Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 09:30-17:00
Śr.-Czw.: 10:30-18:00
Pt.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
382 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Dnia, 19 listopada 2025 roku, w oddziale 894, ulica Andersa 37, w Warszawie, miałem do czynienia, z Panią, Katarzyną Dłużniewską, jako, doradcą. Otwierałem, konto w banku, rachunek o nazwie "dla Ciebie". Napiłem się świetnej kawy, kapsułkowej, smakowo, we włoskim stylu, czyli na trzymanie w dużej emocji, kierowcy pędzącego skutera, we Włoszech, ale, mimo wszystko, najlepszy, z tego wszystkiego, był, cukier - mocna chemia spożywcza. W wodzie na kawę była chyba kupa jednego z bankierów, ale to tajemnica... Nawet trafiła w mój stres braku trawienia jelitowego :) Mleko łaciate - ma chyba misję dobrego psychiatryka na Ziemi - ratować przed nadużyciem narkotyków i cukrzycą i miażdżycą, ludzi. Po prostu, nie pasowało do mojego, gustu kawowego. Chyba wolę bioorganiczną... Nie jestem pewien. A ta kawa, w banku, była chyba, Nescafe - Nespresso. Nie pamiętam. Kawa była nad wyraz uspokajająca, a obsługa Pani Katarzyny, zaskakująco odstresowująca... Pani Katarzyna, jest, raczej wyjątkowo rozemocjonowana, na co dzień. Pewnie też, prześladowana i przez to, trzyma się, w wysokich emocjach. Stworzyła, fajne towarzystwo i zostałem odstresowany, wraz, ze swoimi prześladowcami, podłączonymi, do mojego ciała. Zestresowało mnie tylko to, że, nie dostałem, w umowie, hasła, do pierwszego logowania, ani też, identyfikatora, do logowania, w koncie internetowym. Doszło do, zdjęcia pierwszej wydrukowanej umowy, ze stołu i przyniesienia, drugiej umowy, pewnie, bez danych do logowania, w koncie internetowym... Dowiedziałem się też, że, nie można odebrać karty do konta bankowego, w placówce pocztowej... Wygląda na to, że do banku odezwały się, w mojej sprawie, przed moją wizytą, służby specjalne itp. Jestem prześladowany, ale, ponieważ, nie mam dostępu do pracy i mogę mieć problemy z opłatami bankowymi, dostałem, bez własnej prośby, promocyjne "Zostań z CA Konto i karta za 0zł PB III", rzekomo na pół roku, bez opłat za korzystanie, w domyśle, z konta i karty. Jak będzie naprawdę, przekonam się później.
Wizyta w placówce byla udana,sprawa załatwiona pozytywnie.Czekam na ostateczne załatwienie sprawy.Jutro minie tydzień, więc mam nadzieję, że będzie już wszystko załatwione do końca.
Nie znam gorszego banku
Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Tatiana
Warunki przyjmowania klienta w placówce przy ul. Andersa - skandaliczne. Nie spełniają żadnych standardów, a co dopiero europejskich. Klient przy stanowisku obsługi zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie czekających na kanapie na swoją kolej intetesantów, niczym nieoddzielonym od owej "publiczności" nie ma szans na należną mu prawnie ochronę danych osobowych. Rozmowa z pracownikiem banku, w tym odpowiedzi na jego pytania związane z załatwianą sprawą odbywa się w swoistej asyście wyżej wymienionych osób postronnych,co naraża klienta na naruszenie jego prawa do ochrony danych osobowych, która wynika z obowiązującej w Rzeczpospolitej Polskiej ustawy oraz jego prawo do prywatności.
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów i dbamy o ich bezpieczeństwo. Do rozmów poufnych są dostępne oddzielne pokoje do spotkań indywidualnych, a rozmowy przy stanowiskach są prowadzone z zachowaniem odpowiedniej dyskrecji, aby chronić dane klientów. Tatiana
Przemiła obsługa ze strony pani Wiktorii, pani pomoże i doradzi.
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Michał
Bardzo miła obsługa, Wojciech Gustawsji fajnie pomógł
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał
Bank zablokował mi dostęp do aplikacji zadzwoniłem na infolinię i pani poinformowała mnie że mam dowód osobisty nie ważny co jest nie prawdą ponieważ jest ważny do 2027, zaktualizowałem na tronie i dalej blokada co lepsze konto posiadam 3 mcm i przecież kserowali dowód osobisty a w oddziale tylko jedna osoba obsługująca plus dwoje interesantów także czas oczekiwania minimum 30 min a to ewidentny błąd ze strony banku chyba czas się ewakuować przy takiej obsłudze! Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo!!!!!
Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Dałem zbyt wysoką ocenę. Powiem przyczynę. Chciałem zamknąć pożyczkę przed terminem. Za pierwszym razem, gdy przyszedłem do oddziału pod koniec dnia, nie zostałem przyjęty. Nie umawiałem się jednak na wizytę, przyszedłem dla tego żeby się umówić. Czekałem około pół godziny aż zwrócą na mnie uwagę i nie byłem sam, konsultanci nie byli zajęci klientami, nie wiem czym byli zajęci. Ale w reszcie zostaliśmy umówieni na kolejną wizytę, drugą, na której chciałem spłacić całą kredyt wcześniej. Nie udało się, była trzecia wizyta. To był luty tego roku. Jak się okazało nie ostatnia. Niedawno dowiedziałem się, że jestem coś winien bankowi z grzywną. Teraz była czwarta wizyta, mam nadzieję, że ostatnia.
Bardzo przepraszamy za niedogodności, które spotkały Cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi i rozwiązywanie problemów naszych klientów. Pozdrawiam, Monika
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.