Chcielibyśmy, aby systemy bankowości elektronicznej Credit Agricole Bank Polska S.A. były dla przedsiębiorstw podstawowym narzędziem współpracy z nami. Z tego względu, projektując te systemy wprowadziliśmy szereg rozwiązań zapewniających prostotę i intuicyjność obsługi przy jednoczesnej gwarancji bezpieczeństwa użytkowania.

Firm@Bank

System Firm@Bank zapewnia użytkownikowi nieprzerwany dostęp do wielu produktów oraz wgląd do operacji przeprowadzanych na rachunkach. Gwarantujemy możliwość sprawdzania informacji w każdej chwili i każdym miejscu (warunkiem jest dostęp do sieci Internet), co pozwala na oszczędność czasu.

Możliwość elastycznego zdefiniowania transakcji pozwala nadać im indywidualne cechy, zgodnie z potrzebami użytkownika, i co za tym idzie, spełnić jego niestandardowe oczekiwania.

Zindywidualizowany dostęp do systemu Firm@Bank jest możliwy dzięki personalizacji uprawnień. Funkcjonalność ta pozwala precyzyjnie odzwierciedlić strukturę uprawnień użytkowników systemu.

Funkcjonalność Firm@Bank umożliwia również jego zintegrowanie z działąjącym w przedsiębiorstwie systemem finansowo-księgowym, tak aby możliwa była wymiana informacji między nimi.

Wykorzystanie systemu jako platformy komunikacji umożliwia użytkownikowi wymianę wiadomości i dokumentów z Bankiem.

OPTIM CLIC

System OPTIM CLIC umożliwia codzienną realizację i otrzymywanie płatności oraz uzyskiwanie zaawansowanych informacji zarządczych zapewniając jednocześnie elastyczny i bezpieczny dostęp do informacji o rachunkach bankowych.

OPTIM CLIC jest systemem elektronicznym online, dzięki czemu użytkownik może połączyć się z Bankiem z dowolnego miejsca.

Warunkiem zalogowania się do systemu jest posiadanie indywidualnej karty z chipem, na której zapisane są klucze prywatne użytkownika oraz podanie hasła zabezpieczającego. System zabezpieczeń oparty na karcie z chipem, hasłach dostępu oraz wykorzystaniu metod kryptograficznych i podpisu elektronicznego zapewniają bezpieczne przygotowanie i wymianę danych z Bankiem.

OPTIM CLIC posiada rozbudowany mechanizm importu i eksportu danych, co pozwala na elastyczne dostosowanie się do potrzeb systemów księgowych.

Wymagania techniczne

Firm@Bank

Wymogiem korzystania z systemu bankowości elektronicznej Firm@Bank jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową.

Przeglądarki rekomendowane do obsługi systemu:

  • Internet Explorer 7, 8, 9 i 10
  • Firefox 3.0 i wyższe.
OPTIM CLIC

System OPTIM CLIC może zostać zainstalowany na każdym komputerze osobistym wyposażonym w:

  • wolny port szeregowy COM lub USB (do zainstalowania czytnika kart chipowych)
  • system operacyjny Windows XP/Vista/Windows 7
  • przeglądarkę internetową Internet Explorer 7.0, 8.0 i 9.0
  • połączenie z Internetem

Bezpieczeństwo

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.