Placówka bankowa Panewnicka 62, Katowice

Godziny pracy

Pn.: 09:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Ryszard Czerwiński

01.05.2025

Odpowiedź:

05.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

ANDRZEJ ZATORSKI

18.04.2025

I highly appreciate kindness and professionalism

Odpowiedź:

Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Alina Samek

12.04.2025

Bardzo pomocna i kompetentną osoba ,pracownica banku Pani Katarzyna Ciesielska.Odwiedzam bank z przyjemnością, wszystko wytłumaczone,załatwione od ręki.Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu,oby było takich pracowników więcej...

Odpowiedź:

15.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Miło nam słyszeć, że Pani Katarzyna sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Yuliia Aleksieieva

18.03.2025

Odpowiedź:

20.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Tadeusz Moryl

18.02.2025

Sprawna, konkretna i bardzo miła obsługa.

Odpowiedź:

19.02.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Pozdrawiam, Michał

avatar

Tadeusz Wylezol

07.02.2025

Uzyskany kredyt miał za wysokie oprocentowanie i w wyniku mojej wizyty nastąpiła zmiana kredytu na kredyt konsolidacyjny za co serdecznie dziękuję.

Odpowiedź:

10.02.2025

Dziękujemy za opinię. Cieszę się, że mogliśmy dostosować kredyt do Twoich potrzeb. Pozdrawiam, Michał

avatar

K2

30.01.2025

Znakomity bank, świetna placówka. Polecam gorąco.

Odpowiedź:

31.01.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie 😊 Polecamy się! Michał

avatar

Maciej Mitręga (Studia podyplomowe)

23.01.2025

Słaba placówka bankowa. Miałem na dany dzień umówioną wypłatę euro awizowane. Sądziłem że sprawę załatwię w kasie, jednak musiałem czekać dlugo w kolejce tak samo jak klient w sprawie kredytu i innych rzeczy. Byłoby okej gdyby trzeba było się umawiać na konkretną godzinę, to przecież bym się umówił. Panie traktują klienta z góry.

Odpowiedź:

07.03.2025

Dziękujemy za wystawienie opinii i jednocześnie przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na obsługę. W naszych placówkach istnieje możliwość umówienia się do konkretnego doradcy przez aplikację CA24 Mobile, a także przez naszą stronę internetową, co niweluje oczekiwanie. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jak bezpiecznie korzystać z internetu?

Internet to narzędzie niezbędne do pracy, zarządzania finansami, kontaktu ze światem. Ale to również pole minowe, na którym nieuważny użytkownik może stracić znacznie więcej niż tylko dobre samopoczucie. Cyberprzestępcy coraz częściej korzystają z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, by tworzyć jeszcze bardziej przekonujące kampanie oszustw. Sprawdź, jakie są aktualne zagrożenia i sposoby, jak się przed […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku