Chcielibyśmy, aby systemy bankowości elektronicznej Credit Agricole Bank Polska S.A. były dla przedsiębiorstw podstawowym narzędziem współpracy z nami. Z tego względu, projektując te systemy wprowadziliśmy szereg rozwiązań zapewniających prostotę i intuicyjność obsługi przy jednoczesnej gwarancji bezpieczeństwa użytkowania.

CA24 Biznes

System CA24 Biznes to nasze nowe spojrzenie na obsługę bankowości korporacyjnej. Poza kompleksową obsługą podstawowych produktów, poprzez m.in. rozbudowane filtry wyszukiwania, system CA24 Biznes posiada tryb wielokontekstowy. Umożliwia on pracę w systemie CA24 Biznes na kilku firmach jednocześnie, bądź, w bardzo prosty sposób, przełączanie się między nimi. Dane ze wszystkich firm użytkownik ma w postaci zbiorczego podglądu, przedstawiającego wszystkie dane w jednym miejscu.

CA24 Biznes posiada również przebudowany moduł Finansowania Handlu. Użytkownik za jego pomocą może dokonać zlecenia np. akredytywy lub gwarancji, dodać załączniki, jednocześnie pozostając w kontakcie z pracownikiem Banku i obserwując postępy zlecenia.

Firm@Bank

System Firm@Bank zapewnia użytkownikowi nieprzerwany dostęp do wielu produktów oraz wgląd do operacji przeprowadzanych na rachunkach. Gwarantujemy możliwość sprawdzania informacji w każdej chwili i każdym miejscu (warunkiem jest dostęp do sieci Internet), co pozwala na oszczędność czasu.

Możliwość elastycznego zdefiniowania transakcji pozwala nadać im indywidualne cechy, zgodnie z potrzebami użytkownika, i co za tym idzie, spełnić jego niestandardowe oczekiwania.

Zindywidualizowany dostęp do systemu Firm@Bank jest możliwy dzięki personalizacji uprawnień. Funkcjonalność ta pozwala precyzyjnie odzwierciedlić strukturę uprawnień użytkowników systemu.

Funkcjonalność Firm@Bank umożliwia również jego zintegrowanie z działąjącym w przedsiębiorstwie systemem finansowo-księgowym, tak aby możliwa była wymiana informacji między nimi.

Wykorzystanie systemu jako platformy komunikacji umożliwia użytkownikowi wymianę wiadomości i dokumentów z Bankiem.

OPTIM CLIC

System OPTIM CLIC umożliwia codzienną realizację i otrzymywanie płatności oraz uzyskiwanie zaawansowanych informacji zarządczych zapewniając jednocześnie elastyczny i bezpieczny dostęp do informacji o rachunkach bankowych.

OPTIM CLIC jest systemem elektronicznym online, dzięki czemu użytkownik może połączyć się z Bankiem z dowolnego miejsca.

Warunkiem zalogowania się do systemu jest posiadanie indywidualnej karty z chipem, na której zapisane są klucze prywatne użytkownika oraz podanie hasła zabezpieczającego. System zabezpieczeń oparty na karcie z chipem, hasłach dostępu oraz wykorzystaniu metod kryptograficznych i podpisu elektronicznego zapewniają bezpieczne przygotowanie i wymianę danych z Bankiem.

OPTIM CLIC posiada rozbudowany mechanizm importu i eksportu danych, co pozwala na elastyczne dostosowanie się do potrzeb systemów księgowych.

Wymagania techniczne

CA24 Biznes

Wymogiem korzystania z systemu bankowości elektronicznej CA24 Biznes jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową.
Dostęp do aplikacji realizowany jest z wykorzystaniem tokena RSA lub karty identyfikującej.

W przypadku tokena RSA poprawne działanie systemu wymaga:

  • systemu operacyjnego Windows (Vista i wyższe),
  • połączenia z Internetem,
  • jednej z przeglądarek internetowych: Internet Explorer (od wersji 9), Mozilla Firefox, Chrome.

W przypadku karty identyfikującej, poprawne działanie CA24 Biznes wymaga:

  • systemu operacyjnego Windows (Vista i wyższe),
  • połączenia z Internetem,
  • przeglądarki internetowej Internet Explorer 9-11, Mozilla Firefox 32bit,
  • czytnik kart, wolny port USB.
Firm@Bank

Wymogiem korzystania z systemu bankowości elektronicznej Firm@Bank jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową.

Przeglądarki rekomendowane do obsługi systemu:

  • Internet Explorer 7, 8, 9 i 10
  • Firefox 3.0 i wyższe.
OPTIM CLIC

System OPTIM CLIC może zostać zainstalowany na każdym komputerze osobistym wyposażonym w:

  • wolny port szeregowy COM lub USB (do zainstalowania czytnika kart chipowych)
  • system operacyjny Windows XP/Vista/Windows 7
  • przeglądarkę internetową Internet Explorer 7.0, 8.0 i 9.0
  • połączenie z Internetem

Bezpieczeństwo

© 2017 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Menu o banku