Placówka bankowa Lipowa 29, Białystok

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 11:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Małgorzata Wołowicz

03.11.2025

Pani Joanna przemiła osoba, we wszystkim mi pomogła i odpowiedziała na moje wszystkie pytania. Jestem zadowolona ze spotkania i szczerze mogę polecić wizytę w tym banku.

Odpowiedź:

04.11.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

Anna Kruk

26.10.2025

Odpowiedź:

27.10.2025

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

Monika Rogalska

15.10.2025

To jest chore aby blokować kasę bo Pani pomaga godzinę czasu zakładać konto starszej osobie!!!!!!!!!!! Skoro czekam do kasy znaczy że nie mam możliwości skorzystać z urządzeń samoobsługowych . Powinniście usprawnić pracę personelu uświadamiając że są inne osoby które pomogą w tego typu sprawach

Odpowiedź:

Moniko, bardzo przepraszamy za niedogodności. Zachęcamy do korzystania z urządzeń samoobsługowych. Joanna

Witold Moskaluniec

08.09.2025

Odpowiedź:

08.09.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

Anatol Lewczuk

02.09.2025

Spotkanie z doradcą terminowe, nawet jeśli umawiane w ostatniej chwili. Kompetencja i zrozumienie potrzeb klienta. Pani Iza na 5.

Odpowiedź:

04.09.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Miło nam słyszeć, że Pani Iza sprostała Twoim oczekiwaniom. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 😊. Tatiana

justyna paulina

04.08.2025

Odpowiedź:

07.08.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊. Tatiana

Radosław Kinto

25.07.2025

Kobieta przy sobie jest zielona w sprawach bankowych co ona tam wogole robi

Odpowiedź:

05.08.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

Piotr Suszczynski

20.06.2025

Personel super i szybka obsługa.

Odpowiedź:

Piotrze, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku