Placówka bankowa Głogowska 67, Poznań

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Obsługa gotówkowa prowadzona w godzinach 10:00-16:00

Opinie naszych klientów

avatar

Js Truszek

01.06.2025

Sprawnie i profesjonalnie

Odpowiedź:

Dziękujemy za wysoką notę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał

avatar

Slawek Radke

20.05.2025

Odpowiedź:

26.05.2025

Dziękujemy za podzielenie się Twoją oceną. Chętnie dowiemy się, co jeszcze moglibyśmy poprawić. Tatiana

avatar

Larysa Pavlovska

15.05.2025

Kolejki. Zero uwagi. Nie polecam

Odpowiedź:

02.06.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Agnieszka Bohonos-Kołek

09.05.2025

Miałam przyjemność rozmowy z Panią Katarzyną z CA. Zadzwoniła w sprawie promocji zwrotu kosztów rat kredytu gotówkowego. Poprowadziła przez proces założenia konta, aplikacji. Bardzo kompetentna Pani, z dużą wiedzą i doświadczeniem.

Odpowiedź:

09.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Miło nam słyszeć, że Pani Katarzyna sprostała Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Janusz Majewski

03.04.2025

Obsługa poniżej krytyki. 6 osób w kolejce , żadne stanowisko nie obsługuje, a panie przy wolnym stanowisku twierdzą że nie mogą obsługiwać. Zastanawiam siw czy bank jest dla mnie czy ja dla banku???

avatar

Evgeniia Guseva

31.03.2025

Odpowiedź:

01.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

Damian Brodnicki

28.03.2025

Doradcy, z którymi dotychczas miałem bezpośredni kontakt (nadal mam z Nimi kontakt), zawsze dobrze doradzali (nadal świetnie to robią), w przypadku wątpliwości lub niepewności - umieli wyczerpująco wytłumaczyć i naświetlić temat, tak że nie było już obaw ani niejasności. Cóż więcej dodać? 😊👍

Odpowiedź:

Damianie, cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Pozdrawiam, Michał

avatar

Stanisław Duzinkiewicz

27.03.2025

Wizyta przebiegła bez problemów.Jestem zadowolon z wizyt. Wpłata i przelew Euro przebiegło pomyślnie.Szkoda że nie mogłem zakupić kilkadziesiąt Euro z powodu anieczynnej aplikacji mobilnej w moim telefonie.

Odpowiedź:

Stanisławie, dziękujemy za miłe słowa. Jest nam bardzo miło, że mogliśmy pomóc. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Czym jest terminal płatniczy POS i jak działa?

Przyjmowanie płatności zbliżeniowych w firmach powoli jest standardem. W praktyce terminale POS dla przedsiębiorców to spore ułatwienie. Z takim sprzętem możesz swobodnie przyjmować płatności bezgotówkowe od klientów. A więc co to jest terminal płatniczy POS, jak działa i kiedy przedsiębiorca ma obowiązek zainstalować takie urządzenie? Dowiedz się więcej! Terminal płatniczy POS – co to? Nowoczesne […] Więcej
 

Zadowolenie w każdym kanale. Credit Agricole z najlepszą obsługą zdalną

Nasze kanały kontaktu traktujemy jak ekosystem, który współdziała omnikanałowo. Mamy świadomość, że wszystko co robimy musi spełniać oczekiwania w wielu kanałach jednocześnie, wszędzie tam gdzie są nasi klienci – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole. W tegorocznej edycji konkursu Instytucja Roku nasz bank został wyróżniony za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych. Przeczytaj, jak to […] Więcej

Ryzyko rynkowe w inwestycjach

Podejmując decyzje o zainwestowaniu naszych pieniędzy, zadajemy sobie pytanie: ile na tym zarobimy. Posługując się językiem finansów, zastanawiamy się, jaką stopę zwrotu możemy osiągnąć z inwestycji. Rzadziej próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: ile możemy stracić. W materiale wyjaśnimy, co to jest ryzyko rynkowe oraz jak wybierać inwestycje kierując się kryterium stosunku zysku do ryzyka. Rodzaje […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku