Epidemia koronawirusa - odpowiedzi na najczęstsze pytania

Czy zwiększyliście limit transakcji bez PIN-u do płatności zbliżeniowych?

Tak, nasi klienci mogą płacić zbliżeniowo bez PIN-u do 100 zł. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ. Przypominamy także, że nasi klienci, którzy na swoich kartach wyłączyli możliwość zbliżeniowych płatności, a chcą ją przywrócić, mogą to zrobić telefonicznie pod numerem 19 019.

Zobacz więcej

Jak bezpiecznie bankować w tej sytuacji?

Obecnie najbezpieczniejsze dla nas wszystkich jest bankowanie z domu. Przez bankowość internetową i aplikację mobilną mogą Państwo załatwić większość codziennych spraw: przelewy, opłacanie rachunków, zarządzanie lokatami. Zachęcamy również do płatności kartą lub telefonem.

Więcej informacji na temat bezpiecznego bankowania znajdziesz TUTAJ.

Zobacz więcej

Czy mogę odroczyć spłatę kredytu?

Wiemy, że w aktualnej sytuacji część klientów może mieć trudności ze spłatą zobowiązań, dlatego umożliwiamy odroczenie spłaty rat kredytów konsumenckich, hipotecznych i firmowych o sześć miesięcy. Wnioski można składać internetowo lub listownie. Szczegóły, jak składać wniosek, a także formularze w wersji elektronicznej lub do druku znajdują się:

  • dla klientów indywidualnych – TUTAJ;
  • dla klientów SME/AGRO – TUTAJ.
Zobacz więcej

Czy w placówkach zastosowano środki bezpieczeństwa?

Jesteśmy w placówkach, by pomagać. Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa – klientów oraz pracowników zmieniliśmy organizację pracy w placówce.

  • w placówce jednorazowo może przebywać maksymalnie 5 klientów
  • będziemy prosić pozostałe osoby o poczekanie przed placówką na swoją kolej
  • odległość miedzy osobami powinna wynosić przynajmniej 2 metry
  • na drzwiach placówek wywieszamy numery telefonów do doradców, by móc rozmawiać przez telefon, zamiast wchodzić do placówki
  • doradca może odmówić obsługi osobie z widocznymi objawami choroby. Liczymy na zrozumienie
Zobacz więcej

Jak mogę otworzyć konto bez wychodzenia z domu?

W Credit Agricole możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu za pomocą specjalnej aplikacji CA24 Otwórz Konto. Konto otworzysz w kilku prostych krokach:

  1. Przygotuj swój dowód osobisty.
  2. Zainstaluj aplikację CA24 Otwórz Konto - znajdziesz ją w sklepie z aplikacjami Google Play lub App Store.
  3. Uruchom pobraną aplikację.
  4. Postępuj zgodnie z komunikatami, które będą się pojawiać na ekranie Twojego smartfona. Zobacz krótki film instruktażowy.
  5. Podpisz umowę podając jednorazowy kod, który otrzymasz SMS-em.
  6. Umowę konta oraz inne dokumenty wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail. Na Twój adres korespondencyjny wyślemy kartę do konta.
Zobacz więcej

Czy placówki bankowe są otwarte?

Zapewniamy Państwu codzienną obsługę od 10:00 do 16:00, jednocześnie dbając o naszych pracowników. Może zdarzyć się tak, że niektóre placówki będą przejściowo pracować w innych godzinach lub będą zamknięte. Prosimy o wyrozumiałość. Godziny pracy każdej placówki znajdą Państwo na jej drzwiach, a także na naszej stronie internetowej.

Zobacz więcej

Nie pamiętam identyfikatora i hasła do logowania, co mam zrobić?

Jeśli nie pamiętasz identyfikatora i hasła, skontaktuj się z doradcą w placówce bankowej lub infolinii (19 019). Doradca poda identyfikator, a jednorazowe hasło wyśle SMS-em. Należy je zmienić podczas pierwszego logowania.

Zobacz więcej

Nigdy wcześniej nie korzystałem z bankowość internetowej i mobilnej, jak aktywować dostępy?

Skontaktuj się z doradcą w placówce bankowej, podczas jednej wizyty nadane zostaną zdalne dostępy do konta.

Zobacz więcej

Jak mogę sprawdzić saldo rachunku?

W serwisie internetowym saldo rachunku widoczne jest od razu po zalogowaniu, na ekranie startowym lub w sekcji „Moje finanse”.

W aplikacji mobilnej saldo rachunku widoczne jest po zalogowaniu => „Dostępne środki” przy każdym z rachunków. Dodatkowo w aplikacji możesz sprawdzić saldo jeszcze przed zalogowaniem się. Przesuń ekran z góry do dołu, a potem u góry ekranu zobaczysz „sprawdź dostępne środki”. Aby uruchomić tę opcję, wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej, rozwinąć menu w lewym górnym rogu na ekranie. A następnie należy wybrać symbol „zębatego kółka” w górnym prawym rogu na ekranie i przycisk „saldo przed zalogowaniem”. Potem trzeba przesunąć suwak aktywacji usługi oraz wybrać sposób prezentacji salda – kwotowo lub procentowo to ostatnie kroki, całość wystarczy już tylko zatwierdzić PIN-em mobilnym.

Zobacz więcej

Jak odblokować ostęp do serwisu internetowego lub mobilnego?

Aby odblokować dostęp do serwisów, prosimy o zadzwonienie do nas: 19 019, będziesz potrzebował 6-cyfrowego telekodu. Dostęp do serwisów odblokujesz również w placówce bankowej.

Zobacz więcej

Czy odpowiedź na reklamację mogę dostać w wiadomości e-mail, zamiast pocztą?

Aby otrzymać odpowiedź na reklamację w wiadomości e-mail, należy podać swój adres e-mail przy składaniu reklamacji. Zarówno jeśli reklamację składa się przez formularz reklamacji na naszej stronie, jak u doradcy w placówce bankowej czy serwisie telefonicznym.
W ten sam sposób możemy Państwu przekazać odpowiedzi na inne zgłoszenia – prośby o wydanie zaświadczenia czy opinii.

Zobacz więcej

Jak dowiem się o decyzji o restrukturyzacji kredytu?

Podaj nam adres e-mail, wtedy odpowiedź otrzymasz drogą e-mailowa. Jeśli nie będziemy mieć Twojego adresu e-miał, odpowiedź wyślemy pocztą tradycyjną lub elektroniczną.

Zobacz więcej

Ile czasu będę czekać na decyzję o restrukturyzacji kredytu?

Odpowiemy Ci, gdy tylko przeanalizujemy Twój wniosek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość – ze względu na dużą liczbę wniosków, które obecnie otrzymujemy, możemy na to potrzebować do kilkunastu dni.

Zobacz więcej

Czy odroczenie spłaty wiąże się z opłatami?

W przypadku kredytu gotówkowego, konsolidacyjnego oraz ratalnego - nie pobieramy opłaty za złożenie, rozpatrzenie wniosku czy przygotowanie aneksu do umowy.

W okresie karencji, czyli kiedy zawieszamy spłatę rat, nadal nic nie płacisz - ani części odsetkowej/ani kapitałowej raty.

Musisz jednak wiedzieć, że za czas zawieszenia spłaty, naliczymy odsetki od kapitału pozostającego jeszcze do spłaty. Zastosujemy oprocentowanie zgodne z warunkami Twojej umowy. Co ważne, wysokość Twojej raty nie zmieni się w znaczący sposób. Natomiast wydłuży się okres spłaty.

Nowy okres spłaty, wysokość raty zobaczysz w nowym harmonogramie spłaty, który otrzymasz waz z aneksem do umowy.

Zobacz więcej

Jak mogę złożyć wniosek o restrukturyzację kredytu?

Wniosek o zawieszenie spłaty możesz złożyć na kilka sposobów:

1. elektronicznie, poprzez formularz:

  • kredyt gotówkowy, konsolidacyjny, ratalny, karta kredytowa TUTAJ
  • kredyt hipoteczny TUTAJ

2. listownie na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław, z dopiskiem na kopercie: "Restrukturyzacja"

Zobacz więcej

Na czym polega proces restrukturyzacji kredytu?

W przypadku kredytów gotówkowych i ratalnych proces polega na przesunięciu rat o maksymalnie 6 miesięcy. Raty pozostaną w tej samej wysokości lub zostaną doliczone odsetki za okres karencji do pozostałych w harmonogramie rat (w zależności od indywidualnej sytuacji osoby wnioskującej).
W związku z tym, że wydłuży się okres spłaty twojego kredytu, otrzymasz od nas nowy harmonogram spłat.

W przypadku kredytów hipotecznych proces polega na zawieszeniu spłaty kapitałowej części raty na okres do 6 miesięcy. Pamiętaj, że wakacje kredytowe w tym przypadku oznaczają zawieszenie spłaty tylko części raty kapitałowej. Oznacza to, że nadal będziesz musiał spłacać co miesiąc odsetki oraz składki ubezpieczeniowe. W związku z tym, że wydłuży się okres spłaty twojego kredytu, otrzymasz od nas nowy harmonogram spłat.

Zobacz więcej

Kto może złożyć wniosek o restrukturyzację kredytu?

Wniosek o restrukturyzację kredytu może złożyć każdy.

Propozycja zawieszenia rat do 6 miesięcy skierowana jest przede wszystkim do klientów, których dochody drastycznie spadły z powodu epidemii. A także do tych, którzy nie mają fizycznej możliwości dokonania wpłaty np. z powodu objęcia kwarantanną.

Osoby, które z innych względów chcą ubiegać się o restrukturyzację kredytu, powinny we wniosku podać powód oraz poprzeć go odpowiednią dokumentacją.

Zobacz więcej
Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www