Placówka bankowa Rynek 12, Mikołów

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

O lele! Ukulele!

23.04.2024

Nie polecam. Bank, w którym nie ma pieniędzy. Chciałam wybrać pieniądze z konta (dodam, że nie jakąś astronomiczną kwotę) i ku memu zdziwieniu okazało się, że jest to niemożliwe. Absurd.

avatar

Валентина Лунева

26.02.2024

Odpowiedź:

28.02.2024

Валентина, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Agnieszka Kośmider-Zawadzka

19.08.2023

Miła i profesjonalna obsługa.

Odpowiedź:

28.08.2023

Agnieszko, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm⭐ Dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny💚 Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Sergei Mendelev

27.07.2023

Odpowiedź:

28.07.2023

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

avatar

andrzej fronk

03.07.2023

Pełen profesjonalizm.

Odpowiedź:

03.07.2023

Andrzeju, cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami😊 Polecamy się na przyszłość i dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny. Czujemy się wyróżnieni! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Bogdan Grodoń

22.06.2023

Bardzo miła obsługa, Pani Martyna zasługuje na 10 gwiazdek 👍🏻🙂

Odpowiedź:

26.06.2023

Bogdanie, dziękujemy za pozostawienie aż pięciu gwiazdek😊 Pani Martyna z pewnością ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Dorota Ciuśniak

21.06.2023

Bardzo średnio. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni i z banku i z Pań obsługujących natomiast ostatnia wizyta stanowiła ogromne nieprzyjemne zaskoczenie. Zastaliśmy młodą nieznaną do tej pory twarz, zajętą rozmową telefoniczną w związku z tym usiedliśmy poczekać. Pani zachowała się jakby nikt nie wszedł, kontynuowała rozmowę. Po jej końcu chcieliśmy podejść, okazało się jednak, że nie możemy ponieważ młoda kobieta musiała pozamykać sobie okienka. To trwało. Po tej czynności, dostąpiliśmy do okienka. Przyszliśmy po informacje i zamknąć linię kredytową. To drugie, bez problemu. Natomiast informacje, ooo. Dla panienki debet i karta kredytowa to ten sam produkt i postanowiła nas poinformować o debecie mimo że interesowała nas karta. Cóż, szkoda że nie zastaliśmy naszych dobrych znanych pań z banku. Pozostał niesmak. Pozdrawiam panią Martynę 👋

Odpowiedź:

23.06.2023

Doroto, bardzo nam przykro, że nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Marta Gruszczyk

12.06.2023

Pełen profesjonalizm Pani Martyny, na dodatek jest Pani bardzo sympatyczna i pomocna, zasługuje na 5 gwiazek. Niestety nie można powiedzieć tego samego o pozostałych. Po wizycie w oddziale i konsultacji z Panią Katarzyną należało obniżyć ocenę.

Odpowiedź:

13.06.2023

Marto, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Co wybrać – książkę czy film?

Czy każda udana powieść ma potencjał, aby stać się wielkim hitem kinowym, czy też istnieją dzieła literackie tak wyjątkowe, że ich magia nie może być przeniesiona na ekran? A może są takie produkcje, które zamieniają przeciętne książki w filmowe arcydzieła? W czasach, gdy masowo jesteśmy zalewani przez obrazy, dźwięki i informacje, nasuwa się pytanie: co ma większą wartość — książka czy film? To nie tylko kwestia upodobań estetycznych, ale również zrozumienia tego, w jaki sposób różne media wpływają na nasze emocje i wyobraźnię. Więcej
 

TOP 10 wyjątkowych książek kucharskich

Gotowanie to sztuka, która może być zarówno zdrowa, jak i kreatywna. Odkryj dziesięć nietuzinkowych książek kulinarnych, w których znajdziesz przepisy na pyszne i zdrowe potrawy, a przy tym mnóstwo zabawy smakami oraz inspiracji z filmów, powieści czy innych zakątków świata. Więcej

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia