Placówka bankowa Słowackiego 3, Wieliczka

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Edyta Rajczyk

24.04.2025

Od lat jestem klientem tego oddziału w Wieliczce ,zawsze miła obsługa przez wszystkie panie tam pracujące 😃

Odpowiedź:

24.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszy nas, że jesteś tak długo z nami. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Anna Migda

13.04.2025

Jak zakładałam konto to wszyscy byli mili do granic możliwości , jak już konto mam , każda sprawa którą potrzebuję załatwić jest dla Pań do zrobienia za karę . Dodam że bankomat euroentu nie wypłacił mi pieniędzy i nie oddał karty , ponieważ nie miałam dotychczas takiej sytuacji niezwłocznie udałam się do banku. Zawsze towarzyszy ludziom w takich sytuacjach zdenerwowanie mimo to zostałam potraktowana jakby nic się nie stało. Miesiąc czekam na kartę. Dramat , żałuję że przeszłam do tego banku.

avatar

Mateusz Tlalka

31.03.2025

Do wizyty narazie nie doszło po tym jak zmienili mi Doradcę to ciężko o jakiś kontakt umawiania rozmowa telefoniczna dwa razy i cisza nikt nie zadzwonił

avatar

Dominika Furga

28.02.2025

Odpowiedź:

28.02.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Grzegorz Zakrzewski

26.02.2025

Odpowiedź:

26.02.2025

Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Cerbi

26.02.2025

Odpowiedź:

26.02.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie 😊 Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam, Michał

avatar

Mateusz Skotniczny

02.02.2025

Odpowiedź:

03.02.2025

Dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał

avatar

Iza xx

30.01.2025

Odpowiedź:

31.01.2025

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jak bezpiecznie korzystać z internetu?

Internet to narzędzie niezbędne do pracy, zarządzania finansami, kontaktu ze światem. Ale to również pole minowe, na którym nieuważny użytkownik może stracić znacznie więcej niż tylko dobre samopoczucie. Cyberprzestępcy coraz częściej korzystają z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, by tworzyć jeszcze bardziej przekonujące kampanie oszustw. Sprawdź, jakie są aktualne zagrożenia i sposoby, jak się przed […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku