Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Śr.-Pt.: 09:30-16:30
Wt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
151 opinii
Zapraszamy do naszej placówki znajdującej się w biurowcu Winogrady Business Center. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 09:30-16:30. Jeżeli cenią Państwo swój czas, zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego celem umówienia spotkania na konkretny termin lub skorzystania z formularza "umów się z doradcą w placówce". Zapraszamy również do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której można wpłacić lub wypłacić gotówkę. Do zobaczenia.
Opinie naszych klientów
Profesjonalna obsługa, fachowa pomoc, miła atmosfera👍
Świetna placówka, w szczególności Pani Monika, przemiła i kompetentną, wszystko wytłumaczyła i rozwiała wszystkie wątpliwości, polecam, 6 gwiazdek na 5!
Bardzo dziękuję doradcy Pani I.G. za profesjonalną obsługę i świetne doradctwo. Doskonale zbadała moje potrzeby i dobrała bardzo dobry produkt. Dziękuję :)
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Michał
Obsługująca mnie Pani Ilona bardzo miła i kompetentna. Doradzała w bardzo przystępny i rzeczowy sposób. Produkty, które nam zaoferowała były dla nas zrozumiałe i korzystne. Oferta nam przekazana godna polecenia.
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Pozdrawiam, Michał
Moja wizyta w placówce na Al. Solidarności w Poznaniu miała na celu uzyskaniu informacji o planowanej nadpłacie na kredycie gotówkowym. Przyjęła mnie Pani, która na początku zadbała o aktualizację danych adresowych i kontaktowych i to na plus. Następnie chciałam przejść do wykonania operacji, dla której przyszłam do banku - nadpłata kredytu. Zapytałam o sposób rozliczenia mojej nadpłaty (w umowie zawarłam informację, że w przypadku częściowych nadpłat moja rata zostanie umniejszona bez zmiany okresu kredytowania). Pani poinformowała mnie, że po dokonaniu planowanej wpłaty mój kredyt zostanie przeliczony w taki sposób, że skróci się mi okres kredytowania a odsetki będą się umniejszały od ostatnich rat kredytowych. Czyli wpłata 1/5 kredytu nie przyniosłaby mi umniejszenia raty miesięcznej. Zapytałam czy pani mnie obsługująca jest przekonana, że tak jest, bo dla mnie istotne jest zmniejszenie raty. I odpowiedziała, że JEST PEWNA. W tej sytuacji bezcelowe byłaby decyzja o dokonaniu tej nadpłaty. Wyszłam z placówki nieco zdezorientowana. Zadzwoniłam na infolinię i zapytałam o to samo telefonicznie. Okazało się, że Pani w placówce nie miała racji, bo przy moim kredycie jest wybrany sposób rozliczania nadpłat jako umniejszenie raty (czyli tak jak sugerowałam). Gdybym nie zadzwoniła na tę infolinię, by upewnić się i uwierzyła Pani w placówce to teraz nie miałabym raty umniejszonej o 700zł miesięcznie! Rozumiem, że ktoś się może uczyć, nie od razu wszystko nowy pracownik musi wiedzieć, ale jeśli pytam obsługującą osobę czy jest pewna, to mając jakąkolwiek wątpliwość należy pójść do skonsultować, zamiast z pełnym przekonaniem przekazywać klientowi mylą informację (!) Wróciłam do placówki i tym razem podeszłam do innego okienka. Tutaj Pani blondynka w kręconych włosach sprawdziła rzetelnie dane o moim kredycie, potwierdziła , że po wykonaniu planowanej operacji kredyt zostanie przeliczony a rata umniejszona. Dokonałam transakcji zgodnie z założeniem. Mam nadzieję, że nowa ta Pani (do której trafiłam za pierwszym razem) została odpowiednio doszkolona, żeby na przyszłość nie wprowadzać klientów w błąd.
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności związane z opisywaną pierwszą wizytą i cieszymy się, że udało się rozwiązać problem. Monika
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Michał
Najlepsza Obsługa w Poznaniu
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał
Katarzyno, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za Twoją wizytę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie, Michał