Dzień dobry,
będziemy pracować nad systemami informatycznymi w nocy z soboty na niedzielę 19/20 lipca od północy do 7:00 rano.
W tym czasie nie będą dostępne
- serwisy CA24 (eBank, mobilny, Strefa Biznesu, tekstowy),
- automatyczny serwis telefoniczny IVR,
- płatności internetowe Przelew Online,
- BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
W kolejny weekend, a dokładnie w sobotę 26.07, od godz. 5:00 rano do 13:00 nie będzie dostępny kantor w aplikacji oraz CA24 eBank.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.