Placówka bankowa Adm. J. Unruga 36, Gdynia

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Roman Goliszewski

19.05.2022

Bardzo miła obsługa

Odpowiedź:

20.05.2022

Romanie, dziękujemy za miłe słowa. Polecamy się! Joanna

avatar

Mirosław Salamądry

28.02.2022

Odpowiedź:

28.02.2022

Mirosławie, dziękujemy za zaufanie. Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolony z obsługi. Michał

avatar

Maciej Jablonski

16.02.2022

Super bank miła obsługa pozdro

Odpowiedź:

16.02.2022

Macieju, dziękujemy za miłe słowa. Polecamy się! Joanna

avatar

MIŁOSZ SKOBODZIŃSKI

22.12.2021

Odpowiedź:

22.12.2021

Miłoszu, dziękuję za wizytę. Miło, że oceniasz swój bank na pięć gwiazdek. W razie dodatkowych potrzeb lub pytań zapraszam do kontaktu. Krzysztof

avatar

Marek SKOBODZIŃSKI

16.12.2021

Odpowiedź:

16.12.2021

Marku, miło, że tak wysoko oceniasz swój bank. Pamiętaj, że w razie dodatkowych potrzeb lub pytań - jesteśmy do Twojej dyspozycji. Krzysztof

avatar

Ewelina Cioch

16.11.2021

Polecam serdecznie współpracę z Panią Alicją, uśmiech na twarzy i pełen profesjonalizm!

Odpowiedź:

17.11.2021

Ewelino, dziękujemy za miłe słowa i docenienie pracy Pani Alicji. Zapraszamy ponownie do naszej placówki. Krzysztof

avatar

GrzeK

28.09.2021

Byłem zapytać o kredyt, usłyszałem że nie obsługują takich !!!!! Kobieta bez żadnych wyjaśnień co miała na myśli zignorowała mnie !!!!! Pracuje na kierowniczym stanowisku więc z doświadczenia wiem że zarabiam o wiele więcej niż ona

Odpowiedź:

29.09.2021

Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przepraszam, jeśli został Pan obsłużony w sposób mniej niż profesjonalny. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Bardzo proszę o pozostawienie wiadomości prywatnej na naszym Facebooku - zawierającej numer kontaktowy. Chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Dziękuję, Michał

avatar

Grzegorz Pepliński

23.07.2021

Zawsze pomocne i miłe panie, szczególnie Pani Karolina :)

Odpowiedź:

23.07.2021

Grzegorzu, miło wiedzieć, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do kontaktu. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia