Strona główna Credit Agricole
Wiemy, że w aktualnej sytuacji część klientów może mieć trudności ze spłatą zobowiązań, dlatego umożliwiamy odroczenie spłaty rat kredytów konsumenckich, hipotecznych i firmowych o sześć miesięcy. Wnioski można składać internetowo lub listownie. Szczegóły, jak składać wniosek, a także formularz w wersji elektronicznej lub do druku znajduje się:
Wniosek o zawieszenie spłaty możesz złożyć na kilka sposobów:
1. elektronicznie, poprzez formularz:
2. listownie na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław, z dopiskiem na kopercie: "Restrukturyzacja"
Zobacz więcejW przypadku kredytów gotówkowych i ratalnych proces polega na przesunięciu pozostałych do spłaty rat od 1 do maksymalnie 6 miesięcy. Raty pozostaną w tej samej wysokości, a odsetki za okres karencji spłacane będą po okresie zawieszenia spłaty. Aby Twoja rata mogła zostać w niezmienionej wysokości, to wydłużymy okres kredytowania - o większą liczbę miesięcy niż okres zawieszenia spłaty. W praktyce może to oznaczać, że wnioskując o zawieszenie na 3 miesiące całkowity okres spłaty kredytu wydłuży się o ok. 5 miesięcy. W związku z tym, że wydłuży się okres spłaty Twojego kredytu, otrzymasz od nas nowy harmonogram spłat.
W przypadku kredytów hipotecznych proces polega na zawieszeniu spłaty kapitałowej części raty na okres do 6 miesięcy. Pamiętaj, że wakacje kredytowe w tym przypadku oznaczają zawieszenie spłaty tylko części raty kapitałowej. Oznacza to, że nadal będziesz musiał spłacać co miesiąc odsetki oraz składki ubezpieczeniowe. W związku z tym, że wydłuży się okres spłaty Twojego kredytu, otrzymasz od nas nowy harmonogram spłat.
Zobacz więcejWniosek o restrukturyzację kredytu może złożyć każdy.
Propozycja zawieszenia rat do 6 miesięcy skierowana jest przede wszystkim do klientów, których dochody drastycznie spadły z powodu epidemii. A także do tych, którzy nie mają fizycznej możliwości dokonania wpłaty np. z powodu objęcia kwarantanną.
Osoby, które z innych względów chcą ubiegać się o restrukturyzację kredytu, powinny we wniosku podać powód oraz poprzeć go odpowiednią dokumentacją.
Zobacz więcejW przypadku kredytu gotówkowego, konsolidacyjnego oraz ratalnego - nie pobieramy opłaty za złożenie, rozpatrzenie wniosku czy przygotowanie aneksu do umowy.
W okresie karencji, czyli kiedy zawieszamy spłatę rat, nadal nic nie płacisz - ani części odsetkowej/ani kapitałowej raty.
Musisz jednak wiedzieć, że za czas zawieszenia spłaty, naliczymy odsetki od kapitału pozostającego jeszcze do spłaty. Zastosujemy oprocentowanie zgodne z warunkami Twojej umowy. Co ważne, wysokość Twojej raty nie zmieni się w znaczący sposób. Natomiast wydłuży się okres spłaty.
Nowy okres spłaty, wysokość raty zobaczysz w nowym harmonogramie spłaty, który otrzymasz waz z aneksem do umowy.
Zobacz więcejPodaj nam adres e-mail, wtedy odpowiedź otrzymasz drogą e-mailowa. Jeśli nie będziemy mieć Twojego adresu e-miał, odpowiedź wyślemy pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
Zobacz więcejOdpowiemy Ci, gdy tylko przeanalizujemy Twój wniosek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość - ze względu na dużą liczbę wniosków, które obecnie otrzymujemy, możemy na to potrzebować do 30 dni.
Zobacz więcejAby otrzymać odpowiedź na reklamację w wiadomości e-mail, należy podać swój adres e-mail przy składaniu reklamacji. Zarówno jeśli reklamację składa się przez formularz reklamacji na naszej stronie, jak u doradcy w placówce bankowej czy serwisie telefonicznym.
W ten sam sposób możemy Państwu przekazać odpowiedzi na inne zgłoszenia – prośby o wydanie zaświadczenia czy opinii.
Zapewniamy Państwu codzienną obsługę, jednocześnie dbając o naszych pracowników. Może zdarzyć się tak, że niektóre placówki będą przejściowo pracować w innych godzinach lub będą zamknięte. Prosimy o wyrozumiałość. Godziny pracy każdej placówki znajdą Państwo na jej drzwiach, a także na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejJesteśmy w placówkach, by pomagać. Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa – klientów oraz pracowników zmieniliśmy organizację pracy w placówce.
W Credit Agricole możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu za pomocą specjalnej aplikacji CA24 Otwórz Konto. Konto otworzysz w kilku prostych krokach:
Jeśli nie znasz lub nie pamiętasz Twojego identyfikatora lub aliasu, możesz:
Jeśli nie pamiętasz Twojego hasła do serwisu CA24 eBank, możesz odzyskać go na stronie logowania do bankowości internetowej.
Zobacz więcejŻeby korzystać z serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile potrzebujesz aktywnych dostępów. Przyjdź do naszej dowolnej placówki, doradca przekaże Ci dostępy i pomoże w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejSaldo rachunku możesz sprawdzić zarówno w serwisie internetowym jak i w aplikacji mobilnej.
W serwisie CA24 eBank saldo rachunku zobaczysz od razu po zalogowaniu na ekranie startowym lub w sekcji Moje finanse.
W aplikacji CA24 Mobile saldo rachunku znajdziesz na zakładce akordeonu. Możesz ustawić szybki pogląd wybranych przez Ciebie produktów na akordeonie w Ustawieniach (zobacz jak). Dodatkowo w aplikacji możesz sprawdzić stan konta przed zalogowaniem (zobacz jak). Możesz ustawić podgląd 3 produktów i wybrać, czy chcesz, żeby wyświetlała Ci się kwota, jaką masz na koncie czy procent z kwoty, którą wybierzesz jako 100%.
Zobacz więcejW większości przypadków, możesz odblokować dostęp przez serwis CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile (instrukcje poniżej). Po trzykrotnym wpisaniu błędnych danych, nakładamy blokadę twardą. Robimy to wtedy, gdy miałeś/miałaś blokadę miękką, odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji musisz odwiedzić naszą placówkę.
Zobacz, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank w aplikacji CA24 Mobile »
Możesz również odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank korzystając z opcji Pomoc w logowaniu:
Treść SMS:
Zmiana hasla do CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
Aby otrzymać odpowiedź na reklamację w wiadomości e-mail, należy podać swój adres e-mail przy składaniu reklamacji. Zarówno jeśli reklamację składa się przez formularz reklamacji na naszej stronie, jak u doradcy w placówce bankowej czy serwisie telefonicznym.
W ten sam sposób możemy Państwu przekazać odpowiedzi na inne zgłoszenia – prośby o wydanie zaświadczenia czy opinii.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.