Placówka bankowa Rynek 12, Mikołów

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Валентина Лунева

26.02.2024

Odpowiedź:

28.02.2024

Валентина, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Agnieszka Kośmider-Zawadzka

19.08.2023

Miła i profesjonalna obsługa.

Odpowiedź:

28.08.2023

Agnieszko, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm⭐ Dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny💚 Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Sergei Mendelev

27.07.2023

Odpowiedź:

28.07.2023

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

avatar

andrzej fronk

03.07.2023

Pełen profesjonalizm.

Odpowiedź:

03.07.2023

Andrzeju, cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami😊 Polecamy się na przyszłość i dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny. Czujemy się wyróżnieni! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Bogdan Grodoń

22.06.2023

Bardzo miła obsługa, Pani Martyna zasługuje na 10 gwiazdek 👍🏻🙂

Odpowiedź:

26.06.2023

Bogdanie, dziękujemy za pozostawienie aż pięciu gwiazdek😊 Pani Martyna z pewnością ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Dorota Ciuśniak

21.06.2023

Bardzo średnio. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni i z banku i z Pań obsługujących natomiast ostatnia wizyta stanowiła ogromne nieprzyjemne zaskoczenie. Zastaliśmy młodą nieznaną do tej pory twarz, zajętą rozmową telefoniczną w związku z tym usiedliśmy poczekać. Pani zachowała się jakby nikt nie wszedł, kontynuowała rozmowę. Po jej końcu chcieliśmy podejść, okazało się jednak, że nie możemy ponieważ młoda kobieta musiała pozamykać sobie okienka. To trwało. Po tej czynności, dostąpiliśmy do okienka. Przyszliśmy po informacje i zamknąć linię kredytową. To drugie, bez problemu. Natomiast informacje, ooo. Dla panienki debet i karta kredytowa to ten sam produkt i postanowiła nas poinformować o debecie mimo że interesowała nas karta. Cóż, szkoda że nie zastaliśmy naszych dobrych znanych pań z banku. Pozostał niesmak. Pozdrawiam panią Martynę 👋

Odpowiedź:

23.06.2023

Doroto, bardzo nam przykro, że nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Marta Gruszczyk

12.06.2023

Pełen profesjonalizm Pani Martyny, na dodatek jest Pani bardzo sympatyczna i pomocna, zasługuje na 5 gwiazek. Niestety nie można powiedzieć tego samego o pozostałych. Po wizycie w oddziale i konsultacji z Panią Katarzyną należało obniżyć ocenę.

Odpowiedź:

13.06.2023

Marto, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Agata

12.05.2023

Nie polecam. 'Doradcy' odsyłają na infolinię z rzeczami które powinny wykonać! Jak np wniosek o zaświadczenie. Cokolwiek człowiek by nie chciał załatwić a nie wiąże się to że sprzedażą czyli profitem dla owych 'doradcow' to nagle system nie działa a dziwne bo w kolejnym wszystko działa... A awaria niby ogólna... dramat

Odpowiedź:

22.05.2023

Agato, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej
 

Wpływ czytania na rozwój młodego człowieka

Czytelnictwo od wieków uznawane jest za jedno z najpotężniejszych narzędzi kształtujących umysł i charakter człowieka. Rozwija umiejętności poznawcze, emocjonalne oraz społeczne. W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie dominują szybkie, przerywane formy komunikacji, książki oferują głębię, refleksję i ucieczkę od wszechobecnej powierzchowności. Szczególnie w rozwoju młodego człowieka czytanie odgrywa ważną rolę, kształtując nie tylko intelekt, ale i pomagając lepiej zrozumieć emocje. Więcej

Stan czytelnictwa w Polsce

Coraz więcej Polaków i Polek czyta książki. Potwierdza to najnowszy raport opublikowany przez Bibliotekę Narodową. W 2023 roku lekturę więcej niż jednej książki w ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie zadeklarowało 43 proc. respondentów. Jest to znacznie większy procent w porównaniu do poprzednich lat. Jak podkreślają jednak badacze, hucznie ogłoszony wzrost zainteresowania książkami nie oznacza, że czytelnictwo stało się bardziej powszechne. Okazuje się, że siedem lub więcej książek przeczytało niespełna 8 proc. społeczeństwa, a na popularności zyskują głównie poza książkowe źródła rozrywki i wiedzy, takie jak media społecznościowe, podcasty, słuchowiska, a nawet gry komputerowe. Jak przedstawiają się najnowsze dane o czytelnictwie w Polsce? Oto najważniejsze wnioski wynikającego z raportu. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia