN
  • 2 000 EUR
  • 1 500 USD
  • 500 GBP

Jeżeli chcesz wypłacić więcej - daj nam znać przynajmniej 72h wcześniej.

  1. Znajdź gniazdo słuchawkowe i podłącz słuchawki.
  2. Asystent poinformuje Cię, gdzie możesz zmienić poziom głośności oraz o umiejscowieniu czytnika kart / czytnika zbliżeniowego.
  3. Włóż kartę do czytnika kart stroną z chipem skierowaną do góry oraz tak, by chip był na przodzie karty. Możesz też przyłożyć kartę do czytnika zbliżeniowego.
  4. Postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi, które usłyszysz w słuchawkach.

Czynność, którą chcesz wykonać w urządzeniu (np. wypłata pieniędzy), wybierasz za pomocą klawiatury pod ekranem.

Zawsze na początku urządzenie poprosi Cię o wpisanie kodu PIN i w razie potrzeby jego zatwierdzenie.

Ważne!

Komunikaty głosowe w urządzeniu będą powtarzane do momentu, aż wykonasz daną czynność (np. włożysz kartę do czytnika kart) lub wybierzesz dostępną w danym momencie opcję.

Bezpieczeństwo

Ze względów bezpieczeństwa, po uruchomieniu wsparcia głosowego (podłączeniu słuchawek) w bankomatach i wpłatomatach z logo naszego banku i urządzeniach PlanetCash, nastąpi wygaszenie ekranu.

LUKAS Bank obecnie działa na rynku pod marką Credit Agricole Bank Polska.

Zanim została podjęta decyzja o zmianie nazwy i marki banku, przeprowadzone zostały badania i szczegółowe analizy. Wynikało z nich, że marka LUKAS była jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek finansowych i pozytywnie kojarzyła się z kredytami ratalnymi oraz szybką obsługą.

W 2011 Grupa Credit Agricole postanowiła przekształcić LUKAS Bank - czyli instytucję specjalizującą się w sprzedaży kredytów konsumenckich - w bank w pełni uniwersalny, oferujący pełną gamę produktów bankowych (konta, lokaty, kredyty gotówkowe, hipoteczne, produkty inwestycyjne, ubezpieczenia itp.). Dlatego markę LUKAS Bank zastąpiła nowa: Crédit Agricole Bank Polska, która jest jednocześnie marką jednej z największych grup bankowych na świecie.

Obecnie Credit Agricole Bank Polska jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce, który wyróżnia się na rynku budowaniem trwałych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwem oraz łączeniem kompetencji doradców z wygodą dostępności usług we wszystkich kanałach.

Obsługuje ponad milion klientów indywidualnych a także małe i średnie przedsiębiorstwa, rolników i przedsiębiorstwa rolne oraz korporacje. Oferuje pełną gamę produktów i usług bankowych, a także usług ubezpieczeniowych i assistance. Nadal również utrzymuje mocną pozycję na rynku kredytów konsumenckich.

Klienci indywidualni potwierdzają swoją tożsamość na podstawie jednego z poniższych dokumentów:

  • dowód osobisty polski lub zagraniczny,
  • paszport polski lub zagraniczny,
  • karta pobytu,
  • legitymacja szkolna w przypadku klientów małoletnich,
  • aplikacja mObywatel w przypadku naszych obecnych klientów.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Pieniądze możesz wpłacić we wpłatomacie na kilka sposobów:

  • Wpłata na konto z użyciem z karty płatniczej – sprawdź jak
  • Wpłata na konto z użyciem kodu BLIK z aplikacji mobilnej – sprawdź jak
  • Wpłata na konto w celu spłaty rat kredytu ratalnego lub karty kredytowej – sprawdź jak
  • Wpłata pieniędzy na urządzeniu z asystentem głosowym – sprawdź jak

Znajdź najbliższy wpłatomat

  1. Naciśnij BLIK na ekranie
  2. Wybierz Wpłata BLIK
  3. Wpisz kod BLIK z aplikacji CA24 Mobile lub innej aplikacji mobilnej Twojego banku
  4. Potwierdź wpłatę BLIK w aplikacji mobilnej
  5. Wprowadź kwotę, którą chcesz wpłacić
  6. Przygotuj banknoty i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
  7. Odbierz potwierdzenie wpłaty

PAMIĘTAJ!

  • Wpłacać możesz tylko banknoty, urządzenie nie przyjmuje monet.
  • Banknoty nie mogą być zniszczone, pozaginane, pogniecione, naddarte czy spięte
  • Możesz wpłacić maksymalnie 100 banknotów
  • Urządzenie nie wydaje reszty. Jeśli spłacasz ratę kredytu lub kartę kredytową, przygotuj kwotę zaokrągloną do pełnych dziesiątek złotych w górę. Np., jeśli Twoja rata wynosi 126,11 zł, wpłać 130 zł. Nadpłaconą kwotę odejmij od kolejnej raty.

  1. Włóż kartę i wybierz język
  2. Wybierz Wpłatomat
  3. Wpisz swój PIN
  4. Przygotuj banknoty, które chcesz wpłacić i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
  5. Odbierz swoją kartę i potwierdzenie wpłaty

PAMIĘTAJ!

  • Wpłacać możesz tylko banknoty, urządzenie nie przyjmuje monet.
  • Banknoty nie mogą być zniszczone, pozaginane, pogniecione, naddarte czy spięte
  • Możesz wpłacić maksymalnie 100 banknotów
  • Urządzenie nie wydaje reszty. Jeśli spłacasz ratę kredytu lub kartę kredytową, przygotuj kwotę zaokrągloną do pełnych dziesiątek złotych w górę. Np., jeśli Twoja rata wynosi 126,11 zł, wpłać 130 zł. Nadpłaconą kwotę odejmij od kolejnej raty.

Włóż kartę do czytnika kart, a następnie postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi:

  1. Wpisz kod PIN - Pamiętaj!; Możesz pomylić się dwa razy. Po trzeciej nieudanej próbie ze względów bezpieczeństwa zablokujemy Twoją kartę.
  2. Wybierz opcję wpłaty (przycisk 2 na klawiaturze).
  3. Następnie podaj wpłacaną kwotę.
  4. Asystent poprosi Cię o odpowiednie przygotowanie banknotów i poinformuje o gotowości przyjęcia banknotów przez urządzenie.
  5. Po sprawdzeniu banknotów urządzenie poinformuje o wyniku sprawdzenia i poprosi o zatwierdzenie lub anulowanie wpłaty.
  6. Odbierz kartę i poczekaj na informację o przyjęciu wpłaty.

  1. Naciśnij Credit Agricole na ekranie
  2. Naciśnij Dalej
  3. Wybierz rodzaj wpłaty
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
  5. Odbierz potwierdzenie wpłaty

Pamiętaj

  • Wpłacać możesz tylko banknoty, urządzenie nie przyjmuje monet.
  • Banknoty nie mogą być zniszczone, pozaginane, pogniecione, naddarte czy spięte
  • Możesz wpłacić maksymalnie 100 banknotów
  • Urządzenie nie wydaje reszty. Jeśli spłacasz ratę kredytu lub kartę kredytową, przygotuj kwotę zaokrągloną do pełnych dziesiątek złotych w górę. Np., jeśli Twoja rata wynosi 126,11 zł, wpłać 130 zł. Nadpłaconą kwotę odejmij od kolejnej raty.

Pieniądze możesz wypłacić z bankomatu za pomocą:

Znajdź najbliższy bankomat

Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami.

Podłącz słuchawki, a następnie włóż kartę do czytnika kart i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi:

  1. Wpisz kod PIN – Pamiętaj!; Możesz pomylić się dwa razy. Po trzeciej nieudanej próbie ze względów bezpieczeństwa zablokujemy Twoją kartę.
  2. Wybierz opcję wypłaty (przycisk 1 na klawiaturze).
  3. Po wyborze asystent głosowy potwierdzi wybraną opcję.
  4. Możesz skorzystać z gotowych kwot wypłat przypisanych do przycisków lub wybrać własną kwotę (przycisk 7).
  5. Po wyborze kwoty asystent poinformuje Cię o konieczności odbioru karty, a następnie o tym, że pieniądze są gotowe do odbioru.
  6. W ostatnim kroku możesz zdecydować czy chcesz otrzymać papierowy wydruk potwierdzenia wypłaty.

Pamiętaj!

  • Pieniądze zostaną wydana dopiero, gdy wyjmiesz kartę z urządzenia.
  • Przygotowanie pieniędzy do wypłaty może chwilkę potrwać. Urządzenie poinformuje Cię o tym, że możesz już odebrać pieniądze.
  • Jeśli bankomat (czy urządzenie) nie wydał Ci pieniędzy, złóż reklamację w najbliższym oddziale swojego banku lub u doradcy na infolinii.
  • Może się zdarzyć, że w urządzeniu zabraknie niektórych nominałów lub gotówki. Urządzenie powinno Cię o tym poinformować.

  1. Naciśnij BLIK na ekranie
  2. Wybierz Wypłata BLIK
  3. Wpisz kod BLIK z aplikacji CA24 Mobile lub innej aplikacji mobilnej Twojego banku
  4. Podaj kwotę, którą chcesz wypłacić, następnie zatwierdź operację w aplikacji mobilnej banku
  5. Odbierz pieniądze i potwierdzenie, jeśli go potrzebujesz

  1. Włóż kartę i wybierz język
  2. Wybierz Bankomat
  3. Wpisz swój PIN
  4. Wybierz opcję Wypłata pieniędzy
  5. Podaj kwotę, którą chcesz wypłacić i dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
  6. Odbierz pieniądze, swoją kartę i potwierdzenie, jeśli go potrzebujesz

Zanim wypłacisz pieniądze, zwróć uwagę na:

  1. Elementy wyposażenia bankomatów, które mogą być wykorzystane przez oszustów, tj:
    • pogrubiona klawiatura, nakładka na klawiaturę - mogą wskazywać na próbę poznania/zarejestrowania PIN-u karty,
    • dodatkowy daszek nad okienkiem bankomatu, w którym może być umieszczona kamera pozwalająca na podglądanie wprowadzanego PINu,
    • dodatkowa kamera skierowane na klawiaturę bankomatu - kamery bankowe zawsze skierowane są na twarz klienta, nie na klawiaturę,
    • nakładka na okienko, w które wsuwa się kartę płatniczą - może być w niej umieszczony czytnik kart do kopiowania paska magnetycznego Twojej karty.
  2. Staraj się korzystać zawsze z tych samych bankomatów, wtedy łatwiej zauważyć różnice w wyglądzie urządzenia. Jeżeli zauważysz elementy, których wcześniej nie było, poinformuj o tym bank lub właściciela bankomatu.
  3. Podczas korzystania z bankomatu upewnij się, że nikt nie obserwuje jaki PIN wprowadzasz. Możesz zasłonić klawiaturę np. portfelem lub dłonią podczas wprowadzania numeru PIN.
  4. Sprawdzaj swoje wyciąg bankowe z konta osobistego oraz karty kredytowej. Transakcje, które mogą budzić Twoje wątpliwości zgłoś w placówce banku.

W naszej placówce bankowej możesz zmienić wartości wszystkich limitów dla operacji wykonywanych w kanałach zdalnych tj. CA24 Mobile, CA24 eBank i CA24 Infolinia, dla operacji BLIK, a także dla operacji związanych z kartą płatniczą.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Sytuacje, w których klient wpłacił pieniądze i nie zostały zaksięgowane na koncie są incydentalne. Mogą one wynikać z błędu po stronie urządzenia, np. zacięcia się banknotów wewnątrz urządzenia lub z powodu błędu systemowego. W przypadku błędów systemowych, po zdiagnozowaniu problemu, pieniądze księgujemy na Twoim koncie automatycznie - nie musisz składać reklamacji. W innych przypadkach, musisz złożyć reklamację - więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie.

Powrót do listy kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku