Placówka bankowa Rzgowska 196 A, Łódź

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-18:00

Śr.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Aleksandra Derlatka

01.10.2021

20 minut odbierałam kartę do bankomatu. Nikt nie umiał tego zrobić w nowym systemie. Proponuję zainwestować w szkolenia personelu.

Odpowiedź:

08.10.2021

Aleksandro, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapewniamy, że wszyscy pracownicy przechodzą odpowiednie szkolenia. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu podania szczegółowych informacji. Joanna

avatar

Marzena Malesza

01.04.2021

Dzien dobry mam pytanie czy na rzygowskiej w odziale credit acricole wyplace gotowke euro ???

Odpowiedź:

02.04.2021

Marzeno, informuję, że w naszej placówce można wypłacić kwotę do 2 000 EUR bez wcześniejszego zamówienia. Czy jesteś niezadowolona z wizyty w naszym oddziale (1 gwiazdka?). Napisz proszę, edytując opinię lub na Facebooku w wiadomości prywatnej. Michał

avatar

Hans Jans

14.03.2021

Miła i sprawna obsługa w banku.

Odpowiedź:

15.03.2021

Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii po ostatniej wizycie w naszej placówce bankowej. Cieszę, się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. Polecamy się na przyszłość. Michał

avatar

Leszek Pawlak

05.11.2019

Odpowiedź:

08.12.2019

Leszku, dziękuję za Twoją opinię!

avatar

Bartłomiej Mastalerz

24.09.2019

Odpowiedź:

12.12.2019

Bartłomieju, bardzo mnie cieszy, że jesteś zadowolony z ostatniej wizyty w naszym oddziale. Zapraszamy ponownie! Michał

avatar

Artur Kleczko

01.04.2019

Odpowiedź:

12.12.2019

Arturze, cieszę się, że jesteś zadowolony z ostatniej wizyty u nas. Zapraszamy ponownie! Michał

avatar

Piotr Majak

22.02.2019

Jakaś masakra, jedna osoba obsługująca, trzech oczekujących i pracownica obsługuje w pierwszej kolejności swoich znajomych, pomimo że przyszli później. Od kwadransa czekamy na osobę która może dokonać wypłaty w Euro.

Odpowiedź:

20.12.2019

Piotrze, dziękuję za opinię. Bardzo przepraszam za niedogodności wynikające z długiego czasu oczekiwania. Szymon

avatar

Monika Kaczmarek

10.03.2018

Czekałam w kolejce 50 min do załatwienia sprawy. Rozumie, że nie można się w niektórych sytuacjach rozdwoić ale jeden Pan obsługiwał stanowisko kasowe i kredytowe a Pani załatwiła nie istniejącego klienta. Podejście do klienta żadne. A kolejka rosła rosła. ....

Odpowiedź:

27.12.2019

Moniko, przepraszam za niedogodności związane z długim czasem oczekiwania. Przekazałem Twoją uwagę do odpowiedniej jednostki. Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia