Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 09:30-17:00
Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
97 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo polecam doradczyni p.Sandre 😊
Paulino, dziękujemy za wizytę w naszej placówce. Cieszymy się, że jesteś zadowolona. Joanna
Dziękuję za współpracę pani Sandro 😃
Krystianie, dziękujemy za docenienie pracy Pani Sandry. Joanna
Dobra obsługa, sympatyczne dziewczyny.
Stanisławo, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Super placówka, miła obsługa.
Grzegorzu, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Profesjonalna obsługa i bardzo efektywna pomoc mojego doradcy. Gorąco polecam Grażyna
Grażyno, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał
Wyłączenie funkcji automatycznego potrącenia ostatnich wykorzystanych kwot z karty kredytowej skutkowało ,oddział dokonca sprawy.Kazal skladac reklamacje.W lipcu bedąc na rehabilitacji szpitalne w Ladku Zdroju. pani z centrali we Wrocławiu proponowala predłuzenie karty kredytowej,.ponieważ nie mam w zyczaju załatwiac takich spraw przez telefon co powiedzałamte Pani i odmowilam przedłuzenia karty i powiedzałam , że wszysto z oddzialem mam załatwione. i podej -żewam że to Wrclaw mi odłaczyl automatyczne potrącanie rat . Ale niestety oddzial nie wyjasnił do konca sprawy .I uważam,że to w interesie Banu jest wyjaśnienie takich sprawy. Wysyłane na maila wyciagi zadłuzenia z karty kredytowej ohasłowane nie mogłam otworzyć na swojm komputerze i zgłaszałam to swojej placówce. Poważnie zastanawiam sie czy nie zrezygnować z Waszego BANKU
Mariuszu, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Polecamy się! Michał
Placówka fatalna..Panie rozmawiały miedzy sobą o zabiegach estetycznych i kazały czekac klientowi po czym okazało się że nie można wpłacić gotówki w okienku tylko odesłały do wplatomatu?!!
Magdaleno, przykro nam jeżeli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Klaudia