Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00
Wt.: 10:00-18:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
205 opinii
Opinie naszych klientów
Serdecznie polecam 😊Bardzo miła kompetentna obsługa!!! Dziękujemy p.Beata Domagała 😊😊
Moniko, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Pozdrawiam, Michał
Super profesjonalne podejście do klienta. Rewelacja
Michale, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał
Polecam załatwiać wszelkie sprawy bankowe u Pani Beaty. Wiele lat doświadczenia w pracy z klientami. Nienaganna uprzejmość, życzliwość i profesjonalizm. Zawsze pomoże i doradzi 👍
Dziękujemy za komplet gwiazdek. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał
No tak słabej obsługi to jeszcze w życiu nie spotkałem, opryskliwa pani w okienku jak za PRL... kiedyś to był bank...
Wielki plus dla Oani Beata Domagała. Poszedłem do Banku z małym problemem do rozwiązania a otrzymałem bardzo kompleksowe rozwiązanie przy bardzo fachowym standardzie obsługi. Polecam tego specjalistę.
Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Polecam panią Beatę Domagała
Katarzyno, dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Krzysztofie, dziękujemy za wysoką notę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał
Bardzo niemiła obsługa
Moniko, bardzo nam przykro jeżeli nie jesteś zadowolona ze współpracy z naszą obsługą. Czy mogłabyś rozwinąć swój komentarz i napisać dlaczego nie spełniliśmy Twoich oczekiwań? Pomoże nam to w ulepszeniu kontaktu z klientami w przyszłości. Klaudia