Placówka bankowa 28 czerwca 1956r. 121, Poznań

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-17:30

Śr.-Pt.: 09:00-16:30

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Mikołaj Tomaszewski

25.05.2022

Obsługa klienta w banku na najwyższym poziomie, serdecznie dziękujemy przemiłej i cierpliwej Pani Joannie, gorąco polecam 🙂

Odpowiedź:

26.05.2022

Mikołaju, dziękujemy za miłe słowa. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolony z naszej pracy. Joanna

avatar

Witek Krenz

18.05.2022

Profesjonalna obsługa idbałość o klienta brawo!

Odpowiedź:

18.05.2022

Witek, dziękujemy za wizytę i pozostawienie opinii. Joanna

avatar

Lucyna Krenz

18.05.2022

Profesjonalna obsługa, serdeczne podejście do klienta!!! Pierwszy raz zrozumiałam wszystko !!! Dziękuję bardzo!!!

Odpowiedź:

18.05.2022

Lucyno, dziękujemy za miłe słowa. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolona z wizyty. Joanna

avatar

Marta Pankowska

17.05.2022

Odpowiedź:

17.05.2022

Marto, dziękujemy za pozostawioną ocenę. Przykro mi, że nie do końca spełniliśmy Twoje oczekiwania podczas ostatniej wizyty. Zawsze jednak chętnie zapoznamy się ze wszelkimi uwagami. Zapraszam do podzielania się nimi, na przykład w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Pozdrawiam, Michał

avatar

Anna Urbańska

11.05.2022

Serdecznie polecam usługi tego oddziału. Personel bardzo profesjonalny i sympatyczny. Indywidualne podejście do klienta, zaangażowanie oraz wzorowa współpraca Zespołu. Dbałość o klientów z niepełnosprawnościami jest na najwyższym poziomie. Dziękuję Pani Joannie oraz Panu Dyrektorowi!

Odpowiedź:

16.05.2022

Anno, dziękujemy za pozostawienie opinii. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolona ze swojego banku :) Joanna

avatar

Bartosz Urbański

10.05.2022

Placówka banku z niesamowicie przyjazną obsługą na najwyższym poziomie. Bardzo miłe zaskoczenie odnośnie przygotowania pod kątem osób z niepełnosprawnościami(oddział banku przyjazny osobom poruszającym się na wózkach oraz Głuchym). Dostępne podjazdy dla wózka oraz tłumacz języka migowego on-line. Rzeczowe i profesjonalne podejście do spraw finansów osobistych. A przede wszystkim 5 gwiazdek za pierwiastek ludzki i indywidualne podejście w bezdusznej dziś z reguły bankowości! Tak powinien działać każdy bank! Brawo!

Odpowiedź:

28.06.2021

Bartoszu, dziękujemy za wyrażenie opinii. Wysoka jakość obsługi jest dla nas priorytetem. Zawsze dążymy do tego, aby klient czuł się u nas dobrze i został kompleksowo obsłużony. Przepraszamy, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że dalsza współpraca będzie przebiegała bez zarzutów. Joanna

avatar

Beata Oleszek

05.05.2022

Odpowiedź:

05.05.2022

Beato, dziękujemy za wizytę i wysoką ocenę naszej pracy :) Joanna

avatar

sylwia rietz

04.05.2022

Odpowiedź:

04.05.2022

Sylwia, dziękujemy za wysoką ocenę! Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia