Placówka bankowa Rynek 12, Katowice

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Margo Margo

16.05.2025

Odpowiedź:

26.05.2025

Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

avatar

Iwona Mikołaj

08.05.2025

Masakra z tym kontem prawie 25 lat jestem w tym banku a oni mi własne pieniądze zablokowali że niby jakąś ankietę miałam zrobić ,przez dwa dni dzieci jeść nie będą bo nie mam środków do moich własnych pieniędzy trzeba w końcu zmienić konto

avatar

Swoje Zdanie

22.04.2025

Tragedia Bankomat zewnętrzny nie odczytuje kart zbliżeniowo blik tylko 800zl. Człowiek krąży żeby znaleźć miejsce do zaparkowania idzie przez pół miasta a tu wielki agricole... Jak mam wyciągnąć swoje pieniądze ‼️ Do samej placówki nie mam nic normalni ludzie

avatar

Lpk Prunella

18.04.2025

Odpowiedź:

23.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

avatar

Jan Ruta

11.04.2025

Odpowiedź:

15.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

avatar

Jerzy Nowak

11.04.2025

Bardzo miła i fachowa obsługa ( doradztwo w sprawie )

Odpowiedź:

15.04.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Jerzy Gordziałkowski

10.04.2025

Bardzo miłe kontakty osobiste i telefoniczne oraz bardzo wysoki profesjonalizm Pana Rafała Bożek

Odpowiedź:

15.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Zbigniew Grzywacz

07.04.2025

Jestem bardzo zadowolony ze świadczonych usług przez przedstawicielkę Państwa banku panią Joannę Hałatę. Wykazuje się dużymi kompetencjami , wiedzą bankową , rzetelnością , sumiennością i życzliwością oraz służy dużą pomocą w załatwieniu różnorodnych spraw w oddziale banku.

Odpowiedź:

08.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Joanna sprostała Twoim oczekiwaniom. Doceniamy Twoją opinię i cieszymy się, że jesteś zadowolony z jakości naszej obsługi. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku