Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

Dzień dobry,
będziemy pracować nad systemami informatycznymi w nocy z soboty na niedzielę 19/20 lipca od północy do 7:00 rano.

W tym czasie nie będą dostępne

  • serwisy CA24 (eBank, mobilny, Strefa Biznesu, tekstowy),
  • automatyczny serwis telefoniczny IVR,
  • płatności internetowe Przelew Online,
  • BLIK.

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

W kolejny weekend, a dokładnie w sobotę 26.07, od godz. 5:00 rano do 13:00 nie będzie dostępny kantor w aplikacji oraz CA24 eBank.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

Oferta banku