Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 11:00-18:00
Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
184 opinie
Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się w samym centrum Warszawy -100 m od sławnego miejsca wszelakich spotkań - "ronda z Rotundą". Pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę na ofertę kont osobistych. Zapraszamy do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której do Państwa dyspozycji mamy także wpłatomat dostępny 24h. Do zobaczenia.
Opinie naszych klientów
Ten oddział to jakiś dramat, nie są w stanie zrozumieć prostej operacji bankowej i dość nieuprzejma i lekceważaca obsługa straciłam czas i nerwy ,a sprawa dalej nie załatwiona
Pani, która mnie obsługiwała była bardzo profesjonalna i miła. Natomiast problem zasadniczy dotyczył Waszych bankomatów/wplatomatów, które niestety prawie o ogóle nie działają. Przez trzy dni próbowałam wpłacić pieniądze na rachunek (najpierw na Bemowie przy Górczewskiej), niestety bezskutecznie. Nic nie działa. Tak nie powinno być.
Jakubie, dziękujemy za Twoją wizytę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał
"RACZEJ NIE PRAKTYCZNA PLACÓWKA 🏦 BANKOWA!!!"🤨🤔 Osobiście mam "mieszane uczucia" co do poziomu USŁUG i standardu obsługi klientów - w tym oddziale bankowym Banku Credit Agricole Polska 🇵🇱👎... Otóż pierwsze co "rzuca się w oczy"- KOMPLETNY BRAK SZACUNKU DLA INTERESANTÓW!!!😡Przejawia się to sposobem obsługi - "NA STOJĄCO!..." Nie ma tu typowych dla jednostek bankowych - okienek z doradcami, stolików przy których można by było "załatwić" konkretną sprawę - lecz jest obszerna sala i..... niejako lada, za którą "dumnie zasiada" 😂 - BARDZO NIEPORADNY MŁODY PAN BANKIER - który w "żółwim tępie" - obsługuje klientów...! W ten sposób na tej wielkiej sali PRAWIE ZAWSZE JEST TŁUM LUDZI!!!🤨👎Jedynie dla minimalnego udogodnienia, są poustawiane na obrzeżach tego pomieszczenia - pojedyńcze krzesełka...Są także tzw. boksy - pokoje z konsultantami realizującymi przeróżne zagadnienia bankowe... Dziwne jest to, że na ww. sali głównej jest najwięcej klientów, natomiast w tychże pokojach praktycznie przesiadują "zmęczeni życiem doradcy"- "sam na sam z 🖥 komputerami"!!?😡 🤨 👎Byłem tu ostatnio mw. pod koniec stycznia 2024 roku, i zirytował mnie FAKT, że "1 głupie ubezpieczenie OC" - musiałem realizować przez przeszło godzinę czasu!!! 😡🤨🤔Tłumaczę sobie jednak to niedociągnięcie organizacyjne w tej filii Banku Credit Agricole - nowicjuszką - Panią Aleksandrą, która po raz pierwszy 🥇 realizowała taką "STRASZNIE SKOMPLIKOWANĄ OPERACJĘ" 😂!!! Co do reszty ogólnie - raczej nie mam niekorzystnych uwag... 😉 Jednak podkreślam, że jest to jak najbardziej ocena ZUPEŁNIE OBIEKTYWNA!!! ❤ Personel jest poprawnie kulturalny, spokojny, dość 😫 miły, a nawet nie raz z poczuciem humoru...😉 😁 Placówka jest schludna i zadbana. U wejścia umieszczone są 2 wpłatomat-bankomaty czynne 24/h. Nie ma tu toalety 🚻 dla klientów. Parking płatny 🅿 znajduje się prawie przed samą palcówką - także dla osób niepełnosprawnych... Osoby poruszające się na wózku ♿ inwalidzkim - mogą także dostać się do środka tego działu 🏦 bankowego!... STAN RZECZY NA LATA 2022/2024. "PRZYGOTUJCIE SIĘ NA DŁUGIE POSIEDZENIE - A RACZEJ STANIE!!!" 😉🤨😡👎
Bardzo polecam usługi pana Sebastiana, szybko można się z nim dogadać 💪🏾
Dziękujemy za rekomendację i pięć gwiazdek. Super, że nasz doradca - Pan Sebastian sprostał Twoim oczekiwaniom. Zawsze staramy się zapewnić szybką i skuteczną komunikację z naszymi klientami. Zapraszamy ponownie! pozdrawiam, Klaudia
Jak komuś zależy na czasie - nie polecam. Godzina czekania a i tak nie ma możliwości bycia przyjętym przez obsługę. Za to pracownicy mają czas żeby co chwilę robić sobie kawę. Polecam tylko dla osób, które nie mają co robić z czasem.
Marcinie, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zachęcamy do skorzystania z możliwości umówienia się z doradcą na konkretną godzinę poprzez aplikację mobilną lub formularz na stronie internetowej. Klaudia
Na wizytę u specjalisty czekałem ponad godzinę. Musiałem zamknąć swoje konto. Wysyłano mnie z urzędu do urzędu. W końcu pomógł mi pracownik przy kasie. Wcześniej też było wiele problemów z obsługą, błędów przy zaksięgowaniu pieniędzy na koncie i wiele więcej. Nie jestem już klientem tego banku i zdecydowanie nie polecam innym ich usług.
Julio, dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami, dzięki nimi jesteśmy w stanie zmieniać się na lepsze. Klaudia
Zawsze coś nie działa
Dziękujemy za pozostawienie swojej oceny. Przykro nam, jeżeli trafiłeś na awarię. Klaudia