Placówka bankowa os.Kazimierzowskie 35, Kraków

Godziny pracy

Pn.-Śr.,Pt.: 10:00-17:00

Czw.: 10:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Krzysztof Gaik

20.09.2021

Indywidualne podejście i profesjonalizm. Polecam.

Odpowiedź:

22.09.2021

Krzysztofie, dziękujemy za miłe słowa. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Joanna

avatar

Karolina Lelo

20.09.2021

Pani Kamila pomogła mi przejść przez proces otwierania konta w sposób szybki i dokładny. Przemiła obsługa, można uzyskać wszelkie potrzebne informacje. Pozdrawiam

Odpowiedź:

05.10.2021

Karolino, dziękujemy za miłe słowa w kierunku Pani Karoliny. Jest nam niezwykle miło, że doceniasz pracę naszej placówki. Joanna

avatar

Paweł G.

08.09.2021

Polecam. Pan Rafał - pełen profesjonalizm. Dobry kontakt z bankiem, konkurencyjna oferta i wszystko na czas.

Odpowiedź:

09.09.2021

Pawle, dziękujemy za miłe słowa. Najwyższy poziom obsługi klienta jest dla nas najważniejszy. Pan Rafał na pewno doceni Twoją pochwałę. Joanna

avatar

Adrian Kraków

04.09.2021

Odpowiedź:

06.09.2021

Adrianie, dziękujemy za pozostawienie opinii. Z chęcią poznamy szczegóły Twojej wizyty w placówce. Joanna

avatar

Rafal Gzik

28.03.2021

Odpowiedź:

31.03.2021

Rafale, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Bardzo pomocne byłoby gdybyś dodatkowo wskazał nam elementy, z których nie jesteś do końca zadowolony. Pomoże nam to w dostosowaniu naszej pracy do oczekiwań klientów. Możesz rozszerzyć swoją opinię lub skontaktować się ze mną za pośrednictwem Facebooka (wiadomość prywatna). Dziękujemy, Michał

avatar

Ela Jurczuk

30.09.2020

Jestem bardzo zadowolona z obsługi przez pracowników placówki. szczególne podziękowania dla Pani Iwony. Zawsze poświęca mi odpowiednia ilość czasu, nie nachalnie informuje o nowych ofertach banku.

Odpowiedź:

01.10.2020

Elu, dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona :) Szymon

avatar

Ivan Popov

15.09.2020

Bardzo rzadko piszę opinii, ale nie w tym razie. Fatalny serwis.. Starałem się w tym oddziale o kredyt hipoteczny. Jestem z Ukrainy, mam pobyt czasowy do 2022 roku. Przy pierwszym kontakcie telefonicznym przez linię hipoteczną przekazałem niezbędną informację i podkreśliłem, że jestem obcokrajowcem z pobytem czasowym - OK. Na pierwszym spotkaniu w oddziale z Panem Rafałem N. i Magdą F. przekazałem tą samą informację, ale już z potwierdzeniem tożsamości - OK. Uzupełniliśmy formularz i otrzymaliśmy pozytywną decyzję przedwstępną od centrali z Wrocławia (miałem kontakt z Pani Moniką O.) - już po raz trzeci moja informacja, zdolność i dokumenty zostali sprawdzone - OK. Złożyłem wniosek o kredyt, dzwoni ta sama Pani Monika z Wrocławia i mówi, że bank nie przyjmuje wnioski od obcokrajowców z pobytem czasowym. Na pytanie, dlaczego TRZY OSOBY sprawdzali osobiście moje dokumenty TRZY TYGODNIE i nie mogli z samego początku odmówić Pani Monika powiedziała, że ogólną informację musiała podać doradca, a same Pani Magda z Panem Rafałem. Na moje pytanie do Pani Magdy czekam na odpowiedz prawie dwa tygodnie :) Co mamy: totalna niekompetentność, fatalna komunikacja i brak odpowiedzialności za swoje słowa ze strony pracowników oddziału. Zmarnowany czas, nie polecam nawet wrogowi.

Odpowiedź:

14.10.2020

Ivanie, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chciałbym poinformować, że błąd leży po stronie banku. Przed rozpoczęciem procesu kredytowego doradca hipoteczny powinien przede wszystkim poinformować Cię o wymogach formalnych i sprawdzić, czy Ty jako klient je spełniasz. W przypadku starania się o kredyt mieszkaniowy, jednym z wymogów jest posiadanie przez klienta prawa stałego pobytu w Polsce. Bez dokumentu, który to prawo potwierdza, wniosek o przyznanie kredytu nie może zostać rozpatrzony. Z przykrością musimy przyznać, że błąd popełniony na początku tego procesu, naraził Cię na stratę czasu i niedogodności. Niestety nie możemy zaproponować Ci innego rozwiązania w zastępstwie, możemy jedynie obiecać, że proces rozpatrywania wniosków o kredyty hipoteczne zostanie ponownie zweryfikowany, a odpowiedzialni pracownicy pouczeni o konieczności dokładania większej staranności przy wykonywaniu obowiązków. Michał

avatar

Michał Dukała

17.02.2020

Dlaczego nie ma osobnej kasy tylko do wpłaty gotówki ?

Odpowiedź:

17.02.2020

Michale, dziękuję za opinię. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki. Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia