Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Wiemy, że w aktualnej sytuacji część klientów może mieć trudności ze spłatą zobowiązań, dlatego umożliwiamy odroczenie spłaty rat kredytów konsumenckich, hipotecznych i firmowych o sześć miesięcy. Wnioski można składać internetowo lub listownie. Szczegóły, jak składać wniosek, a także formularz w wersji elektronicznej lub do druku znajduje się:
Aby otrzymać odpowiedź na reklamację w wiadomości e-mail, należy podać swój adres e-mail przy składaniu reklamacji. Zarówno jeśli reklamację składa się przez formularz reklamacji na naszej stronie, jak u doradcy w placówce bankowej czy serwisie telefonicznym.
W ten sam sposób możemy Państwu przekazać odpowiedzi na inne zgłoszenia – prośby o wydanie zaświadczenia czy opinii.
Zapewniamy Państwu codzienną obsługę, jednocześnie dbając o naszych pracowników. Może zdarzyć się tak, że niektóre placówki będą przejściowo pracować w innych godzinach lub będą zamknięte. Prosimy o wyrozumiałość. Godziny pracy każdej placówki znajdą Państwo na jej drzwiach, a także na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejJesteśmy w placówkach, by pomagać. Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa – klientów oraz pracowników zmieniliśmy organizację pracy w placówce.
W przypadku kredytu gotówkowego, konsolidacyjnego oraz ratalnego - nie pobieramy opłaty za złożenie, rozpatrzenie wniosku czy przygotowanie aneksu do umowy.
W okresie karencji, czyli kiedy zawieszamy spłatę rat, nadal nic nie płacisz - ani części odsetkowej/ani kapitałowej raty.
Musisz jednak wiedzieć, że za czas zawieszenia spłaty, naliczymy odsetki od kapitału pozostającego jeszcze do spłaty. Zastosujemy oprocentowanie zgodne z warunkami Twojej umowy. Co ważne, wysokość Twojej raty nie zmieni się w znaczący sposób. Natomiast wydłuży się okres spłaty.
Nowy okres spłaty, wysokość raty zobaczysz w nowym harmonogramie spłaty, który otrzymasz waz z aneksem do umowy.
Zobacz więcejTak, nasi klienci mogą płacić zbliżeniowo bez PIN-u do 100 zł. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ. Przypominamy także, że nasi klienci, którzy na swoich kartach wyłączyli możliwość zbliżeniowych płatności, a chcą ją przywrócić, mogą to zrobić telefonicznie pod numerem 19 019.
Zobacz więcejOdpowiemy Ci, gdy tylko przeanalizujemy Twój wniosek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość - ze względu na dużą liczbę wniosków, które obecnie otrzymujemy, możemy na to potrzebować do 30 dni.
Zobacz więcejObecnie najbezpieczniejsze dla nas wszystkich jest bankowanie z domu. Przez bankowość internetową i aplikację mobilną mogą Państwo załatwić większość codziennych spraw: przelewy, opłacanie rachunków, zarządzanie lokatami. Zachęcamy również do płatności kartą lub telefonem.
Więcej informacji na temat bezpiecznego bankowania znajdziesz TUTAJ.
Zobacz więcejPodaj nam adres e-mail, wtedy odpowiedź otrzymasz drogą e-mailowa. Jeśli nie będziemy mieć Twojego adresu e-miał, odpowiedź wyślemy pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
Zobacz więcejW Credit Agricole możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu za pomocą specjalnej aplikacji CA24 Otwórz Konto. Konto otworzysz w kilku prostych krokach:
Wniosek o zawieszenie spłaty możesz złożyć na kilka sposobów:
1. elektronicznie, poprzez formularz:
2. listownie na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław, z dopiskiem na kopercie: "Restrukturyzacja"
Zobacz więcejWniosek o restrukturyzację kredytu może złożyć każdy.
Propozycja zawieszenia rat do 6 miesięcy skierowana jest przede wszystkim do klientów, których dochody drastycznie spadły z powodu epidemii. A także do tych, którzy nie mają fizycznej możliwości dokonania wpłaty np. z powodu objęcia kwarantanną.
Osoby, które z innych względów chcą ubiegać się o restrukturyzację kredytu, powinny we wniosku podać powód oraz poprzeć go odpowiednią dokumentacją.
Zobacz więcejW przypadku kredytów gotówkowych i ratalnych proces polega na przesunięciu pozostałych do spłaty rat od 1 do maksymalnie 6 miesięcy. Raty pozostaną w tej samej wysokości, a odsetki za okres karencji spłacane będą po okresie zawieszenia spłaty. Aby Twoja rata mogła zostać w niezmienionej wysokości, to wydłużymy okres kredytowania - o większą liczbę miesięcy niż okres zawieszenia spłaty. W praktyce może to oznaczać, że wnioskując o zawieszenie na 3 miesiące całkowity okres spłaty kredytu wydłuży się o ok. 5 miesięcy. W związku z tym, że wydłuży się okres spłaty Twojego kredytu, otrzymasz od nas nowy harmonogram spłat.
W przypadku kredytów hipotecznych proces polega na zawieszeniu spłaty kapitałowej części raty na okres do 6 miesięcy. Pamiętaj, że wakacje kredytowe w tym przypadku oznaczają zawieszenie spłaty tylko części raty kapitałowej. Oznacza to, że nadal będziesz musiał spłacać co miesiąc odsetki oraz składki ubezpieczeniowe. W związku z tym, że wydłuży się okres spłaty Twojego kredytu, otrzymasz od nas nowy harmonogram spłat.
Zobacz więcejKoszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.