Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
114 opinie
Opinie naszych klientów
Bardzo dziękuję za przemiła i bardzo sprawną obsługe panu.który mnie obsługiwał.
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana
Załatwiłem sprawę dołączenia do mojego konta na zasadach współwłasności mją żonę.Nie wdając się w szczegóły spotkałem się z z osobami obdarzonymi dużą wiedzą i sympatycznym podejściem do klienta.
Henryku, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny😊! Cieszymy się, że udało Ci się załatwić wszystko pomyślnie. Czy wiesz ze nasza ekokarta rozkłada się szybciej niż plastik, dzięki czemu będąc naszym klientem przyczyniasz się do ochrony środowiska? Więcej informacji znajdziesz na stronie Mniej Plastiku. Klaudia
Bardzo miła pani Dominika Dunst fachowiec swojej pracy. Bardzo dziękuję za pomoc w otwarcie konta firmowego
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Pani Dominika na pewno doceni Twoją opinię. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana
Dziękuję za miłą obsługę pani Marcie Domańskiej. Pomogła mi w założeniu ponownie aplikacji. Pani bardzo przyjemna i uśmiechnięta.
Miło nam słyszeć, że Marta sprostała Twoim oczekiwaniom. Dziękujemy za wysoką ocenę. Tatiana
Super,wszystko sprawnie i miło.Dziękuję.
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Michał
Dzisiejsza wizyta w Oddziale. Przez 15 min nikt nie nawiązał ze mną nawet kontaktu wzrokowego, w oddziale 2 klientów. Jedna Z Pań na głoś śmieszkuje przez telefon, kolejne dwie osoby obsługują jednego klienta. Zainteresowania brak
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Dyrektor placówki przekazała nam informację, że już się z Panem skontaktowała i wyjaśniła całą sytuacją oraz zaproponowała rozwiązanie. Pozdrawiam, Monika
Szybka, sprawna, fachowa i kulturalna obsługa!!!
Dzięki Twojej opinii możemy jeszcze lepiej świadczyć nasze usługi. Monika