Placówka bankowa Antoniukowska 56/U021, Białystok

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 11:00-18:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Krystyna Minkiewicz

03.03.2025

Po raz kolejny byłam zdegustowana po wizycie w placówce na Antoniukowskiej. Pani z drugiego stanowiska po lewej stronie była niemiła. Nie potrafiła powiedzieć czy jest zasadne potwierdzenie dodatkowych zabezpieczeń konta w aplikacji bankowej, a taka informacja wyświetlała mi się od pewnego czasu w moim telefonie. Poza tym od dawna budzi moje kontrowersje idea wyznaczania i częstego zmieniania tzw opiekunów, z którymi trzeba się wcześniej umawiać. Jest to kłopotliwe i nie zostawia klientowi wyboru . Klient często jest traktowany przedmiotowo. Zastrzeżenia budzi nawet stosowanie zwyczajowych form grzecznościowych w trakcie rozmowy z klientem czy też po jej zakończeniu.

avatar

Wiesiek Wróblewski

12.02.2025

Odpowiedź:

12.02.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam, Michał

avatar

Stanisław Rojek

21.01.2025

Super Obsługa przez Panią Kulesza👌wszystko na najwyższym poziomie z bardzo dobrą kawą 👌

Odpowiedź:

22.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Michał

avatar

Hubert Underlich

19.01.2025

Jestem wieloletnim klientem banku. Po raz pierwszy spotkałem się z tak lekceważącym podejściem pracowników banku w placówce przy ul. Antoniukowskiej 56 w Białymstoku.Pilnie potrzebowałem zastrzec kartę. Próbowałem siedmiokrotnie dodzwonić się do swojego doradcy - pani U. Grzybko. Napisałem również wiadomości tekstowe. Otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Następnie niezwłocznie udałem się do placówki. Było 15 minut po godzinach pracy placówki. Panie: U. Grzybko oraz E. Chilimoniuk potraktowały mnie w sposób arogancki. Usłyszałem uwagi typu: "To pan tyle razy do mnie wydzwaniał.", "Nie mam obowiązku odbierać telefonu, byłam zajęta." Nie wyjaśniono mi, jakie podjęto czynności. Kolejnego dnia telefonicznie próbowałem umówić się na spotkanie z panią U. Grzybko. Ponownie otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Po godzinnym oczekiwaniu udałem się do placówki. Pani E. Chilimoniuk oznajmiła, że mam czekać na osobę, która zajmie się moją sprawą. Okazało się, że nagle zmieniono mi doradcę. Pani Chilimoniuk nie chciała poświęcić mi nawet chwili na rozmowę. Traktowanie z góry klienta, protekcjonalizm, brak profesjonalizmu, umiejętności kontaktu z klientem zmusiły mnie do wystawienia negatywnej opinii.

Odpowiedź:

27.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Agnieszka Tolczyk

14.01.2025

Odpowiedź:

15.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Klaudia Romanowicz

14.01.2025

Gdybym mogła dałabym zero gwiazdek, totalny koszmar. Pani która była w drugim pokoiku nie miała żadnej wiedzy. Zablokowali mi kartę i spytałam pani jak ją odblokować to pani odpowiedziała że mam czekać i mogą to zrobić tylko na miejscu, okazało się że trzeba to zrobić przez infolinię i zajęło to mniej niż minutę, więc albo pani mnie okłamała albo ma zerową wiedzę. Ogólnie atmosfera panująca w środku nie zachwyca. Jeśli chcecie być potraktowani z szacunkiem to lepiej pójść na kawaleryjska a jeśli chcecie być potraktowani jak zwykła szmata do tutaj jest adekwatnie Nie pozdrawiam i nie dziękuję

Odpowiedź:

21.01.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

ryszard osiniak

17.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny! Polecamy się na przyszłość - zawsze chętnie pomożemy w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb 😍 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Ela Krupińska

16.12.2024

Polecam Bank Credit Agricole, a osoba prowadząca Pani Ula Grzybko jest wspaniała, cierpliwie wszystko wytłumaczy, doradzi i jest dostępna w razie potrzeby. Ze swojego doświadczenia nie czułam się nigdzie tak zaopiekowana jak w tym banku. Polecam!

Odpowiedź:

24.12.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. To technologia dostępna, skalowalna i coraz bardziej intuicyjna – którą […] Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Co to […] Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Smartfony, choć bywają źródłem rozproszenia, mogą też stać się najlepszymi sprzymierzeńcami rodziców. Od planowania dnia, przez monitorowanie zdrowia dziecka, po dbanie o […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku