Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 10:00-17:30
Śr.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
82 opinie
Opinie naszych klientów
Obsługa klienta w banku na najwyższym poziomie, serdecznie dziękujemy przemiłej i cierpliwej Pani Joannie, gorąco polecam 🙂
Mikołaju, dziękujemy za miłe słowa. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolony z naszej pracy. Joanna
Profesjonalna obsługa idbałość o klienta brawo!
Witek, dziękujemy za wizytę i pozostawienie opinii. Joanna
Profesjonalna obsługa, serdeczne podejście do klienta!!! Pierwszy raz zrozumiałam wszystko !!! Dziękuję bardzo!!!
Lucyno, dziękujemy za miłe słowa. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolona z wizyty. Joanna
Marto, dziękujemy za pozostawioną ocenę. Przykro mi, że nie do końca spełniliśmy Twoje oczekiwania podczas ostatniej wizyty. Zawsze jednak chętnie zapoznamy się ze wszelkimi uwagami. Zapraszam do podzielania się nimi, na przykład w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Pozdrawiam, Michał
Serdecznie polecam usługi tego oddziału. Personel bardzo profesjonalny i sympatyczny. Indywidualne podejście do klienta, zaangażowanie oraz wzorowa współpraca Zespołu. Dbałość o klientów z niepełnosprawnościami jest na najwyższym poziomie. Dziękuję Pani Joannie oraz Panu Dyrektorowi!
Anno, dziękujemy za pozostawienie opinii. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolona ze swojego banku :) Joanna
Placówka banku z niesamowicie przyjazną obsługą na najwyższym poziomie. Bardzo miłe zaskoczenie odnośnie przygotowania pod kątem osób z niepełnosprawnościami(oddział banku przyjazny osobom poruszającym się na wózkach oraz Głuchym). Dostępne podjazdy dla wózka oraz tłumacz języka migowego on-line. Rzeczowe i profesjonalne podejście do spraw finansów osobistych. A przede wszystkim 5 gwiazdek za pierwiastek ludzki i indywidualne podejście w bezdusznej dziś z reguły bankowości! Tak powinien działać każdy bank! Brawo!
Bartoszu, dziękujemy za wyrażenie opinii. Wysoka jakość obsługi jest dla nas priorytetem. Zawsze dążymy do tego, aby klient czuł się u nas dobrze i został kompleksowo obsłużony. Przepraszamy, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że dalsza współpraca będzie przebiegała bez zarzutów. Joanna
Beato, dziękujemy za wizytę i wysoką ocenę naszej pracy :) Joanna
Sylwia, dziękujemy za wysoką ocenę! Joanna
7%
Sprawdź szczegóły3%
Sprawdź szczegóły35%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegółySprawdź szczegóły
10%
Sprawdź szczegóły15%
Sprawdź szczegóły14%
Sprawdź szczegóły