Placówka bankowa Malborska 1, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Юля Яременко

27.02.2024

Odpowiedź:

28.02.2024

Юля, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

X

20.02.2024

Opis dotyczy starej sprawy jednak na przełomie lat obsługa bez zmian (rachunek ostatnio zamykałem) także pozwolę sobie szczegółowo opisać ku przestrodze. Dramat, żenada, koszmar pejoratywne określenia mnożyć można. Staram się unikać wizyt w oddziałach (zwłaszcza tym), ale czasem zwyczajnie trzeba. Jakiś czas temu miałem nieszczęście być dwa razy. Wizyta 1: Godzina 12.30 – wchodzę puściutko jedna „łania” na stanowisku coś tam klika. Myślę mam szczęście załatwię sprawę natychmiast – gdzie tam pani „rozkosznie” stwierdziła, że nie ma czasu bo wiadomo klika przecież strategicznie. Na szczęście po krótkiej dyskusji jako klient premium (w założeniu ten szczególnie „dopieszczany” bo przecież wory pieniędzy do banku przynosi) zostałem odesłany na górę (wyżej, lepiej – sielanka). A tam niespodzianka siedzi pani i, co robi – tak jest – klika :-). Teraz dygresja – może nieuchwytny, magiczny dyrektor oddziału do serca weźmie. Ja także firmę prowadzę – klient przychodzi rzucam wszystko i go z szacunkiem, atencją obsługuję nie zaś łaskę robię ganiając z góry na dół. Wracając do meritum – pięterko, dział premium klientów zero (ja jeden, jedyny) siedzę niczym marzyciel pociągu wypatrujący na zamkniętym dworcu. Wzorcowość klika dalej a nóź klient sobie pójdzie. Po jakichś 20 min. słyszę wreszcie proszeeeeeeeeee i co – pstro. Okazało się bowiem, że ów wybitny byt karty płatniczej nie przyjmie do zniszczenia. Skąd w ogóle taki pomysł – rozkosznie dziewczę pyta? Tłumaczę – na piśmie bank mnie serdecznie poprosił, abym w trosce o środowisko starą przy okazji do placówki odniósł – specjalistycznie zutylizują. Słuszna idea; cała akcja reklamowa na tym oparta – cóż z tego. To centrala – niemniej rozkosznie jak wyżej opisałem – dziewczę skwitowało a biednemu petentowi ręce opadły. Wizyta 2: dnia 12.10.2021 r. godzina 13.05 – chciałem jedynie wpłaty dokonać i, co – pstro (taki slogan na placówce konieczny bo rzeczywistość odzwierciedla). Inna niż podczas wizyty 1 jednak nie mniej rozkoszna nimfa poinformowała – jesteśmy pełni nie przyjmujemy wpłat. Ludzie o trzynastej godzinie. Zapytałem gdzie jest oddział do pracy przygotowany. W Markach usłyszałem. Adres poproszę dokładamy – tu następna wybitność – ul. Piłsudzkiego. Chwila pauzy czekam na podanie nr posesji (wszak o dokładny adres poprosiłem) jednak bez efektu. Pani ul. Piłsudzkiego prze 10 km w Markach rozciągniętą za wystarczająco precyzyjny namiar uznała. Za wygraną nie dałem o nr dopytywałem. Wówczas stojąca wybitność usiadła i wiadomo KLIKAĆ zaczęła. Jedna z klientek porażona obsługą sprawdziła, podała. Klientka nie pracownica bo ta klikała dalej bez kontaktu z rzeczywistością (ja wyszedłem „wzruszony” całokształtem). Do dyrektora oddziału telefonu brak. Na infolinię zadzwoniłem - łaskawie można na spotkanie się umówić, ale nie z dnia na dzień rewelacja. Jak chcecie mi coś wcisnąć wydzwaniacie z uporem godnym lepszej sprawy mimo, iż zgody na kontakt nie wyraziłem a jak trzeba nieprawidłowości wyeliminować na audiencję człowieku jak u papieża wyczekuj. Kilka lat mam (miałem bo zamknąłem tez nie bez problemów) rachunek – kiedyś o niebo lepiej było a teraz „mędrzec mędrcem” pogania na nowo definiując pojęcie absurdu. Zakład pracy chronionej chwalebna idea, ale w bankowości średnio trafiona. Sugeruję przebranżowić towarzystwo w kierunku kopania rowów chociaż przy takiej postawie powodzenia w robotach ziemnych próżno szukać (każdy rów krzywy). Pozdrawiam ozięble zakład pracy chronionej na ul. Malborskiej 1 uzurpujący sobie prawo do nazwy "Bank".

avatar

Irma Todua

19.01.2024

Jestem zadowolona z pomocy Pani Patrycji. Polecam konto rodzinie i znajomym. Irma

Odpowiedź:

28.02.2024

Irmo, dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Vasia Korecia

09.01.2024

Jestem zadowolony

Odpowiedź:

23.01.2024

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Beata Katana

04.01.2024

Zamknięcie konta tylko osobiscie w placówce 😐. Na miejscu okazuje się, że tylko dedykowany opiekun może się mną zająć (ta Pani akurat nie miała czasu), a obok siedziała Pani, która miała czas, ale ona nie mogła tego przeklikać, pomimo, że siedziałam juz u niej przy biurku. W związku z tym mając przed sobą wolnego pracownika, proponują mi przyjść innego dnia. Gdybym poszła do innej palcówki, konto mógłby mi zamknąć każdy pracownik. Bez sensu. Muszę pamiętać, żeby nie wracać do placówki , w której otwierałam konto.

avatar

Martyna i Mariusz Gronczewscy

15.12.2023

Pani która mnie obsługiwała i namawiała na przeniesienie konta okazała się trochę niedouczona albo wiedziała co robi aby pozyskać nowego klienta bo konto które miało być zamknięte po przeniesieniu dalej istnieje.. A według niej miało się zamknąc automatycznie. Cóż swoje zarobiła a ja muszę się bujać po bankach żeby zamknąć konto.

avatar

Kamil Staśkiewicz

15.12.2023

Odpowiedź:

15.12.2023

Kamilu, dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Pozdrawiam, Michał

avatar

Tomasz Mester

15.12.2023

"UCZYNNY ODDZIAŁ CREDIT AGRICOLE! ❤" Nazwę tę motywuję przemiłą, przesympatyczną, fachową, praktyczną i oczywiście kulturalnie uczynną obsługę każdego klienta przez wykwalifikowany personel tegoż salonu bankowego - nawet klienta stwarzającego trudności i typowo niemiłego... 1. Niezwykle zgrany zespół osbady kadrowej tej jednostki bankowej! ❤ 2. Przemiłe i naprawdę atrakcyjne Panie, które wszystkie tranzakcje i sprawy związane z bankowością - np. kontami osobistymi - zarówno klientów indywidualnych, jak i "firmowych" - rozwiązują konkretnie i w dość szybkim czasie - na tyle, ile wymaga to dany temat lub problem... 😍 3. Pierwsze piętro, to zaplecze finansowe do bardziej "wnikliwych i specyficznych" usług - takich jak np. ubezpieczenia bankowe Credit Agricole różnego rodzaju, czy obsługa VIP-ów... Cały lokal jest dość skromny - ale zadbany i przyjemny!... 😍 4. Przed samym wejściem głównym do tego oddziału bankowego, i w środku pomieszczenia również - znajduje się bankomat-wpłatomat. W głównej sali, na parterze - znajdują się dwa stanowiska obsługi klienta, i dalej - pokój Pani kierownik, która też obsługuje klientów... Podczas wielu wizyt poznałem błyskotliwą Panią Ewelinę, oraz skromną Panią Natalkę. Nie boję się stwierdzić, że są to osoby niezwykle miłe, cierpliwe i "ciepłe" dla ludzi!!! ❤ Muszę tu zaznaczyć ✅, że oficjalnie w tym salonie otrzymałem - z rąk tych wspaniałych Pań - bezpośrednio od banku Credit Agricole - wiele praktycznych gadżetów... 😍(Dziękuję! ❤) W środku nie ma toalety 🚻! Przed tą placówką jest obszerny parking dla pojazdów samochodowych - również dla osób niepełnosprawnych - które oczywiście mogą dostać się do środka tej placówki bankowej... LUBIĘ 👍 TO MIEJSCE I TAM PRZEBYWAĆ!!! ❤ STAN RZECZY NA LATA 2021/2023. ZJRZYJCIE PAŃSTWO TUTAJ KONIECZNIE W "PTERZEBIE BANKOWOŚCI...! ❤

Odpowiedź:

22.01.2024

Tomaszu, dziękujemy za poświęcenie swojego cennego czasu na pozostawienie, tak rzeczowego komentarza o naszej placówce💚! Nie mogło być cenniejszej rekompensaty dla naszych usług. Zachęcamy do korzystania z różnych usług w naszym oddziale, a także do obserwowania nas na mediach społecznościowych - Tam również trzymamy wysoki poziom😊 Do zobaczenia w przyszłości i życzymy udanego bankowania. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów?

Prowadzenie własnej firmy to fascynujące przedsięwzięcie, które niesie ze sobą wiele obowiązków. Jednym z kluczowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej jest utrzymanie porządku w finansach. Dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych rozpoczynających swoją działalność, księgowość może być skomplikowana i niezrozumiała. Jednak prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) jest jednym z podstawowych obowiązków każdego przedsiębiorcy w Polsce. W tym artykule przyjrzymy się, jak prowadzić Księgę Przychodów i Rozchodów oraz dlaczego jest to ważne dla zdrowego rozwoju firmy. Więcej
 

Koszt a wydatek. Czym się różnią?

Wydatek a koszt to dwa różne pojęcia odnoszące się do finansów firmy i zarządzania nimi. Nie są synonimami, a poznanie różnic między nimi pozwala poprawnie klasyfikować zakupy czy inwestycje, aby realizować obowiązek podatkowy zgodnie z aktualnymi przepisami. Dowiedz się, czym jest koszt i wydatek z definicji oraz jak wyglądają one w praktyce. Przekonaj się, że każdy koszt jest wydatkiem, ale nie każdy wydatek możesz zaliczyć do kosztów związanych z prowadzeniem firmy. Więcej

Księgowość dla małej firmy – to musisz wiedzieć

Prowadzenie księgowości jest obligatoryjne w każdej firmie, bez względu na jej wielkość czy generowane obroty. Księgowość w małej firmie oznacza dla przedsiębiorcy sporo obowiązków związanych z ewidencjonowaniem przychodów, obliczaniem wysokości podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne do zapłacenia, rozliczaniem podatku VAT. Czy można samemu prowadzić księgowość małej firmy? Możesz zdecydować się na samodzielne prowadzenie księgowości lub powierzyć prowadzenie księgowości przez biuro rachunkowe. Zobacz, co jest dla Ciebie lepsze. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia