Placówka bankowa Al. Gen. W. Andersa 37, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 11:00-18:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Ewa Warchoł

02.09.2024

Odpowiedź:

10.09.2024

Ewo, przykro nam, że nie jesteś zadowolona z ostatniej wizyty. Czy podzielisz się z nami swoimi uwagami? Michał

avatar

Ewa Adamczyk

02.09.2024

Jedna gwiazdka bo mniej się nie da. Dzisiaj moja mama była w tej placówce, zapytać tylko o przelew, który nie doszedł. Mama ma początki alzheimera, zdarza się, że po chwili nie pamięta paru rzeczy. Siedząc przy okienku, zadzwoniła do mnie, żeby się o coś zapytać a wtedy ta Pani kazała jej się natychmiast rozłączyć, zaczęła krzyczeć na moją mamę ,, to nie jest piaskownica, ja tak nie pracuję,, . Może faktycznie nie powinna pracować z ludźmi.

Odpowiedź:

05.09.2024

Ewo, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wysoka jakość obsługi oraz jej kompleksowość są dla nas priorytetem. Po przeprowadzonej rozmowie z obsługującą Twoją mamę doradczynię pragniemy Cię poinformować, że jej reakcja nie miała na celu urażenia Twojej mamy lub bycia niegrzeczną. Niestety wiemy, że często starsze osoby padają ofiarami oszustów, dlatego też nie mając żadnej pewności kim jest osoba, która dzwoni do naszego klienta nie podajemy żadnych informacji dotyczących danego konta. Raz jeszcze przepraszamy Ciebie i mamę. Monika

avatar

anyalove97

27.08.2024

Odpowiedź:

28.08.2024

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

avatar

Helena Stasiak

27.08.2024

Dziekuje Katarzynie Dłużniewskiej i Wiktorii Grzyb

Odpowiedź:

28.08.2024

Heleno, dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Krystyna Wyszomierska

27.08.2024

Dziekuje Pani Katarzynie Dłużniewskiej za dobra współpracę i dziekuje pieknie za wyrozumiałość i dobre rady .Pozdrawiam

Odpowiedź:

28.08.2024

Krystyno, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Pozdrawiam, Michał

avatar

Beata Ziółek

13.08.2024

Bardzi dziekuje za wszystkie propozycje Pani Katarzynie Dłużniewskiej za uratownie sytulacji na wakacje

Odpowiedź:

14.08.2024

Beato, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

avatar

Andrzej Guz

27.07.2024

To co dzisiaj doświadczyłem i zobaczyłem w tej placówce to ŻENADA.Brak kompetencji i ignorancja w stosunku do klienta.Pracownik niezorientowany w ogóle. Sam,przez lata,zawodowo,miałem doczynienia z klientami ale to co dzisiaj tu zobaczyłem i sam doświadczyłem to.......Katastrofa.Poczułem się jak bym przyszedł do sklepu warzywniczego po ziemnaki a nie do banku załatwić sprawę i nową usługę.A około godziny 12 przyszły dwie klientki by dokonać wypłat z bankomatów ale niestety.Oba były puste a to godzina 12:15 12:30 a nie blady swit w poniedziałek.ZERO GWIAZDEK

Odpowiedź:

31.07.2024

Andrzeju, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Savva Vikentev

16.07.2024

Super!

Odpowiedź:

16.07.2024

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za Twoją wizytę. Polecamy się także na przyszłość. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Wszystko, co musisz wiedzieć o kontakcie z bankiem online

Zapraszamy na serię wpisów, w ramach której będziemy odpowiadać na najczęściej pojawiające się pytania zadawane Credit Agricole we wszystkich kanałach komunikacji. Planujemy wyjaśniać każde zagadnienie nie tylko w formie tekstowej dając wskazówki, co możesz zrobić, aby rozwiązać dany problem, ale także pokazując poszczególne rozwiązania w formie ekranów w aplikacji CA24 Mobile oraz w serwisie CA24 eBank. Sprawdź poprzedni tekst z tej serii! Więcej
 

Dlaczego oszczędzanie wody jest tak ważne i jak to robić?

Stały dostęp do wody pitnej jest dla większości z nas codziennością. Dlatego możemy mieć przeświadczenie, że zasoby wody na świecie są nieograniczone. Niestety – to bardzo błędne przekonanie. Dowiedz się, dlaczego należy oszczędzać wodę i jak to robić. Z tekstu dowiesz się: Woda to jedna z najczęściej występujących substancji we Wszechświecie. To właśnie ona sprawia, […] Więcej

Crédit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają Ślązacy

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Śląska. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze prawie co szósta osoba (59 proc.), 69 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 82 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Crédit Agricole. Crédit Agricole od lat przygląda się zwyczajom, nawykom oszczędnościowym Polaków i ich […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia