Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 09:00-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
39 opinii
Opinie naszych klientów
Miła i profesjonalna obsługa.
Agnieszko, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm⭐ Dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny💚 Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam, Klaudia
Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія
Pełen profesjonalizm.
Andrzeju, cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami😊 Polecamy się na przyszłość i dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny. Czujemy się wyróżnieni! Pozdrawiam, Klaudia
Bardzo miła obsługa, Pani Martyna zasługuje na 10 gwiazdek 👍🏻🙂
Bogdanie, dziękujemy za pozostawienie aż pięciu gwiazdek😊 Pani Martyna z pewnością ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia
Bardzo średnio. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni i z banku i z Pań obsługujących natomiast ostatnia wizyta stanowiła ogromne nieprzyjemne zaskoczenie. Zastaliśmy młodą nieznaną do tej pory twarz, zajętą rozmową telefoniczną w związku z tym usiedliśmy poczekać. Pani zachowała się jakby nikt nie wszedł, kontynuowała rozmowę. Po jej końcu chcieliśmy podejść, okazało się jednak, że nie możemy ponieważ młoda kobieta musiała pozamykać sobie okienka. To trwało. Po tej czynności, dostąpiliśmy do okienka. Przyszliśmy po informacje i zamknąć linię kredytową. To drugie, bez problemu. Natomiast informacje, ooo. Dla panienki debet i karta kredytowa to ten sam produkt i postanowiła nas poinformować o debecie mimo że interesowała nas karta. Cóż, szkoda że nie zastaliśmy naszych dobrych znanych pań z banku. Pozostał niesmak. Pozdrawiam panią Martynę 👋
Doroto, bardzo nam przykro, że nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna
Pełen profesjonalizm Pani Martyny, na dodatek jest Pani bardzo sympatyczna i pomocna, zasługuje na 5 gwiazek. Niestety nie można powiedzieć tego samego o pozostałych. Po wizycie w oddziale i konsultacji z Panią Katarzyną należało obniżyć ocenę.
Marto, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Nie polecam. 'Doradcy' odsyłają na infolinię z rzeczami które powinny wykonać! Jak np wniosek o zaświadczenie. Cokolwiek człowiek by nie chciał załatwić a nie wiąże się to że sprzedażą czyli profitem dla owych 'doradcow' to nagle system nie działa a dziwne bo w kolejnym wszystko działa... A awaria niby ogólna... dramat
Agato, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna
Miło, że jesteśmy dla Ciebie bankiem na pięć gwiazdek, Julio. Polecamy się na przyszłość! Krzysztof