Placówka bankowa Dąbrowskiego 2, Rumia

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Pt.: 09:30-17:00

Śr.-Czw.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Małgorzata Brandt

05.02.2025

Bardzo długi czas oczekiwania, jedno stanowisko przy tak wolnej obsłudze, nie polecam.

avatar

Zuzza Zuza

05.02.2025

Niestety mam wrażenie, że dla Państwa obsługa klienta nie jest na pierwszam miejscu. To było moje kolejne podejście do załatwienia spraw w placówce. Za pierwszym razem ze względu swojego stanu (błogosławiony)musiałam wyjść gdyż było mi bardzo duszo i liczba osób przede mną. Brak podejścia do klienta i przywileju obsługi w pierwszej kolejności w tej placówce nie ma czegoś takiego! Przy biurku jedna Pani dwie pozostałe rozmawiają ze sobą i nie interesują się klientem. A trzecia Pani, która podchodziła do każdego pytając z jaką sprawą przyszedł odp każdemu PROSZĘ CZEKAĆ NA SWOJĄ KOLEJ ! ! !

avatar

Piotr Wawrzyniak

02.12.2024

Super doradztwo i wspaniała obsługa

Odpowiedź:

23.12.2024

Dziękujemy za wybranie banku Credit Agricole oraz za Twoją opinię. Monika

avatar

Ula Matera

18.11.2024

Skandal! Cała poczekalnia "petentów". Jeden doradca pracuję a reszta w trzech "gabinetach" pierdzi w stołki

Odpowiedź:

27.11.2024

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Monika

avatar

Andrzej Wróblewski

29.10.2024

Odpowiedź:

29.10.2024

Andrzeju, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Michał

avatar

Leszek Woźniak

04.10.2024

Odpowiedź:

15.10.2024

Leszku, dziękujemy za Twoją wizytę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy prawie wszystkie Twoje oczekiwania. Chętnie dowiemy się, co możemy jeszcze poprawić. Michał

avatar

Agnieszka Gruchała

27.09.2024

Odpowiedź:

30.09.2024

Agnieszko, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Szymon T

16.09.2024

Odpowiedź:

17.09.2024

Szymonie, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia