Placówka bankowa Rynek 12, Mikołów

Godziny pracy

Pn.: 09:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Agnieszka Kośmider-Zawadzka

19.08.2023

Miła i profesjonalna obsługa.

Odpowiedź:

28.08.2023

Agnieszko, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm⭐ Dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny💚 Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Sergei Mendelev

27.07.2023

Odpowiedź:

28.07.2023

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

avatar

andrzej fronk

03.07.2023

Pełen profesjonalizm.

Odpowiedź:

03.07.2023

Andrzeju, cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami😊 Polecamy się na przyszłość i dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny. Czujemy się wyróżnieni! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Bogdan Grodoń

22.06.2023

Bardzo miła obsługa, Pani Martyna zasługuje na 10 gwiazdek 👍🏻🙂

Odpowiedź:

26.06.2023

Bogdanie, dziękujemy za pozostawienie aż pięciu gwiazdek😊 Pani Martyna z pewnością ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Dorota Ciuśniak

21.06.2023

Bardzo średnio. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni i z banku i z Pań obsługujących natomiast ostatnia wizyta stanowiła ogromne nieprzyjemne zaskoczenie. Zastaliśmy młodą nieznaną do tej pory twarz, zajętą rozmową telefoniczną w związku z tym usiedliśmy poczekać. Pani zachowała się jakby nikt nie wszedł, kontynuowała rozmowę. Po jej końcu chcieliśmy podejść, okazało się jednak, że nie możemy ponieważ młoda kobieta musiała pozamykać sobie okienka. To trwało. Po tej czynności, dostąpiliśmy do okienka. Przyszliśmy po informacje i zamknąć linię kredytową. To drugie, bez problemu. Natomiast informacje, ooo. Dla panienki debet i karta kredytowa to ten sam produkt i postanowiła nas poinformować o debecie mimo że interesowała nas karta. Cóż, szkoda że nie zastaliśmy naszych dobrych znanych pań z banku. Pozostał niesmak. Pozdrawiam panią Martynę 👋

Odpowiedź:

23.06.2023

Doroto, bardzo nam przykro, że nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Marta Jarosik

12.06.2023

Pełen profesjonalizm Pani Martyny, na dodatek jest Pani bardzo sympatyczna i pomocna, zasługuje na 5 gwiazek. Niestety nie można powiedzieć tego samego o pozostałych. Po wizycie w oddziale i konsultacji z Panią Katarzyną należało obniżyć ocenę.

Odpowiedź:

13.06.2023

Marto, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Agata

12.05.2023

Nie polecam. 'Doradcy' odsyłają na infolinię z rzeczami które powinny wykonać! Jak np wniosek o zaświadczenie. Cokolwiek człowiek by nie chciał załatwić a nie wiąże się to że sprzedażą czyli profitem dla owych 'doradcow' to nagle system nie działa a dziwne bo w kolejnym wszystko działa... A awaria niby ogólna... dramat

Odpowiedź:

22.05.2023

Agato, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna

avatar

Julia T

07.04.2023

Odpowiedź:

11.04.2023

Miło, że jesteśmy dla Ciebie bankiem na pięć gwiazdek, Julio. Polecamy się na przyszłość! Krzysztof

Blog Banku Credit Agricole

 

Życie na abonament – od serwisów streamingowych po dostawy środków czystości

Wyobraź sobie świat, w którym każdy aspekt Twojego życia – od rozrywki po codzienne potrzeby – jest dostosowany indywidualnie do Ciebie, a wszystkie produkty i usługi dostępne są na żądanie i dostarczane prosto do Twoich drzwi. Brzmi jak science fiction? Nic bardziej mylnego. To rzeczywistość życia na abonament, nowego modelu konsumpcji, który stopniowo staje się normą w naszym szybko zmieniającym się świecie. Więcej
 

Edukacja na subskrypcji – nowy sposób dostępu do wiedzy

Dostęp do edukacji, gdzie chcesz i kiedy chcesz? Dlaczego nie! Aplikacje edukacyjne działające na zasadzie subskrypcji pozwalają na naukę w dowolnym miejscu i czasie. To jak posiadanie prywatnego nauczyciela na wyciągnięcie ręki, a przy tym świetna alternatywa dla zajęć dodatkowych. Od języków obcych po muzykę, od umiejętności technicznych po trening umysłu – sprawdź, która aplikacja będzie najlepiej dopasowana do Twoich zainteresowań! Więcej

Na raty płacą mądrzy klienci

System płatności ratalnych Credit Agricole po raz trzeci zdobył tytuł Gran Prix Konsumenckiego Lidera Jakości. I nic dziwnego. Raty lubią i klienci i sprzedawcy. Ci pierwsi za to, że mogą pozwolić sobie na większe zakupy, drudzy – za rosnące zyski. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia