Placówka bankowa Pleszewska 1 (Posnania), Poznań

Godziny pracy

Pn.-Sob.: 10:00-22:00

Niedz.: 10:00-21:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Doradca Klienta Hipotecznego – Umów Spotkanie Online

W naszej placówce do Państwa dyspozycji jest Doradca Klienta Hipotecznego. Planujesz zakup mieszkania lub domu, budowę, remont, zakup działki albo chcesz obniżyć ratę obecnego kredytu? Nasz doradca klienta hipotecznego przedstawi najkorzystniejsze dostępne możliwości finansowania i poprowadzi Cię przez cały proces - szybko, wygodnie i z pełnym zaangażowaniem. Doradca wesprze Cię na każdym etapie wnioskowania o kredyt hipoteczny, a także w późniejszej obsłudze posprzedażowej, pomagając w niezbędnych operacjach związanych z kredytem.

W czym możemy Ci pomóc?

  • refinansowanie kredytu mieszkaniowego i obniżenie miesięcznej raty, przenieś kredyt hipoteczny do Credit Agricole Bank Polska S.A.
  • kredyt na zakup mieszkania lub domu (rynek pierwotny i wtórny),
  • finansowanie budowy, remontu lub zakupu działki,
  • pożyczka hipoteczna,
  • kredyt konsolidacyjny hipoteczny,
  • przedstawienie ofert zarówno na oprocentowaniu stałym, jak i zmiennym, wraz z omówieniem różnic.

Dlaczego warto?

  • większość formalności możesz załatwić zdalnie, bez wychodzenia z domu
  • oferta dopasowana do Twoich potrzeb,
  • pełne wsparcie od pierwszej rozmowy po obsługę już uruchomionego kredytu,
  • szybki i wygodny proces z profesjonalnym wsparciem.

Zrób pierwszy krok - wypełnij formularz kontaktowy i umów spotkanie.

Placówka bezgotówkowa

Wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje - w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Małgorzata Krakowska

24.11.2025

Jak zawsze jestem bardzo zadowolona

Odpowiedź:

25.11.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

Marlena Rusinek

18.11.2025

Odpowiedź:

18.11.2025

Dziękujemy za wysoką notę. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał

Marlena Korbacz

06.11.2025

Polecam bardzo uprzejmego i kompetentnego Pana, pracownika banku Oleksandr Manuilo Bardzo dziękuję za przemiłą obsługę i pomoc

Odpowiedź:

06.11.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

Kostiantyn K

25.10.2025

Przyjechałem do oddziału na wózku jako pierwszy, ale zostałem zignorowany – obsłużono osoby, które przyszły później. Bardzo niemiłe doświadczenie 😠 – kompletny brak szacunku i zrozumienia dla osób z niepełnosprawnościami.

Odpowiedź:

11.11.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Staramy się, aby nasze usługi odpowiadały potrzebom wszystkich klientów. Opisana sytuacja mogła wynikać z faktu, że te osoby mogły być wcześniej umówione na wizytę. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców poprzez aplikację CA24 Mobile lub przez naszą stronę internetową. Tatiana

Konstantin Churilo

01.10.2025

Хочу выразить благодарность сотруднице отделения банка Катерине за профессионализм и внимательное отношение. Мы обращались в 4 банка и везде получили отказ. В этом отделении Катерина внимательно выслушала нашу ситуацию, проверила документы и подсказала, какой именно документ нам необходимо принести. Благодаря её компетентности и поддержке, после донесения недостающего документа нам удалось открыть счета для моих родителей. Очень приятно, когда сотрудники действительно стараются помочь клиенту и находят решение, а не просто отказывают. Спасибо Катерине за отзывчивость и грамотную работу!

Odpowiedź:

06.10.2025

Спасибо за такую высокую оценку. Мы очень рады слышать, что Катерина оправдала ваши ожидания. Мы готовы помочь вам в любой момент, если у вас возникнут дополнительные вопросы. С уважением, Татьяна

Евгений Ходасевич

13.09.2025

W sobotę czekaliśmy godzine ze by nas przejęli

Odpowiedź:

06.10.2025

Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Przepraszamy za czas oczekiwania na obsługę. Zachęcamy do korzystania z możliwości umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Tatiana

Richard Bendler

12.09.2025

Сьогодні відкрив дебітну карту в банку Credit Agricole свою підтримку надала спеціалістка Катерина Плешевська, послуги банку були надані якісно,кваліфіковано та швидко дізнався дуже багато корисної інформації щодо банківських послуг рекомендую відкривати банківський рахунок в даному банку.

Odpowiedź:

15.09.2025

Дякуємо за високу оцінку. Нам дуже приємно чути, що пані Катерина виправдала твої очікування. Ми завжди раді допомогти і проконсультувати. З повагою, Тетяна

Arina Vlezkay

27.08.2025

Wszystko szybko mi wytłumaczyli, bardzo ładnie, bez stresu

Odpowiedź:

28.08.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku