Placówka bankowa Al. Gen. W. Andersa 37, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 09:30-17:00

Śr.-Czw.: 10:30-18:00

Pt.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Paweł Południe

21.11.2025

Dnia, 19 listopada 2025 roku, w oddziale 894, ulica Andersa 37, w Warszawie, miałem do czynienia, z Panią, Katarzyną Dłużniewską, jako, doradcą. Otwierałem, konto w banku, rachunek o nazwie "dla Ciebie". Napiłem się świetnej kawy, kapsułkowej, smakowo, we włoskim stylu, czyli na trzymanie w dużej emocji, kierowcy pędzącego skutera, we Włoszech, ale, mimo wszystko, najlepszy, z tego wszystkiego, był, cukier - mocna chemia spożywcza. W wodzie na kawę była chyba kupa jednego z bankierów, ale to tajemnica... Nawet trafiła w mój stres braku trawienia jelitowego :) Mleko łaciate - ma chyba misję dobrego psychiatryka na Ziemi - ratować przed nadużyciem narkotyków i cukrzycą i miażdżycą, ludzi. Po prostu, nie pasowało do mojego, gustu kawowego. Chyba wolę bioorganiczną... Nie jestem pewien. A ta kawa, w banku, była chyba, Nescafe - Nespresso. Nie pamiętam. Kawa była nad wyraz uspokajająca, a obsługa Pani Katarzyny, zaskakująco odstresowująca... Pani Katarzyna, jest, raczej wyjątkowo rozemocjonowana, na co dzień. Pewnie też, prześladowana i przez to, trzyma się, w wysokich emocjach. Stworzyła, fajne towarzystwo i zostałem odstresowany, wraz, ze swoimi prześladowcami, podłączonymi, do mojego ciała. Zestresowało mnie tylko to, że, nie dostałem, w umowie, hasła, do pierwszego logowania, ani też, identyfikatora, do logowania, w koncie internetowym. Doszło do, zdjęcia pierwszej wydrukowanej umowy, ze stołu i przyniesienia, drugiej umowy, pewnie, bez danych do logowania, w koncie internetowym... Dowiedziałem się też, że, nie można odebrać karty do konta bankowego, w placówce pocztowej... Wygląda na to, że do banku odezwały się, w mojej sprawie, przed moją wizytą, służby specjalne itp. Jestem prześladowany, ale, ponieważ, nie mam dostępu do pracy i mogę mieć problemy z opłatami bankowymi, dostałem, bez własnej prośby, promocyjne "Zostań z CA Konto i karta za 0zł PB III", rzekomo na pół roku, bez opłat za korzystanie, w domyśle, z konta i karty. Jak będzie naprawdę, przekonam się później.

Ewa Kołakowska

18.11.2025

Wizyta w placówce byla udana,sprawa załatwiona pozytywnie.Czekam na ostateczne załatwienie sprawy.Jutro minie tydzień, więc mam nadzieję, że będzie już wszystko załatwione do końca.

Wojciech Popowski

10.11.2025

Nie znam gorszego banku

Odpowiedź:

11.11.2025

Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Tatiana

Małgorzata Micorek - Wagner

15.10.2025

Warunki przyjmowania klienta w placówce przy ul. Andersa - skandaliczne. Nie spełniają żadnych standardów, a co dopiero europejskich. Klient przy stanowisku obsługi zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie czekających na kanapie na swoją kolej intetesantów, niczym nieoddzielonym od owej "publiczności" nie ma szans na należną mu prawnie ochronę danych osobowych. Rozmowa z pracownikiem banku, w tym odpowiedzi na jego pytania związane z załatwianą sprawą odbywa się w swoistej asyście wyżej wymienionych osób postronnych,co naraża klienta na naruszenie jego prawa do ochrony danych osobowych, która wynika z obowiązującej w Rzeczpospolitej Polskiej ustawy oraz jego prawo do prywatności.

Odpowiedź:

11.11.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów i dbamy o ich bezpieczeństwo. Do rozmów poufnych są dostępne oddzielne pokoje do spotkań indywidualnych, a rozmowy przy stanowiskach są prowadzone z zachowaniem odpowiedniej dyskrecji, aby chronić dane klientów. Tatiana

The Notorious

19.09.2025

Przemiła obsługa ze strony pani Wiktorii, pani pomoże i doradzi.

Odpowiedź:

22.09.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Michał

Lana Lana

09.09.2025

Bardzo miła obsługa, Wojciech Gustawsji fajnie pomógł

Odpowiedź:

10.09.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

Artur DM

03.09.2025

Bank zablokował mi dostęp do aplikacji zadzwoniłem na infolinię i pani poinformowała mnie że mam dowód osobisty nie ważny co jest nie prawdą ponieważ jest ważny do 2027, zaktualizowałem na tronie i dalej blokada co lepsze konto posiadam 3 mcm i przecież kserowali dowód osobisty a w oddziale tylko jedna osoba obsługująca plus dwoje interesantów także czas oczekiwania minimum 30 min a to ewidentny błąd ze strony banku chyba czas się ewakuować przy takiej obsłudze! Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo!!!!!

Odpowiedź:

20.10.2025

Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Oleh Pesenko

18.06.2025

Dałem zbyt wysoką ocenę. Powiem przyczynę. Chciałem zamknąć pożyczkę przed terminem. Za pierwszym razem, gdy przyszedłem do oddziału pod koniec dnia, nie zostałem przyjęty. Nie umawiałem się jednak na wizytę, przyszedłem dla tego żeby się umówić. Czekałem około pół godziny aż zwrócą na mnie uwagę i nie byłem sam, konsultanci nie byli zajęci klientami, nie wiem czym byli zajęci. Ale w reszcie zostaliśmy umówieni na kolejną wizytę, drugą, na której chciałem spłacić całą kredyt wcześniej. Nie udało się, była trzecia wizyta. To był luty tego roku. Jak się okazało nie ostatnia. Niedawno dowiedziałem się, że jestem coś winien bankowi z grzywną. Teraz była czwarta wizyta, mam nadzieję, że ostatnia.

Odpowiedź:

07.07.2025

Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi i rozwiązywanie problemów naszych klientów. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku