Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja 21.09.2025 g. 09:40]

Można już bez przeszkód płacić kodem BLIK.

***

[Aktualizacja 21.09.2025 g. 07:20]

Nasze systemy są już dostępne. U klientów, którzy nie korzystają z opcji widocznego salda przed zalogowaniem dla usługi BLIK, występują jeszcze przejściowe utrudnienia z płatnościami z kodem BLIK. Żeby z nich korzystać, trzeba włączyć opcję pokazywania salda => Ustawienia -> w sekcji BLIK opcja Ustawienia -> Pokazuj, ile mam na koncie. Damy znać, jak tylko naprawimy ten błąd. Przepraszamy za utrudnienia.

***

Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (20/21.09), od 00:00 do 7:00 nie będą dostępne:

  • aplikacja mobilna,
  • CA24 eBank,
  • Strefa Biznesu
  • Przelew Online oraz BLIK.

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

Oferta banku