Placówka bankowa pl. Kaszubski 17, Gdynia

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Alice Astor

12.02.2024

Polecam panią Izabelę. Pełen profesjonalizm.

avatar

Przemysław Antonienko

12.02.2024

Polecam Panią Izabelę

avatar

Sławomir Pijet

09.02.2024

Było 20-30 minut przed zamknięciem placówki . Potrzebowałem na wyjazd do Czarnogóry dnia następnego 2000 euro w gotówce. Ku mojemu zaskoczeniu operacja przebiegła bardzo sprawnie . Nominały banknotów mogłem wybrać. Dwukrotnie sprawdzono wypłatę , ręcznie oraz na maszynie. Nie zapłaciłem żadnej prowizji. Pan który mnie obsługiwał zrobił do niezwykle profesjonalnie. Dziękuję bardzo.

avatar

Patrycja

05.02.2024

Odpowiedź:

05.02.2024

Patrycjo, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał

avatar

Надія Боднарюк

24.01.2024

Odpowiedź:

16.02.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie. Michał

avatar

Klaudia Gurzyńska

18.01.2024

Panie Tomaszu Kot pracujący na czacie Credit Agricole - Jest Pan najgorszym możliwym pracownikiem jakiego można sobie wyobrazić. Nie odpowiedział Pan na absolutnie żadne pytanie które zadałam, nie potrafił Pan skleić poprawnie ani jednego zdania po Polsku. Jedyna opcja połączenia się z Bankiem jest przez żałosną infolinię w której nie ma możliwości połączenia się z człowiekiem - BOT ASIA SPIEPRZY WSZYSTKO CO POTRAFI. NIC NIE SŁYSZY, NIC NIE ROZUMIE a na koniec jak połączy z konsultantem to ten po wymienieniu jednego zdania się rozłącza. Więc przez kolejne 20 minut należy robić z siebie kretyna i gadać z BOTem. Credit Agricole - straciliście kolejnych 3 klientów w dniu dzisiejszym. Gratuluję :)

avatar

Dawid Rydlicki1

05.12.2023

Obsługiwał mnie najlepszy bankowiec jakiego poznałem w życiu. Pozdrawiam Pana z brodą. Zasługuje na podwyżkę!

Odpowiedź:

03.01.2024

Dawidzie, super, że jesteś usatysfakcjonowany z współpracy z nami! Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Do zobaczenia ponownie! 😊 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Marek Romanowski

23.11.2023

Odpowiedź:

Marku, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Zachęcamy do ponownego kontaktu w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Jak optymalnie wybrać urlop w 2024, żeby najlepiej wypocząć?

Wraz z początkiem roku chętnie otwieramy kalendarze, poszukując idealnego terminu na wypoczynek. Kiedy w 2024 roku warto wziąć urlop, aby w połączeniu ze świętami i dniami ustawowo wolnymi od pracy cieszyć się długimi weekandami? Planując sprytnie, możemy zyskać nawet do 11 dni wakacji przy minimalnym wykorzystaniu dni urlopowych. Podpowiadamy, jak to zrobić! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia