Placówka bankowa Starowiślna 46, Kraków

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00

Wt.: 10:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Ryszard Jaszkowski

26.02.2024

Odpowiedź:

Ryszardzie, cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Pozdrawiam, Michał

avatar

Anna Kumor

22.02.2024

Odpowiedź:

23.02.2024

Anno, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Waldemar Gawron

21.02.2024

Pani Małgorzata Sadlos to wzorowy pracownik banku Credit Agricole Bank S.A na ul. Stsrowiślnej 46. Cechuje Ją: Precyzja, rzetelność, uprzejmość, kompetencja, pełne zaangażowanie oraz Urok osobisty. Nie pierwszy raz pomogła mi w sposób niezwykły i skuteczny. Z wyrazami szacunku : Waldemar Gawron.

Odpowiedź:

Waldemarze, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny😊 Twój doradca - Pani Małgorzata, na pewno ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje bezpieczne i wygodne bankowanie❤️ Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Zbigniew K

16.02.2024

Sama placówka ma bardzo przyjazną atmosferę, ale jednocześnie obsługa jest bardzo profesjonalna! W szczególności cenię sobie współpracę z Panią Małgorzatą Sadłos ze wzgledu na jej profesjonalizm i wysoki poziom kultury osobistej i dlatego chętnie tu przychodzę i korzystam z usług Państwa banku w tej konkretnej placówce. Do zobaczenia!

avatar

basia radon

14.02.2024

Polecam od lat korzystam z obsługi u pani Agnieszki Ogiegło

Odpowiedź:

Barbaro, dziękujemy za Twoje zaufanie! Bardzo się cieszymy, że jesteś zadowolona ze swojego banku. Zuzanna

avatar

Robert Sroczyn

12.02.2024

Kontakt banku z klientem tylko do czasu pozyskania klienta!! Po pozyskaniu klienta ZERO kontaktu, brak odpowiedzi, brak oddzwaniania, brak odpisania na sms !!! Zapominają o funkcji przekierowania połączenia na innego pracownika!!! Podobno to najlepszy oddział banku , więc nie !! A jeżeli to najlepszy to współczuję klientom innych oddziałów!!!

avatar

Wiolka Jot

02.02.2024

Miło i sympatycznie, luźna atmosfera, sprawa załatwiona od ręki polecam

Odpowiedź:

15.02.2024

Wioletto, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Michał

avatar

Robert S

02.02.2024

Mają w nosie kontakt z już pozyskanym klientem !!!

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia