Placówka bankowa Rynek 12, Katowice

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Monika Oleksiak

24.01.2023

Wysoka kultura osobista pracowników banku, dyskretnosc i szczery uśmiech. To najważniejsze, dziękuję.

Odpowiedź:

25.01.2023

Moniko, serdecznie dziękujemy za wszystkie miłe słowa o naszej placówce. Miło, że oceniasz swój bank na pięć gwiazdek. Krzysztof

avatar

Urszula Heft

23.01.2023

Jestem klientką banku od ponad 15 lat ( zaczynałam od LUKAS BANKU) 10 Stycznia wstąpiłam do placówki z myślą, że załatwię problem zwìązany z kontem mobilnym. Mojej opiekunki Pani Iwony nie było w placówce, więc grzecznie usiadłam w kolejce do jedynej pani obsługującej klientow na sali. Po chwili Pani wstała i powiedziała, że teraz ma umówioną wizytę z klientką a my( 3 osoby w kolejce ) mamy poczekać. Na moją uwagę, żeby ktoś ze wspópracownikow przyszedł i w jej zastępstwie, nadal obsługiwał Pani obsłużyła jeszcze tylko jedną starszą osobę, która dokonywała wpłaty do kasy i jak przyszła moja kolej to demonstracyjnie sobie poszła. W jej miejsce przyszła kolejna Pani, przypuszczam, że szefowa placówki i traktując mnie jak intruza, usiłowała mnie nauczyć obsługi bankomatu/wplatomatu. Na moją uwagę, że mam problem merytoryczny dot. Konta mobilnego, odmówiła mi obsługi i kazała czekać albo dzwonić na infolinię,po czym zaczęła obsługiwać kolejną osobę z kolejki, ktora stala za mną. Uważam, że nie zostałam obsłużona tylko dlatego, że w sposób stanowczy domagalam się obslużenia i nie lekceważenia osób oczekujących w kolejce - choć ja sama zostałam "ukarana" przez pracowników placówki. Posiadam konto internetowe i w placówce bankowej pojawiam się może 2 razy w roku. A w tej placówce to raczej się już nie pojawię, choć moją dotychczasową doradczynię Panią Iwonę Szponder doceniam za jej profesjonalizm i miłe obycie. Nie polecam wizyty w placówce.

Odpowiedź:

25.01.2023

Urszulo, bardzo nam przykro, że nie jesteś zadowolona z wizyty. Serdecznie zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Joanna

avatar

Jan Grzesica

12.01.2023

SUPER

Odpowiedź:

17.01.2023

Janie, dziękujemy! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wizyty. Joanna

avatar

Mirosław Tokarczyk

02.01.2023

Polecam!

Odpowiedź:

02.01.2023

Mirosławie, dziękujemy za wizytę i polecenia :) Joanna

avatar

Bożena Zaenger

28.12.2022

Odpowiedź:

29.12.2022

Bożeno, dziękuję za Twoją ocenę. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

avatar

Jacek Jakubiec

27.12.2022

fachowa obsługa gratuluje.

Odpowiedź:

03.01.2023

Jacku, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią :) Zawsze chętnie pomożemy! Joanna

avatar

Rafal Radzikowski

21.12.2022

Odpowiedź:

25.11.2022

Rafale, miło wiedzieć, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do kontaktu. Michał

avatar

Marek Winiarski

15.12.2022

Odpowiedź:

15.12.2022

Marku, cieszę się, że jesteś zadowolony. Miło nam, że spełniamy Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do kontaktu. Zuzanna

Blog Banku Credit Agricole

 

W co inwestować w 2023 roku

Roku 2022 inwestorzy nie zaliczą do udanych. Zapamiętamy go przede wszystkim z rozpoczęcia wojny w Ukrainie, wysokiej inflacji oraz cyklu podwyżek stóp procentowych. W co inwestować w 2023 roku w takim otoczeniu gospodarczym? Więcej

Jak efektywnie się uczyć?

Co zrobić, aby nauka nie była żmudnym procesem, a za to szybko przynosiła rezultaty? Sprawdź kilka naszych sposobów na efektywne uczenie się! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia