Placówka bankowa Westerplatte 1, Kraków

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Dominik Wąsiołek

24.01.2022

Odpowiedź:

24.01.2022

Dominik, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Gonia Jurys

13.10.2021

Jestem bardzo zadowolona z obsługi jaką mi udzielono, doradca idealnie dobrał produkty których potrzebowałam, bardzo profesjonalnie i miło i "ludzkim" jezykiem, kierowniczka przywitała mnie osobiście jako nowego klienta co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, polecam placówkę!

Odpowiedź:

15.10.2021

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za polecenie. Pozdrawiam, Michał

avatar

Przemek Drzewiecki

12.10.2021

Serdecznie polecam ,pełen profesjonalizm konto założone w mgnieniu oka

Odpowiedź:

14.10.2021

Przemku, dziękujemy za opinię. Jest nam niezwykle miło, że tak wysoko oceniasz pracę naszej placówki. Polecamy się! Joanna

avatar

Gabriel Chłąd

12.10.2021

Polecam z czystym sumieniem ten oddział, obsługa na najwyższym poziomie. Doradcy mili, uśmiechnięci i uczynni. Podczas obsługi zainteresowała się mną sama Pani Dyrektor tego oddziału, która widać że dba aby każdy klient czuł się dobrze. Dodam, że łatwym klientem nie byłem, a więc tym bardziej słowa uznania. Dziękuję

Odpowiedź:

15.10.2021

Gabrielu, miło wiedzieć, że jesteś zadowolony ze współpracy. Cieszę się, że tak wysoko cenisz sobie profesjonalizm naszych doradców. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Kam Nowak

12.10.2021

Polecam super obsługa !😀

Odpowiedź:

12.10.2021

Dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Lidia Biela

12.10.2021

Bardzo rzetelni i pomocni doradcy. Serdecznie polecam placówkę.

Odpowiedź:

12.10.2021

Lidio, cieszę się, ze doceniasz profesjonalizm naszych doradców. Michał

avatar

Adam

11.10.2021

Obsługa karygodna jeden klient obsługiwany i w trakcie obsługi obsługi idą obsługiwać inne osoby.Powinni skończyc jedną osobę i dopiero następna .

Odpowiedź:

12.10.2021

Adamie, przykro mi, że masz taką opinię. Przepraszam, jeśli zostałeś obsłużony w sposób mało profesjonalny. Michał

avatar

Piotr Gruszecki

28.09.2021

Nie udało się skorzystać, kolejka a jedno stanowisko otwarte. Ludzie rezygnują i wychodzą

Odpowiedź:

30.09.2021

Piotrze, dziękuję za pozostawienie komentarza. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Przykro mi, że nie udało Ci się porozmawiać z naszym doradcą. Zachęcam do umówienia się na spotkanie w preferowanym terminie. Na naszej stronie internetowej oraz tutaj na wizytówce znajdziesz odpowiednią opcję - formularz. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Jak rozsądnie kupować upominki dla bliskich?

Prezent jest czymś więcej niż tylko butelką ulubionych perfum, eleganckim krawatem czy dobrą książką. Jest zmaterializowanym komunikatem o treści: „Zależy mi na tobie!” Dlatego najważniejsze, by był trafiony, a więc wybrany mądrze i z sercem. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia