Placówka bankowa Kalwaryjska 68, Kraków

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Danqqq

22.09.2022

Odpowiedź:

22.09.2022

Dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszy nas, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Bogdan

22.09.2022

Pani Karolina Szary-Szymańska . Bardzo konkretna i sympatyczna osoba polecam

Odpowiedź:

22.09.2022

Bogdanie, dziękujemy za docenienie naszej obsługi oraz wystawienie nam najwyższej oceny. Zuzanna

avatar

Mariusz Kopera

02.09.2022

Odpowiedź:

05.09.2022

Mariuszu, cieszę się, że jesteś zadowolonym klientem. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań - zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

avatar

Marek Witkowski

02.09.2022

Jestem bardzo zadowolony z pomocy i wyedukowany w nowej aplikacji mobilnej.

Odpowiedź:

05.09.2022

Marku, cieszymy się, że nasi doradcy spełnili Twoje oczekiwania i dziękujemy za 5 gwiazdek. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

avatar

HotSzot

26.08.2022

Polecam tę placówkę. Pani Ewelina obsłużyła nas profesjonalnie, z uśmiechem :) gorąco polecam ten oddział, oraz obsługę Pani Eweliny :)

Odpowiedź:

01.09.2022

Serdecznie dziękujemy za miłe słowa w kierunku Pani Eweliny. Polecamy się! Joanna

avatar

Marcin

17.08.2022

Obsluga jest fantastyczna

Odpowiedź:

18.08.2022

Marcinie, dziękujemy za miłe słowa :) Joanna

avatar

Danuta Szczepkowicz

16.08.2022

Serdecznie polecam współpracę z bankiem, profesjonalne doradztwo, miła obsluga

Odpowiedź:

17.08.2022

Danuto, dziękujemy za miłe słowa. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Grzegorz M.

09.08.2022

Mieliśmy "przyjemność" zawitać do tego oddziału z żoną. Pierwsze podejście - 4 osoby w kolejce. Stwierdziliśmy że pójdziemy na spacer i przyjdziemy poźniej. Drugie podejście - 2 osoby czekają. Ok zostajemy i czekamy - ja, synek rok i żona w 7 m-cu widocznej ciąży. Obsługa zauważyła nasze wejście. Pani która właśnie skończyła kogoś obsługiwać patrzy na nas i woła kolejną osobę. Zwracam się grzecznie do oczekujących czy zechcieli by nas przepuścić może, bo żona w ciąży nie najlepiej się czuje, a już sam spacer dał jej w kość. Starsza Pani zwraca się do młodego Pana, że to on decyduje bo pierwszy - zgodził się. Pani z obsługi patrzy. Podchodzimy dajemy dowody i mówię co chcemy załatwić, a Pani na to, że to zajmie 20 min, że to nie chwilka bo Ona musi wklepać w komputer itd. że to nie taka szybka sprawa. Daje nam do zrozumienia, że jak chcemy dłużej to wracać grzecznie na koniec kolejki i cześć. Wstaliśmy i wyszliśmy z tamtąd żeby nie zaburzać kolejki. Na pewno już się tam nie pojawimy a Pani z obsługi życzymy więcej empatii i wyrozumiałości. Pozdrawiam

Odpowiedź:

23.09.2022

Grzegorzu, wyjaśniliśmy tę sprawę z doradcami w oddziale. Sprawa, z którą zgłosiłeś się do oddziału wymagała 20 minut pracy z racji wprowadzania danych do systemu ręcznie. Bardzo nam przykro, że nie mogliśmy przyśpieszyć tej operacji. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Digital nomad – sprawdź, czy to tryb życia dla Ciebie

Egzotyczne kraje, brak stałego adresu zamieszkania i zacierająca się granica pomiędzy pracą a wypoczynkiem. Digital nomad to styl życia, który umożliwia pracę z dowolnego miejsca na świecie. Cyfrowi nomadzi, bo o nich mowa, to ludzie, którzy zamienili przestrzenie biurowe w wielkich metropoliach na plaże pod palmami z widokiem na ocean. Więcej

Jak założyć jednoosobową działalność gospodarczą?

Pandemia i niepewna sytuacja na rynku pracy sprawiły, że w ostatnim czasie coraz więcej osób zaczęło myśleć o samozatrudnieniu. Dla początkujących przedsiębiorców najprostszą formą prowadzenia firmy jest jednoosobowa działalność gospodarcza, a do tego jej rejestracja jest całkowicie darmowa. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia