Placówka bankowa os.Kazimierzowskie 35, Kraków

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Amelia Kasperczyk

17.01.2025

bardzo miła i kompetentna obsługa. Bardzo dziękuję pani Magdalenie za pomoc, cierpliwość i rzetelne informacje

Odpowiedź:

19.01.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Michał

avatar

Katarzyna Żwirkowska

01.11.2024

Profesjonalne podejście do klienta. Pani Magdalena jest niesamowitą osobą, doświadczona i umie holistyczne oraz przyszłościowo myśleć o kliencie, dziękuję Pani Madziu.

Odpowiedź:

04.11.2024

Katarzyno, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Adrianna Mamak

29.10.2024

Pani Bernadetta to pełna energii i kompetentna konsultantka banku. Życzliwa, chętnie odpowiadała na wszystkie pytania i wątpliwości. Szybkimi skutecznie załatwiona sprawa, wspaniale domknięcie sprzedaży. ;)

Odpowiedź:

29.10.2024

Adrianno, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Michał

avatar

Wiktoria Nowak

29.10.2024

Otrzymaliśmy wyjątkową pomoc od doradcy Jakuba w Credit Agricole na Os Kazimierzowskim. Jego wsparcie i doradztwo były na najwyższym poziomie – z pełnym zaangażowaniem odpowiadał na nasze pytania i pomagał wybrać najlepsze rozwiązania. Jesteśmy bardzo wdzięczni za profesjonalizm i życzliwość, jakie nam okazał. Życzymy Jakubowi i całemu Teamu dalszych sukcesów w karierze i wspaniałych doświadczeń w pracy z klientami. Takich doradców potrzeba więcej!

Odpowiedź:

29.10.2024

Wiktorio, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za 5⭐! Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Andrzej Sieczka

03.10.2024

Wczoraj obsługiwała nas Pani Sylwia przemiła, uśmiechnięta Osoba, bardzo kompetentna i cierpliwie wszystko tłumaczy z uśmiechem, co dla ludzi po 60- ce jest ważne. Konto natomiast zakładałem z Panem Jakubem i wiele razy osobiście i telefonicznie się do Niego zwracałem- zawsze grzeczny, cierpliwy i potrafi wysłuchać, doradzić, uśmiechnięty i serdeczny. Gratulacje dla Banku za takich wspaniałych pracowników, jak Pani Sylwia i Pan Jakub, dzięki którym z przyjemnością się ten Bank odwiedza.

Odpowiedź:

19.11.2024

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę! Bardzo się cieszymy, że nasza obsługa spełniła Twoje oczekiwania, a Pani Sylwia i Pan Jakub w trakcie wizyty w placówce byli dla Ciebie pomocni i mili. Polecamy się na przyszłość! Klaudia

avatar

Bo M

03.10.2024

Byłam w tym Banku wczoraj. Pani Sylwia, która się nami zajęła /z partnerem/ jest wspaniałą, serdeczną i bardzo cierpliwą osobą. Kompetentna, dokładnie tłumaczy i wszystko z pięknym uśmiechem. Dziękuję i gratulacje dla Banku, że zatrudnia tak wspaniałych pracowników. Bożena-emeryt

Odpowiedź:

07.10.2024

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Wasze oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Polecamy się! Michał

avatar

Gumula1000

25.09.2024

Jestem bardzo zadowolona z obsługi pani, która mnie obsługiwała Dziękuję

Odpowiedź:

26.09.2024

Dziękujemy za wysoką notę. Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Małgorzata Rucka

21.05.2024

bardzo rzeczowe informacje oraz wzorcowa opieka nad klientem. gorąco polecam

Odpowiedź:

Małgorzato, dziękujemy za wizytę i wysoką notę. Zawsze chętnie pomożemy :) Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Tone of voice – Twoja marka w dobrym tonie

Ton komunikacji to sposób, w jaki firma kontaktuje się z otoczeniem zarówno online, jak i offline. Ustalenie stylu komunikacji – tego, jakiego języka używasz, aby trafić do swojej grupy docelowej, będzie bardzo pomocne w prowadzeniu działań marketingowych. Pozwoli wykreować wizerunek marki, wzbudzić zaufanie i lojalność odbiorców. Zobacz, czym jest i jak stworzyć brand voice, aby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia