[Aktualizacja 21.09.2025 g. 09:40]
Można już bez przeszkód płacić kodem BLIK.
***
[Aktualizacja 21.09.2025 g. 07:20]
Nasze systemy są już dostępne. U klientów, którzy nie korzystają z opcji widocznego salda przed zalogowaniem dla usługi BLIK, występują jeszcze przejściowe utrudnienia z płatnościami z kodem BLIK. Żeby z nich korzystać, trzeba włączyć opcję pokazywania salda => Ustawienia -> w sekcji BLIK opcja Ustawienia -> Pokazuj, ile mam na koncie. Damy znać, jak tylko naprawimy ten błąd. Przepraszamy za utrudnienia.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (20/21.09), od 00:00 do 7:00 nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Strefa Biznesu
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.


