Placówka bankowa Piotrkowska 294, Łódź

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Elzbieta Xyz

28.11.2025

Odpowiedź:

01.12.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

Rafał Kossakowski

22.11.2025

Odpowiedź:

23.11.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Michał

Pavlo Vasyliev

06.11.2025

Super obsługa od pani Marty Jabłońskiej

Odpowiedź:

06.11.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie 😊 Michał

Małgorzata

17.10.2025

Polecam bardzo Panią Martę Jabłońską za profesjonalną obsługę. Pani Marta jest osobą kompetentną, miłą, cierpliwą. Potrafi również wyjaśnić rzecz w przystępny sposób.

Odpowiedź:

20.10.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Polecamy się! Michał

Krystyna Gwizdalska

02.10.2025

Odpowiedź:

06.10.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

Danuta Grzymska

30.09.2025

Bardzo długie czekanie do kasy , bardzo wolno załatwiani klienci . Ja straciłam w banku ok 2 godzin. W czasie jak byłam obsługiwana pani załatwiła 3 telefony. Będę unikać tej placówki . Przyzwyczajona do fantastycznej obsługi przez aplikację i on line - a tu pełne rozczarowanie.

Odpowiedź:

11.11.2025

Przykro mi, że miałaś takie doświadczenia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Nasi doradcy obsługują zarówno klientów odwiedzających placówkę, jak i kontaktujących się telefonicznie. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców poprzez aplikację CA24 Mobile lub przez naszą stronę www. Tatiana

Zbigniew Gwizdalski

20.09.2025

Bardzo źle oceniam wizytę w placówce Waszego banku. Moja wizja zaczyna się od samoobsługi osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim biorę podest i ustawiam sam przed schodami tak jest prawie co miesiąc. Brak kultury i profesnizmu zwłaszcza że strony menadżera tej placówki który na moje zapytanie odnośnie osób ze znaczym orzeczeniem o niepełnosprawności o regulamin placówki zagroził natychmiastowym wypowiedzeniem rachunku w waszym banku według tego pana nikt nie może mieć własnego zdania i wyrażania opini.Chcę podkreślić iż nie jestem klientem tego banku lecz opiekuje się osobą która jest nią. W mojej opinii jest to zastraszanie i zmuszanie do określonego zachowania art 190 k.k. oraz art 191 k.k. Rozwarzam złożenie pisma do prokuratury w imieniu osoby niepełnosprawnej poruszającej na wózku inwalidzkim, oby ta opinia przyniosła skutek ponieważ na samej stronie brak możliwości złożenia skargi jeśli się nie jest klientem tylko osobą opiekującą się waszym klientem

Odpowiedź:

11.11.2025

Przykro nam, że wizyty nie spełniła Pana oczekiwań. Chcemy podkreślić, że nasi doradcy zawsze kierują się empatią wobec osób z niepełnosprawnościami. Regulamin placówki, o który Pan pytał, dotyczy obsługi poza kolejnością i jest dokumentem wewnętrznym, dlatego nie mógł zostać Panu udostępniony. Podczas wszystkich wizyt podest był ustawiany przez dyrektora placówki, jednak otrzymał on informację, że Pan chciałby ustawić go samodzielnie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi odpowiadały potrzebom naszych klientów i przepraszamy, jeśli poczuł się Pan źle obsłużony. Tatiana

X Ursex

15.09.2025

Pani Monika Deląg .profesjonalnie przedstawiła ofertę banku, szybko w miły sposób przeprowadziła formalności dokumentów. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i będę polecał znajomym ten oddział banku. Z poważaniem.Zbigniew Błaszczyk

Odpowiedź:

16.09.2025

Zbigniewie, dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku