Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
211 opinii
Opinie naszych klientów
Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę oraz zaufanie❤️ Cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Jestem zadowolony z obslugi
Mirosławie, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny🤩 Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Odwiedziłem placówkę dwukrotnie: pierwsza, aby poprosić o pieniądze z rachunku walutowego, a druga, aby zamknąć konto w walucie obcej i złotówkach. Za pierwszym razem wszystko było super, jednak za drugim razem przy zamykaniu konta nie pomogono mi w pełnym zakresie. Ponieważ brak zadłużenia i salda środków na rachunku złotowym jest warunkiem koniecznym zamknięcia rachunku, chciałem poznać dokładną kwotę środków pozostałych na rachunku (niestety aplikacja u mnie nie zadziałała) i przelać saldo na inne konto. Nikt mi w tym nie pomógł, chociaż na infolinii powiedziano mi, że należy to zaproponować. Zamiast tego powiedziano mi po prostu, że muszę wydać te środki na zakupy w sklepie
Dziękujemy za Twoją ocenę. Z chęcią dowiemy się, co wpłynęło na odjęcie dwóch gwiazdek. Joanna
Super obsluga
Krystyno, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny😊 Cieszymy się, że jesteś zadowolona z naszej obsługi! Zachęcamy do skorzystania z naszych usług w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Dziękujemy za komplet gwiazdek⭐ Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli👑Zajrzyj do aplikacji CA24 Mobile, gdzie czekają na Ciebie rabaty w Twoich ulubionych sklepach. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Iryno, dziękujemy Ci za pozostawienie kompletu gwiazdek⭐!! Polecamy się i jesteśmy dla Ciebie w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam, Klaudia
To w jakich sposób zostałam potraktowana w placówce jest nie do przyjęcia. Czekałam na załatwienie wypłaty, której nie mogę dokonać sama, prawie godzinę czasu, tylko dlatego bo reszta Doradców zajmuje sie innymi sprawami. Wiadomo tacy Klienci są niewygodni i widać to na pierwszy rzut oka. Przychodzę do placówki wtedy kiedy muszę, staram się resztę spraw robić przez internet. Nikogo w kolejce nie było, więc moje ponowne pytanie dlaczego tyle czekałam ?Zróbcie coś z tym. Oprócz klientów zainteresowanych oferta, są też tacy którzy potrzebują załatwić swoje sprawy. Miejcie też do nich szacunek.
Gosiu, bardzo przepraszamy. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Joanna