Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 10:00-17:00
Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.1
131 opinii
Opinie naszych klientów
Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana
Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Super obsługa od pani Marty Jabłońskiej
Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie 😊 Michał
Polecam bardzo Panią Martę Jabłońską za profesjonalną obsługę. Pani Marta jest osobą kompetentną, miłą, cierpliwą. Potrafi również wyjaśnić rzecz w przystępny sposób.
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Polecamy się! Michał
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana
Bardzo długie czekanie do kasy , bardzo wolno załatwiani klienci . Ja straciłam w banku ok 2 godzin. W czasie jak byłam obsługiwana pani załatwiła 3 telefony. Będę unikać tej placówki . Przyzwyczajona do fantastycznej obsługi przez aplikację i on line - a tu pełne rozczarowanie.
Przykro mi, że miałaś takie doświadczenia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Nasi doradcy obsługują zarówno klientów odwiedzających placówkę, jak i kontaktujących się telefonicznie. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców poprzez aplikację CA24 Mobile lub przez naszą stronę www. Tatiana
Bardzo źle oceniam wizytę w placówce Waszego banku. Moja wizja zaczyna się od samoobsługi osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim biorę podest i ustawiam sam przed schodami tak jest prawie co miesiąc. Brak kultury i profesnizmu zwłaszcza że strony menadżera tej placówki który na moje zapytanie odnośnie osób ze znaczym orzeczeniem o niepełnosprawności o regulamin placówki zagroził natychmiastowym wypowiedzeniem rachunku w waszym banku według tego pana nikt nie może mieć własnego zdania i wyrażania opini.Chcę podkreślić iż nie jestem klientem tego banku lecz opiekuje się osobą która jest nią. W mojej opinii jest to zastraszanie i zmuszanie do określonego zachowania art 190 k.k. oraz art 191 k.k. Rozwarzam złożenie pisma do prokuratury w imieniu osoby niepełnosprawnej poruszającej na wózku inwalidzkim, oby ta opinia przyniosła skutek ponieważ na samej stronie brak możliwości złożenia skargi jeśli się nie jest klientem tylko osobą opiekującą się waszym klientem
Przykro nam, że wizyty nie spełniła Pana oczekiwań. Chcemy podkreślić, że nasi doradcy zawsze kierują się empatią wobec osób z niepełnosprawnościami. Regulamin placówki, o który Pan pytał, dotyczy obsługi poza kolejnością i jest dokumentem wewnętrznym, dlatego nie mógł zostać Panu udostępniony. Podczas wszystkich wizyt podest był ustawiany przez dyrektora placówki, jednak otrzymał on informację, że Pan chciałby ustawić go samodzielnie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi odpowiadały potrzebom naszych klientów i przepraszamy, jeśli poczuł się Pan źle obsłużony. Tatiana
Pani Monika Deląg .profesjonalnie przedstawiła ofertę banku, szybko w miły sposób przeprowadziła formalności dokumentów. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i będę polecał znajomym ten oddział banku. Z poważaniem.Zbigniew Błaszczyk
Zbigniewie, dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Tatiana
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.