Placówka bankowa Jana Henryka Dąbrowskiego 75, Poznań

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Weronika Przewoźna

10.06.2022

Od ponad miesiąca próbuje zamknąć konto dziadków posiadając odpowiednie prawne upoważnienia. To jest kpina jak długo trzeba czekać żeby sprawa w końcu ruszyła. Dodatkowo dodzwonić nie można się wcale bo od razu kieruje na pocztę głosową. Kompletne zlekceważenie klienta. Nie pozdrawiam

Odpowiedź:

29.06.2022

Weroniko, bardzo przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Z chęcią wyjaśnimy tę sytuację. Joanna

avatar

Roni

10.06.2022

Odpowiedź:

10.06.2022

Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Joanna

avatar

Arkadiusz Hirsch

27.05.2022

Profesjonalizm !

Odpowiedź:

31.05.2022

Arkadiuszu, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Polecamy się! Joanna

avatar

Małgorzata Celler

09.03.2022

W dniu dzisiejszym byłam w placówce bankowej ul. Dąbrowskiego w P-n chcąc załatwić sprawy związane z płatnościami zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez doradców bankowych p. Angelikę Siwek oraz p. Przemysława Karlak naprawdę super obsługa odpowiednie osoby na odpowiednich miejscach życzę więcej takich osób. Z wyrazami szacunku M. Celler

Odpowiedź:

24.03.2022

Małgorzato, dziękujemy za miłe słowa w kierunku naszych doradców. Pozostajemy do dyspozycji! Joanna

avatar

Oleksandr Manuilo

15.02.2022

Odpowiedź:

15.02.2022

Oleksandr, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Magda Cichocka

09.02.2022

Rzetelna, fachowa i miła obsługa ☺️

Odpowiedź:

11.02.2022

Magdo, dziękujemy za wizytę i pozostawienie opinii. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania :) Joanna

avatar

Krystian Korz

31.01.2022

Przyszedlem w kilku sprawach do placowki, w tym odblokowanie konta poproszono o dowod osobisty, mialem inny dowód tożsamości. Jak nie moglem sie wylegitymowac dowodem, to Pani oznajmila nic nie zrobimy zegna. Nie bylo pytań czy potrzebuje wsparcia w innych sprawach. Sugeruje lepszy dobór osób którzy mają bezpośredni kontakt z druga stroną. Sprawę załatwiłem na infolinii, co wskazuje ze przy odrobinie dobrej woli można pewne rzeczy zrealizować.

Odpowiedź:

04.02.2022

Krystian, bardzo przepraszamy jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Zachęcamy do kontaktu w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sprawy. Joanna

avatar

Mariusz Mariusz

12.01.2022

Profesjonalne podejście do klienta, świetna obsługa. Polecam ten oddział, a przede wszystkim dziękuję Pani Angelice za pomoc przy założeniu konta i wskazówki dotyczące prowadzenia konta.

Odpowiedź:

20.01.2022

Mariusz, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy pomóc. Pani Angelika na pewno doceni Twoją pochwałę. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Najlepsze patenty naszych babć na oszczędzanie

Nasze babcie doskonale wiedziały, jak racjonalnie gospodarować w domu, aby nic się nie zmarnowało. Zepsute lub uszkodzone rzeczy były naprawiane, jedzenia nigdy się nie wyrzucało, a pieniędzy nie wydawało się ot tak na fanaberie. Styl życia naszych babć mógłby idealnie wpisać się w dzisiejszy nurt zero waste. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia