Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00
Śr.: 11:00-18:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
130 opinii
Opinie naszych klientów
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Najlepsza doradczyni pani Patrycja ⭐⭐⭐⭐⭐
Katarzyno, dziękujemy! Pani Patrycja na pewno się ucieszy :) Joanna
Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. Michał
Reklama konta oszczędnościowego 7,5% w skali roku dla nowych klientów. Warunkiem było założenie konta osobistego. Założyłem konto przez Internet bez problemu, lokaty nie otrzymałem bo mam konto firmowe w tym banku. Zamknąć rachunek można niestety już tylko w oddziale - jakiś absurd, założyć online można, zrezygnować nie. Poszedłem do oddziału, w oddziale autoryzacja za pomocą mobywatel tak jak bym to robił przez internet a nie stał obok - kolejny bank nie dla ludzi. Nie polecam!
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Monika
Obsługa w placówce na wysokim poziomie , wszystkie Panie żywo zainteresowane pomocą przy obsłudze klientów , jedyny minus za tylko jedną kasę gotówkową , gdyby w każdej placówce była przynajmniej jedna kasa gotówkowa to byłoby jeszcze w porządku , ale jest jedna placówka w Białymstoku która ma kasę gotówkową.
Dziękujemy za Twoją wizytę, wysoką ocenę i miłe słowa. Monika
Edyto, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Pani Patrycji b. Dziękuję Co prawda trochę to trwało.
Jacku, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za Twoją wizytę. Michał
Personel super, ale mała przepustowość.
Piotrze, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Michał