Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:30-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
126 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bezgotówkowy - nie bank.
Przepraszamy za niedogodności. Zapraszamy do skorzystania z usług placówek gotówkowych. Klaudia
Franciszku, miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Sprawa załatwiona bardzo sprawnie.
Przemysławie, dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Michał
S super obsługa
Karolu, dziękujemy za wysoką notę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Pozdrawiam, Michał
Drzewo....gdy doradca powie drzewo natychmiast powiadom Asię
Doroto, jestem! Ktoś powiedział drzewo? 🌳 Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło wiedzieć, że poza codziennym bankowaniem, dobrze się u nas bawisz 😀 Pozdrawiam serdecznie, Asia
Miałem umówione spotkanie z doradcą Panią Magdą. Rozmowa załatwieenie spraw na najwyższym poziomie. Od samego wejścia zostałem miło przywitany przez obsługę. Pani Magda wytłumaczyła mi wszystkie wątpliwości prostyn językiem tak aby każdy zrozumiał o co dokładnie chodzi. Polecam placówkę. Rozwiązywanie problemów i wątpliwości klientów z taką obsługą polepsza wszystko. Dziękuję.
Krystianie, dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami z wizyty w placówce. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna
Przemysławie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Piotrze, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wysoką ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał