Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Śr.-Pt.: 09:30-16:30
Wt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
135 opinii
Zapraszamy do naszej placówki znajdującej się w biurowcu Winogrady Business Center. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 09:30-16:30. Jeżeli cenią Państwo swój czas, zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego celem umówienia spotkania na konkretny termin lub skorzystania z formularza "umów się z doradcą w placówce". Zapraszamy również do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której można wpłacić lub wypłacić gotówkę. Do zobaczenia.
Opinie naszych klientów
Super -kompetentna i miła obsługa.
Karolino, dziękujemy za docenienie naszej pracy! Cieszymy się, że mogliśmy pomóc :) Joanna
Marcinie, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, czułam się zaopiekowana od samego wejścia do placówki.
Cieszę się, że jesteś zadowolona ze swojej wizyty w naszej placówce :) Joanna
Poprawiło się w tej placówce podejście do klienta. Nadal wiele brakuje ale jest lepiej.
Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszy nas, że doceniasz poziom obsługi. Michał
Marcinie, miło nam, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał
Sytuacja systematyczna… Wszystkie stanowiska kasowe zamknięte… Pracownicy zajmują się innymi czynnościami… Możliwości wypłaty i wpłaty brak… Na zadane grzecznie pytanie odpowiedź alergiczna…2 na 3 klientów widząc sytuację wychodzi. Świetny pomysł na redukcję kolejek… Najwyższy czas się pożegnać … Niestety przejęcie Lukas Banku przez Credite Agricole w rażący sposób obniżyło poziom obsługi klientów … Odradzam korzystanie z usług wszystkim ceniącym czas i nerwy …Chciałbym jeszcze dodać, że nie mam w zwyczaju wystawiać negatywnych opinii , ale to co tu się dzieje , prawdopodobnie z braku pracowników po prostu mnie przerosło… Dziękuję za odpowiedz, ale zrzucanie wszystkiego na pandemię jest pójściem na łatwiznę....Może trzeba pomyśleć o lokalizacji placówki w środku wielkich osiedli mieszkaniowych i zwiększyć załogę, w innej części miasta , gdzie jest mniej mieszkańców, pomimo Pandemii obsługa jest całkowicie prawidłowa przy tej samej obsadzie... Jak napisałem w opinii taka sytuacja nie jest po raz pierwszy.. A jeśli nie ma ani jednej osoby do obsługi transakcji gotówkowych , może przekształcić placówkę w oddział wyłącznie kredytowy... W innych bankach z których usług korzystam , takie sytuacje nie mają miejsca...
Macieju, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ilość pracowników oraz obsługiwanych klientów w jednym czasie nadal wynika z sytuacji pandemicznej w Polsce. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient został obsłużony, jak najszybciej, kompleksowo oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i obostrzeniami. Joanna
Hanno, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Valya, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Pozdrawiam, Michał