Placówka bankowa Kartuska 3 A-B, Gdynia

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Andrzej

16.10.2025

Odpowiedź:

17.10.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

barbara marciniak

29.09.2025

Przemiła p. Julia, jak zawsze uśmiechnięta i po prostu wspaniała obsługa. Ta pani jest zawsze uśmiechnięta i człowiek wychodzi w pełni zadowolony!!!

Odpowiedź:

29.09.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Pozdrawiam, Michał

Wojciech Grajewski

26.09.2025

Pani Sylwia wspaniałe zaangażowanie w obsługę klienta, świetnie pomogła w rozwiązaniu problemu.

Odpowiedź:

29.09.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Pozdrawiam, Michał

Marcin M

25.09.2025

Bardzo polecam wszystkim tą placówkę banku ponieważ pracują tam ludzie do których można się zwrócić z każdym zapytaniem i napewno pomogą. Ja polecam

Odpowiedź:

25.09.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Michał

Dariusz Dębski

23.09.2025

Wizyta bardzo owocna. Punktualnie. Bardzo miła i kompetentna doradczyni. Bardzo dobry kontakt. Aż chce się odwiedzać placówkę częściej.

Odpowiedź:

23.09.2025

Dziękujemy za zaufanie. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Pozdrawiam serdecznie, Michał

Bernadeta Kotfis

31.03.2025

Odpowiedź:

01.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

Paweł Banasik

08.03.2025

Odpowiedź:

08.03.2025

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał

Milan Niciejewski

07.03.2025

W celu odblokowania konta bankowego u doradcy klienta Pana Kamila Pietrzaka . Nie dostałem pomocy ponieważ pan Kamil uważał że mój dowód osobisty jest lekko uszczerbiony na krawędzi i nie jest w stanie mi pomóc. Poszedłem do innego oddziału i bezproblemowo przebiegła pomoc. Widocznie był to piątek i Nie był Pan Kamil w nastroju.

Odpowiedź:

13.03.2025

Dziękujemy za opinię. Zgodnie z procedurą bankową w przypadku wątpliwości co do tożsamości klienta doradca może odmówić obsługi, a za taką wątpliwość uznaje się uszkodzony dokument tożsamości. Nie wiemy, dlaczego w innej placówce nie postąpiono zgodnie z ustaloną procedurą, jednakże w tym wypadku Pan Kamil postąpił właściwie. W przypadku takiego zdarzenia należy zgłosić niezwłocznie takie uszkodzenie odpowiedniemu organowi danej gminy. A w kontekście obsługi bankowej można posługiwać się zaświadczeniem o zgłoszeniu uszkodzenia lub innym dokumencie tożsamości. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku