Placówka bankowa 28 czerwca 1956r. 121, Poznań

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-17:30

Śr.-Pt.: 09:00-16:30

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Mirosława Urbańska

06.10.2021

Odpowiedź:

07.10.2021

Mirosławo, dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę. Joanna

avatar

Tomasz Dutka

23.07.2021

Odpowiedź:

23.07.2021

Tomasz, cieszę się, że jesteś zadowolony. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych pytań czy potrzeb. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Bartosz Urbański

23.06.2021

Niestety mimo umówienia na konkretną godzinę (nowy klient) nie udało mi się porozmawiać. Zasady w czasie nadal trwającej pandemii nie przestrzegane w żadnym aspekcie. Mały lokal - sporo ludzi. Mało komfortowe warunki do rozmowy o finansach - trzeba szeptać. Pani jednak była przemiła niestety nie zmienia to faktu, że nie takiej jakości obsługi szukałem. Duży minus za brak podjazdu dla osoby z niepełnosprawnością ruchową. Placówka nie przyjazna osobom poruszającym się na wózkach.

Odpowiedź:

28.06.2021

Bartoszu, dziękujemy za wyrażenie opinii. Wysoka jakość obsługi jest dla nas priorytetem. Zawsze dążymy do tego, aby klient czuł się u nas dobrze i został kompleksowo obsłużony. Przepraszamy, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że dalsza współpraca będzie przebiegała bez zarzutów. Joanna

avatar

Wioleta Rybak

24.05.2021

Nieuprzejma i arogancka odpowiedź pani obsługującej już od wejścia, nie zachęca do załatwiania jakichkolwiek spraw w tej placówce.

Odpowiedź:

28.05.2021

Wioleto, dziękujemy za Twój komentarz. Każda opinia jest dla nas ważna. Komfort klienta oraz wysoka jakość obsługi są dla nas bardzo istotne i dokładamy wszelkich starań, aby klienci czuli się u nas dobrze. Przepraszamy, jeśli w tej sytuacji było inaczej. Mamy jednak nadzieję, że nie wpłynie to negatywnie na dalszą współpracę. Michał

avatar

emdejot

11.05.2021

Odradzam to miejsce, pozostawia spory niesmak po obsłudze do samego banku. Mega kiepskie jest również kupowanie pozytywnych opinii przez bank tak, aby poprawić oceny swoich placówek i robienie ze swoich potencjalnych klientów idiotów... Bo jak nazwać wpłynięcie 2 miesiące temu kilkunastu pozytywnych opinii.

Odpowiedź:

11.05.2021

Dziękuję za pozostawienie oceny. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Bardzo zależy nam na poznaniu Twojej opinii. Czy mogę prosić o przekazanie szczegółów sytuacji, która miała miejsce w naszym oddziale? Możesz skontaktować się ze mną poprzez wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Michał

avatar

Kinga Kokosińska

24.03.2021

Już kolejny raz spotkała mnie tu niemiła sytuacja. Poprzednio to zignorowałam (miesiąc temu to miejsce miało ocenę poniżej 3, więc nie widziałam potrzeby dokładania swojej negatywnej oceny, ale widzę, że magicznie, w ostatnim miesiącu ta placówka bankowa zdobyła całe grono zadowolonych klientów chętnych na dodanie opinii? ). Poprzednio czarnowłosa Pani w banku była dla mnie arogancka i furcząca, mimo iż błąd wynikał po stronie banku, a ja byłam wobec niej życzliwa. W tym tygodniu ta sama osoba nakrzyczała na starszą Panią, która prosiła o pomoc, ponieważ zostawiła paczkę obok bankomatu i wyszła, zapominając o niej. Starsza Pani w odpowiedzi na krzyki pracownika prosiła o spokój i zapewniała, że nie ma złych intencji. Pracownik banku CA jednak wbiegł na salę i zaczął krzyczeć do innych pracowników, aby wezwali ochronę do staruszki! Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i jest nie do pomyślenia. Cieszę się, że to była moja ostatnia wizyta w tym miejscu, bo byłam tam aby zamknąć konto ze względu na poprzednie wrażenia z wizyty w tej placówce, a ta sytuacja pokazała mi, że to dobra decyzja!

Odpowiedź:

14.04.2021

Kingo, dziękuję za pozostawiony komentarz. Bardzo przepraszam, jeśli byłaś świadkiem nieprofesjonalnej obsługi w naszej placówce bankowej. Zapewniam Cię, że wysoka jakość obsługi jest dla nas priorytetem i zawsze dążymy do tego, aby klienci czuli się u nas dobrze. Przepraszamy, za zaistniałą sytuację. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości się nie zdarzały. Michał

avatar

zOcSprawcy obsługa poszkodowanego tel.576631661

12.02.2021

Serdecznie polecam ta placówka. Ludzie są bardzo zaangażowani w swoją pracę.

Odpowiedź:

01.03.2021

Dziękuję za opinię i polecenie. W razie dodatkowych potrzeb zachęcam do ponownego kontaktu. Szymon

avatar

Elzbieta Kempa

12.02.2021

Rewelacyjna obsługa. Rozwiążą każdy problem do rozwiązania. Choć oferta banku nie jest najlepsza to obsługa jest rewelacyjna. Jak tylko będę miała okazję powrócę tam na pewno. Wspaniali ludzie. Pozdrawiam

Odpowiedź:

01.03.2021

Elżbieto, dziękuję za opinię. W razie dodatkowych potrzeb zachęcam do ponownego kontaktu. Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia