Restrukturyzacja zadłużenia (Koronawirus)

Jeśli z powodu epidemii koronawirusa masz trudności ze spłatą swojego kredytu, zgłoś się do nas, żeby odłożyć spłatę na później. Przeczytaj szczegóły poniżej i dowiedz się jak to zrobić.

Pamiętaj, że:

  1. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. We wniosku napisz, w jaki sposób epidemia wpłynęła na zmniejszenie Twojego dochodu.
  2. Możesz zawiesić spłatę o maksymalnie 6 m-cy.
  3. Za zawieszenie spłaty nie pobieramy dodatkowej opłaty. Musisz jednak wiedzieć, że za czas zawieszenia spłaty, naliczymy odsetki od kapitału pozostającego jeszcze do spłaty. Zastosujemy oprocentowanie zgodne z warunkami Twojej umowy. Co ważne, wysokość Twojej raty nie zmieni się w znaczący sposób. Natomiast wydłuży się okres spłaty. Zawieszenie spłaty może spowodować, że okres ubezpieczenia kredytu będzie krótszy niż okres całkowitej spłaty kredytu. Zobacz przykład.
  4. W trosce o Twoje bezpieczeństwo finansowe, kiedy korzystasz z zawieszenia spłaty, może być nam trudniej przyznać Ci nowy kredyt. Będziemy brać pod uwagę to, że zgłosiłeś nam trudności finansowe.
  5. Wyślemy Ci pocztą zwykłą lub elektroniczną aneks do umowy i poprosimy o jego odesłanie.

A jeśli chcesz zawiesić spłatę raty kredytu hipotecznego, to dodatkowo musisz wiedzieć, że:

  1. Wakacje kredytowe oznaczają zawieszenie spłaty tylko części kapitałowej raty. Oznacza to, że nadal będziesz musiał spłacać co miesiąc odsetki oraz składki ubezpieczeniowe.
  2. Zawieszone części rat powiększą raty, które będziesz spłacał już w normalnym trybie.
  3. Złóż wniosek nie później niż 5 dni roboczych przed terminem spłaty raty - jeśli złożysz później, zawiesimy spłatę raty za kolejny miesiąc.
  4. Zawieszenie raty nie wymaga podpisywania aneksu do umowy.

Elektroniczne złożenie wniosku

  1. Wybierz odpowiedni wniosek – w zależności od produktu, dla którego chcesz zawiesić spłatę rat.
  2. Wypełnij wniosek, podając dane z dowodu i opisując, w jaki sposób epidemia przyczyniła się do zmniejszenia Twojego dochodu.

    Karta kredytowa, kredyt gotówkowy, konsolidacyjny czy ratalny

    Kredyt hipoteczny

  3. Odpowiemy Ci, gdy tylko przeanalizujemy Twój wniosek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość – ze względu na dużą liczbę wniosków, które obecnie otrzymujemy, możemy na to potrzebować do 30 dni.

Jeśli masz pytania dotyczące wniosku, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznym 71 354 94 44 (w przypadku wniosków związanych z kredytem hipotecznym 71 354 90 16). Nasi doradcy pomogą Ci wypełnić formularz.

Listowne złożenie wniosku

  1. Pobierz odpowiedni wniosek – w zależności od produktu, dla którego chcesz zawiesić spłatę rat.
  2. Wydrukuj go i wypełnij. Pamiętaj o podaniu danych z dowodu osobistego oraz opisz w jaki sposób epidemia przyczyniła się do zmniejszenia Twojego dochodu.
  3. Wyślij go do nas z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja”, pod adres:

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    ul. Legnicka 51-53
    54-203 Wrocław
    Z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja"

  4. Odpowiemy Ci, gdy tylko przeanalizujemy Twój wniosek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość – ze względu na dużą liczbę wniosków, które obecnie otrzymujemy, możemy na to potrzebować kilkanaście dni.

Twoje warunki zawieszenia spłaty

Jeśli otrzymałeś już od nas wiadomość SMS o przygotowanej dla Ciebie nowej ofercie spłaty rat, zapoznaj się z naszą propozycję.

Oświadczenie w sprawie treści aneksów o restrukturyzacje do umów kredytu/pożyczki zawartych w związku z epidemią COVID-19

Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na sytuację epidemiologiczną spowodowaną Covid-19 wprowadziliśmy możliwość zawieszenia spłaty rat kredytu/pożyczki.

W aneksach do umów kredytu/pożyczki sporządzonych do 15 maja 2020 r. włącznie, które wskazują warunki spłaty w wydłużonym okresie kredytowania, zamieściliśmy postanowienia, w których podajemy całkowitą kwotę udzielonego kredytu/pożyczki pozostałą do spłaty oraz całkowitą kwotę do zapłaty. Naszym celem było przedstawienie kompleksowej informacji o parametrach i warunkach kredytu/pożyczki na dzień sporządzenia aneksu.

Postanowienia te nie wiążą klientów i nie będą oceniane przez bank jako uznanie salda zadłużenia wynikającego z umowy kredytowej.

Z wyrazami szacunku
Bank Credit Agricole

***

Masz problemy ze spłatą kredytu niezwiązane z epidemią? Kliknij TUTAJ.

Zobacz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania klientów dot. zawieszenia spłat

Zależy nam, aby w aktualnej sytuacji mieli Państwo jak najlepszy dostęp do ważnych dla Państwa informacji. Zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które klienci zadają nam najczęściej w ostatnich dniach. Prosimy o zapoznanie się z nimi, zanim będą Państwo dzwonić na naszą infolinię. Dzięki temu będziemy mogli pomóc klientom, którzy kontaktują się z nami w innych sprawach.

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www