Placówka bankowa Kartuska 3 A-B, Gdynia

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Łukasz Olszewski

10.01.2022

Super, Pani Monika bardzo miła i pomocna. Odpowiedni człowiek na tym stanowisku !

Odpowiedź:

11.01.2022

Łukaszu, dziękujemy za pozostawienie opinii. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Pani Monika na pewno doceni Twoje słowa. Joanna

avatar

Kamil Sawicki

07.01.2022

Odpowiedź:

07.01.2022

Kamilu, miło, że jesteś zadowolony ze współpracy. Dziękuję za pięć gwiazdek. Krzysztof

avatar

Waldemar Fabianii

18.10.2021

Odpowiedź:

19.10.2021

Waldemarze, miło wiedzieć, że jesteś zadowolony ze współpracy z nami. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań - zapraszamy ponownie do kontaktu. Michał

avatar

Beata Becia

25.02.2021

Bardzo miła i szybka obsługa a Pani Monika jest profesjonalistką w 100% zawsze dobrze doradzi i jest bardzo pomocna Pozdrawiam cały zespół.

Odpowiedź:

25.02.2021

Beato, dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona z naszych usług :) Szymon

avatar

Zofia Marczak

22.01.2021

W placówce byłam dwukrotnie i za każdym razem obsługiwała mnie Pani Sylwia. Życie mi kobieta dwa razy uratowała !!! Sprawnie, szybko, przetłumaczone z bankowego na nasze. Jestem technicznym gamoniem i Pani Sylwia dosłownie jak dziecku w przedszkolu wszystko wytłumaczyła ....polecam polecam

Odpowiedź:

27.01.2021

Anno, dziękuję za opinię i polecenie. Cieszę się, że jesteś zadowolona z naszych usług :) Szymon

avatar

Cezary Adamski

05.11.2020

Jestem zachwycony profesjonalizmem pracujących tam doradców. Zawsze sprawna, konkretna obsługa. Pracownicy tej placówki zarażają pozytywną energia . Zasłużona najwyższa ocena!

Odpowiedź:

05.11.2020

Cezary, miło nam czytać takie słowa. Cieszymy się, że tak wysoko cenisz pracę naszych doradców. W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

Bolesław Korzeniowski

14.10.2020

Jak dla osiemdziesięciolatka (z niedosłuchem) załatwienie spraw urzędowych stanowi problem. Mimo maksymalnel uwagi, często wychodzę niedoinformowany. Sprawy bankowe nie należą do najprostrzych, ale dzięki p. Monice czułem się komfortowo (potrafiła z uśmiechem sposób bycia dostosować do stanu klijenta). Za taki rodzaj obsługi daje 10+ pkt.

Odpowiedź:

16.10.2020

Bolesławie, dziękuję za opinię i wysoką ocenę. Wspaniale słyszeć, że czujesz się komfortowo w naszym oddziale! W razie dodatkowych potrzeb zachęcam do ponownego kontaktu. Przy okazji polecam zapoznać się z informacją na naszej stronie internetowej: https://www.credit-agricole.pl/bezpieczenstwo/bezpieczne-bankowanie-dla-ciebie-i-dla-nas. Szymon

avatar

Super Tramp

23.07.2020

Odpowiedź:

24.07.2020

Dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że jeteś zadowolony z oferty i obsługi w naszym oddziale. Zapraszamy do ponownego kontaktu :) Michał

Blog Banku Credit Agricole

Nieprzewidziane wydatki – jak sobie z nimi radzić?

Udało Ci się w tym miesiącu ze spokojną głową opłacić rachunki, zaplanować domowy budżet, a nawet odłożyć nieco oszczędności? Czy Twój portfel jest jednak gotowy na nieplanowane wydatki? Dowiedz się, co zrobić, aby w takiej sytuacji nie popaść w finansowe tarapaty. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia