Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Pt.: 09:30-17:00
Śr.-Czw.: 08:30-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
263 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Jest ok
Zdzisławie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie najwyższej oceny! Joanna
Bardzo miła obsługa .Dziękuję za rozwiązanie problemu .🙂🙂🙂
Żaneto, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
Polecam
Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Miło czytać te słowa. Pozdrawiam, Monika
Bardzo miła obsługa klienta
Andrzeju, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Aleksandro, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Mam w tym banku konto firmowe od 10 lat. Gdyby nie to że nie ma czasu na formalności dawno bym się pożegnał. Infolinia nikt nigdy nic nie wie, czeka się co najmniej 20 minut. Byłem w banku osobiście prosiłem o kontakt z doradcą nikt nie zadzwonił, wywołania kontaktu przez stronę www też nie działa. Jak już mam kontakt telefoniczny to się kończy jak na zdjęciu. Jestem na spotkaniu i nawet nikt nie odezwie się ani nie odpisze. D.R.A.M.A.T
Waldemarze, bardzo przepraszamy. Joanna
Jak zwykle fachowo i uprzejmie. Minus jedynie taki , że jedna osoba tylko obsługuje i przez to zawsze jest kolejka .
Lesławie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Przepraszamy za niedogodności spowodowane dłuższym czasem oczekiwania na obsługę. Pozdrawiam, Michał
W piątek 29 marca pracownik placówki odmówił wymiany uszkodzonego banknotu. Odmowa została uargumentowana stwierdzeniem „Nasza placówka jest bezgotówkowa, jeśli chce Pani wymienić banknot należy udać się do oddziału CA w Wejherowie lub do innego banku”. Na pytanie jaki bank w Rumi mógłby takiej wymiany dokonać usłyszałam oschłą odpowiedź „Nie wiem.”. W tym momencie wizyta dobiegła końca. W pobliskim oddziale banku Millennium wymieniono banknot od ręki. Nie stanowiło problemu nawet to, że jest to bank, w którym nie posiadam konta bankowego. Nie ukrywam, że jestem zawiedziona. Wszystkie moje poprzednie wizyty w tej placówce, przebiegały w bardzo sympatycznej atmosferze, a obsługa była profesjonalna. Proszę o wyjaśnienie, czy faktycznie w Państwa interpretacji fakt, że są Państwo placówką bezgotówkową zwalnia Państwa z obowiązku wymiany uszkodzonego banknotu? Czy odmowa była po prostu aktem braku dobrej woli pracownika banku?
Agato, placówka bezgotówkowa charakteryzuje się tym, że nie ma na stanie żadnej gotówki. Joanna