Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00
Śr.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
70 opinii
Opinie naszych klientów
Od ponad miesiąca próbuje zamknąć konto dziadków posiadając odpowiednie prawne upoważnienia. To jest kpina jak długo trzeba czekać żeby sprawa w końcu ruszyła. Dodatkowo dodzwonić nie można się wcale bo od razu kieruje na pocztę głosową. Kompletne zlekceważenie klienta. Nie pozdrawiam
Weroniko, bardzo przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Z chęcią wyjaśnimy tę sytuację. Joanna
Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Joanna
Profesjonalizm !
Arkadiuszu, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Polecamy się! Joanna
W dniu dzisiejszym byłam w placówce bankowej ul. Dąbrowskiego w P-n chcąc załatwić sprawy związane z płatnościami zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez doradców bankowych p. Angelikę Siwek oraz p. Przemysława Karlak naprawdę super obsługa odpowiednie osoby na odpowiednich miejscach życzę więcej takich osób. Z wyrazami szacunku M. Celler
Małgorzato, dziękujemy za miłe słowa w kierunku naszych doradców. Pozostajemy do dyspozycji! Joanna
Oleksandr, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna
Rzetelna, fachowa i miła obsługa ☺️
Magdo, dziękujemy za wizytę i pozostawienie opinii. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania :) Joanna
Przyszedlem w kilku sprawach do placowki, w tym odblokowanie konta poproszono o dowod osobisty, mialem inny dowód tożsamości. Jak nie moglem sie wylegitymowac dowodem, to Pani oznajmila nic nie zrobimy zegna. Nie bylo pytań czy potrzebuje wsparcia w innych sprawach. Sugeruje lepszy dobór osób którzy mają bezpośredni kontakt z druga stroną. Sprawę załatwiłem na infolinii, co wskazuje ze przy odrobinie dobrej woli można pewne rzeczy zrealizować.
Krystian, bardzo przepraszamy jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Zachęcamy do kontaktu w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sprawy. Joanna
Profesjonalne podejście do klienta, świetna obsługa. Polecam ten oddział, a przede wszystkim dziękuję Pani Angelice za pomoc przy założeniu konta i wskazówki dotyczące prowadzenia konta.
Mariusz, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy pomóc. Pani Angelika na pewno doceni Twoją pochwałę. Joanna
10zł
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły47%
Sprawdź szczegóły14%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły